Los bericht bekijken
Oud 29 september 2012, 13:10   #325
piekes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 59
Hoi allemaal!!!
Het is weer heel lang geleden dat ik nog op dit forum geweest ben.
Ik ben intussen verhuisd. Vond ik toch wel heel wat met twee kids. We zijn ook nu weer als gezin een evenwicht aan het zoeken in de verandering die we doormaken. Daar heb ik altijd behoorlijk last van. Ik ben heel flexibel op het werk en in wat mensen van me vragen of verwachten, maar als het om een leefomgeving gaat en alles wat daar bij koomt kijken, ben ik eerder honkvast. Mezelf de tijd geven is dan weer de kunst zeker? MAAR ik ben bijna een HEEL JAAR trekvrij!!! Terwijl ik dit typ, geloof ik het bijna zelf niet. Ik had dit nooit durven geloven dat het me zolang zou lukken. Ik heb intussen mezelf aangeleerd om op het gebied van TTM (want toch is dit ook nog steeds een stukje van mij) nooit te ver vooruit te denken. Mijn haar is heel erg uitgedund en ik merk dat ik niet alles heb teruggekregen, waardoor ik waarschijnlijk altijd mijn haar zal moeten blijven opsteken.Sommige dagen kan ik daar behoorlijk droevig van zijn. In plaats van dat gevoel vroeger weg te steken, laat ik het nu meer toe en laat ik mijn droefheid ook zien aan mijn vriend. Hij troost me dan oprecht en dan voel ik me nadien ook stukken beter. Ik mag me droevig voelen he, niets mis mee. Ik denk dat dit voor mij een doorbraak is geweest; eigenlijk vooral om het stukje TTM een klein beetje te accepteren.Waardoor ik er nu misschien geen last van heb?! Ik wens jullie allen heel veel sterkte, kracht en de volle zin toe om jullie eigen weg te bewandelen die je graag zou gaan. Liefs Piekes XXX
piekes is offline   Met citaat reageren