Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 oktober 2012, 16:30   #1
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
regenepure samen met revita gebruiken

Heej,

Ik ben een tijdje geleden over gestapt van revita naar regenepure, nu ben ik super tevreden over het resultaat dat het geeft tegen haaruitval..
deze shampoo maakt je haar wel dikker net zoals revita, het heeft alleen een nadeel het maakt het een stuk minder stevig dan revita, dus als ik wax in doe wil het nog wel eens inzakken.. en revita heeft weer het nadeel dat het niet echt helpt tegen haaruitval.. erg jammer...

nu zat ik te denken om 2 keer in de week regenepure te gebruiken en 1 keer revita voor de versteviging, kan dit? want je moet het minstens 3 keer in de week gebruiken.
dan gebruik je het dus wel 3 keer in de week maar met 2 verschillende shampoos. in allebei zit ketoconzatol dus het zal wel moeten kunnen volgensmij om effect te hebben?

(heb het ook al tegelijk naar elkaar geprobeerd maar daar droogt het haar heel erg van uit)
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 11:29   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
het lijkt mij geen probleem.. Sommige zeggen dat het zelfs goed is om je shampoo af te wisselen. Zelf gebruik ik momenteel ook meerdere shampoo's. Ik zou ze inderdaad niet na elkaar gebruiken.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.