Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 mei 2021, 22:26   #16
Rubinho
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Thanks beide, ben tot nu toe ook heel content met het resultaat. Bij mij viel het haar bij de ene inham meer uit dan de andere, gelukkig heeft dit zich idd hersteld. Ik gebruik nu ook ongeveer 6 maanden finasteride, dus misschien heeft de medicatie ook deels bijgedragen aan het feit dat ik na 2,5 maand al verbetering merkte!
Rubinho is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2021, 23:24   #17
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubinho Bekijk bericht
Thanks beide, ben tot nu toe ook heel content met het resultaat. Bij mij viel het haar bij de ene inham meer uit dan de andere, gelukkig heeft dit zich idd hersteld. Ik gebruik nu ook ongeveer 6 maanden finasteride, dus misschien heeft de medicatie ook deels bijgedragen aan het feit dat ik na 2,5 maand al verbetering merkte!
Heel positief allemaal man. Gebruik je orale medicatie wat betreft de finasteride? Dat zou er zeker aan bijgedragen kunnen hebben. Ik ga over 3 weekjes beginnen met Essengen 6. Ik hoop stiekem ook heel erg dat ik rond week 10 na de HT al wat groei ga zien. 😁
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2021, 23:59   #18
Rubinho
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Ik gebruik orale finasteride. Daarnaast gebruik ik ook minoxidil. Zolang ik geen bijwerkingen ervaar van de orale variant ga ik hier mee door. Heb echter ook essengen-6 aangeschaft, voor het geval dat ik wel bijwerkingen begin te ervaren. Zie dat jij begin deze maand geholpen bent, hopen dat je dan in juli/augustus al wat resultaat begint te zien !
Rubinho is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2021, 11:18   #19
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubinho Bekijk bericht
Ik gebruik orale finasteride. Daarnaast gebruik ik ook minoxidil. Zolang ik geen bijwerkingen ervaar van de orale variant ga ik hier mee door. Heb echter ook essengen-6 aangeschaft, voor het geval dat ik wel bijwerkingen begin te ervaren. Zie dat jij begin deze maand geholpen bent, hopen dat je dan in juli/augustus al wat resultaat begint te zien !
Ahhh dat is verstandig man! Mijn kliniek had mij 0,15mg dutasteride voorgeschreven maar dat is me door best wat mensen op dit forum afgeraden omdat het meteen het zwaarste geschut is. Veel mensen op dit forum hebben veel succes geboekt met Essengen 6 en omdat je daarmee twee vliegen in één klap hebt (zowel finasteride als minoxidil) ga ik hier ook mee beginnen.

Ik hoop tegen die tijd ook resultaat te gaan zien man. Het aftellen gaat beginnen. Maarja anderzijds heb ik al zeker 8 jaar last van flinke inhammen en sinds enkele jaren ook haarverlies. Die paar maanden wachten moet ik dan ook wel kunnen volhouden
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2021, 12:58   #20
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Allereerst mooi om je tussenresultaat te zien, het ziet er erg natuurlijk uit!
Een natuurlijke haarlijn is vaak nog mooier dan een strakke NW0, al is dat natuurlijk subjectief.

Een vraagje aangezien ik ook de berichten van hierboven zie en zelf al 4+ jaren dagelijks de Kirkland Foam gebruik.
Hoe lang doen jullie gemiddeld met een flesje (60ml) Essengen-6 (ben toch aan het denken eens een gok te nemen)?
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2021, 17:14   #21
Rubinho
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2020
Berichten: 11
Geslacht:
In principe doe je gewoon 30 dagen met een flesje van 60ml (2x daags 1ml). Met het pipetje kan je ook precies 1ml per keer doen. Ik gebruik ook de kirkland foam, en uit ervaring doe ik hier minder lang dan een maand mee omdat je niet precies de hoeveelheid kan afmeten (wat met een liquid middel wel kan).
Rubinho is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.