Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
12 februari 2024, 21:51 | #16 |
HaarWeb lid
|
|
21 februari 2024, 18:40 | #17 | |
Haarpigmentatie expert
Geslacht: |
Citaat:
Dat zijn mijn bronnen. Dit wordt trouwens ook besproken tijdens jaarlijkse congressen voor haartransplantatie chirurgen (die ik ook vaak bijwoon).
HAAR PIGMENTATIE AFSPRAAK MAKEN. HAARPIGMENTATIE PRIJS OFFERTE GRATIS FOTO CONSULT SERVICE. >>>>Gok niet met uw uiterlijk.<<<< https://www.prohairclinic.com/ De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb |
|
16 maart 2024, 19:06 | #18 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Maar tegelijkertijd zag ik ook een hype rondom orale min. |
|
19 maart 2024, 22:32 | #19 |
Superexpert ;-)
Het makkelijkste is scheren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit een goede MHP heb gezien. Op de foto's ziet het er soms wel natuurlijk uit, maar in persoon vond ik het hard tegenvallen. |
7 april 2024, 18:02 | #20 |
HaarWeb lid
Ik zie altijd binnen een seconde wanneer er bij iemand MHP is toegepast. 9/10 keer is het veel te obvious en dus lelijk.
|
16 april 2024, 10:36 | #21 |
HaarWeb lid
|
Ja, tot ik iemand tegenkwam die een MHP bleek te hebben maar dat zag je niet (leek echt). Ik heb zelf MHP gedaan in november voor donorzone verdichting en stukje kruin meegepakt. Was niet echt hard nodig maar zie het als kers op de taart. Als ik mijn haar opscheer bijv helemaal onderaan stand 0 begin begrijpt niemand waar ik het over heb. Terwijl het dan toch echt vooral geen haar is op dat gedeelte😅😜.
Maar heb ook vaak een MHP gezien die er niet uitziet ja. Zeer belangrijk is wie de artist is en welke inkt er wordt gebruikt. Te diep vloeit weg, naar elkaar toe, of verkleurd. Kies je artist uit alsof je een HT doktor kiest, ga nooit voor goedkoop, dan komt het wel goed. 💯😇. |
Labels |
haartransplantatie, kaal, scheren |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|