Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 januari 2011, 16:08   #16
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
3. Blijven zoeken naar de allergoedkoopste beunhaas ter wereld.

Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2011, 16:10   #17
filou
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2009
Berichten: 28
ben het volkomen eens met anthonie,denk dat je verwachtingen moet bijstellen,
en als je voort met de huidige instelling verder gaat consulteren gaan ze je een FUT aansmeren =>was ik bijna ook ingetrapt(goedkoper ,meer grafts enz..)
Ik heb tot grote tevredenheid bij prohair een FUE laten doen (2400grafts) en
als ik nu alles bekijk valt de prijs goed mee,de vele mensen die aan u bezig zijn werken hard en doen hun best .Wat ik hier mee wil zeggen dat het prijskaartje wel klopt voor het geleverde werk.(is natuurlijk nog een smak geld)
Laat ons hopen dat de prijzen door de concurrentie nog zullen dalen bij dezelfde
geleverde kwaliteit.
filou is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2011, 19:14   #18
sedef1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2010
Berichten: 5
ht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filou Bekijk bericht
ben het volkomen eens met anthonie,denk dat je verwachtingen moet bijstellen,
en als je voort met de huidige instelling verder gaat consulteren gaan ze je een FUT aansmeren =>was ik bijna ook ingetrapt(goedkoper ,meer grafts enz..)
Ik heb tot grote tevredenheid bij prohair een FUE laten doen (2400grafts) en
als ik nu alles bekijk valt de prijs goed mee,de vele mensen die aan u bezig zijn werken hard en doen hun best .Wat ik hier mee wil zeggen dat het prijskaartje wel klopt voor het geleverde werk.(is natuurlijk nog een smak geld)
Laat ons hopen dat de prijzen door de concurrentie nog zullen dalen bij dezelfde
geleverde kwaliteit.
heb ik in mijn beschrijving over dat ik geen geld heeft?ik ben gewoon op zoek naar eerlijke en betouwbare klieniek in bebeluk landen ,ik ben ook niet op zoek naar beunhaas.wat ene kliniek zegt past niet aan andere kliniek ,en daarmee raak je in twijfels ,volgens mij sommige reacties komen uit kliniek eigenaren.

Laatst gewijzigd door sedef1; 17 januari 2011 om 19:16
sedef1 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2011, 19:31   #19
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sedef1 Bekijk bericht
heb ik in mijn beschrijving over dat ik geen geld heeft?ik ben gewoon op zoek naar eerlijke en betouwbare klieniek in bebeluk landen ,ik ben ook niet op zoek naar beunhaas.wat ene kliniek zegt past niet aan andere kliniek ,en daarmee raak je in twijfels ,volgens mij sommige reacties komen uit kliniek eigenaren.
Je schreef eerder dat je 7000 euro veel geld vond voor 3500 grafts.

Ofwel je bedoelde dat de prijs te veel is of je hebt dit budget niet tot je beschikking ? Meer valt er niet van te maken, lijkt mij.

Die prijs is echter niks teveel voor dat aantal. Dus leek het erop dat je de $$ niet had. Het is een prima prijs/kwaliteit verhouding, dus wordt het een beunhaas, want goedkoper vind je het hier niet in de buurt. Prohair is één van de betere/betrouwbaarste klinieken in de bebeluk.

Ik moet toegeven, gezien je reacties/verhaal en je allerlaatste zin in de bovenstaande alinea, ik ook ver bij jouw uit buurt zal blijven als kliniek zijnde.

Laatst gewijzigd door norwood2; 17 januari 2011 om 19:46
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 13:36   #20
sedef1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2010
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Je schreef eerder dat je 7000 euro veel geld vond voor 3500 grafts.

Ofwel je bedoelde dat de prijs te veel is of je hebt dit budget niet tot je beschikking ? Meer valt er niet van te maken, lijkt mij.

Die prijs is echter niks teveel voor dat aantal. Dus leek het erop dat je de $$ niet had. Het is een prima prijs/kwaliteit verhouding, dus wordt het een beunhaas, want goedkoper vind je het hier niet in de buurt. Prohair is één van de betere/betrouwbaarste klinieken in de bebeluk.

Ik moet toegeven, gezien je reacties/verhaal en je allerlaatste zin in de bovenstaande alinea, ik ook ver bij jouw uit buurt zal blijven als kliniek zijnde.
norwood, ben jij soms advacaat van klinieken?
sedef1 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 14:15   #21
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hi Sedef,

ik vind jou uitspraken geniaal! Gewoon straight to the point...

Wat verwacht je exact van een goede kliniek of behandeling?
Kun je niet beter de behandelingen opdelen in etappes dus per keer bijvoorbeeld 1000-1500 grafts per keer om te proberen of de behandeling c.q. de kliniek ervaring aanslaat.

Greetz, H4L
Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 14:19   #22
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Sedef

Kritisch zijn is goed Sedef, maar men probeert je hier gewoon te helpen, geen negatieve bijbedoelingen. Er zitten hier mensen met een hoop ervaring waar jij - en ik en vele anderen- veel van kan leren.

Probeer dat advies ter harte te nemen. Niet iedereen is er erop uit je een oor aan te naaien.

Blijft feit dat een HT veel geld kost, maar dat Prohair in de Benelux (gok ik dat je bedoelt) een heel goede prijs kwaliteit verhouding levert.

Als je bij een paar klinieken bent geweest en je vertrouwet hun inschattingen qua aantallen grafts nog niet, dan kan je altijd hier een paar foto's plaatsen en vragen om de opinie van de ervaringsdeskundigen. Als je het dan nog niet vertrouwt, moet je misschien ook even bij jezelf te rade gaan!

Groet en succes!
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 16:10   #23
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
In de laatste jaren zijn ze in Turkije met name meerdeel in Istanboel allemaal druk bezig met dat soort klinieken,Eerste was de mode de ogen laten laseren in Turkije.Ik had toen mijn ogen ook voor 800 euro laten laseren terwijl ze in Nederland toen 3000 euro per oog vroegen!Het is in middels bijna 10 jaar geleden en ik ben zeer tevreden.

En nu Fue etc.haarbehandelingen. Het werd toen in Turkije echter bekend met oude Voetballer van Galatasaray Suat.In het jaar dat Galatasaray UEFA cup had gewonen,dus 1999.Hij was volgens mij toen een van de eerste Bekende man die dat liet doen.




Eerste was deze behandeling het in Turkije ook heel duur hoor,maar na paar jaar zijn er heel veel concurentieen daarom zijn de prijzen heel veel afgezakt.Toevallig is een vriendin van mijn basisschool werkt in een van deze klinieken.Als ik hoor dat zelfs sommige belangrijke buitenlandse politieken bij hun deze behandelingen laten doen vindt ik wel dat ze hun werken met goed maken.Ze accepteren niet iedereen zomaar,Om hun naam schoon en hoog te houden maken ze wel een selectie.Je moet eerste een online foto van je kop naar hun toe sturen zodat ze kunnen zien wat er mogelijk is.En voor de rest geven ze een totale prijsopgave al incl. vliegtuig,hotel,heen en weer transport etc. etc.
Nog slimmer is als je met z'n tween ofzo gaat,dan krijg je nog eens een extra korting erbij,dan wordt goedkoop nog goedkoper.

Alleen nadeel dat ze geen Nederlands sprekende mensen hebben,dus alles moet in het Engels,Duits of Turks.

Als ik het ooit nodig heb,ga ik het toch in Turkije laten doen,want wat je hier voor 7-8 duizend euro laat doen,doen ze daar al incl. meer dan %50 goedkoper.
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.

Laatst gewijzigd door Energie; 27 januari 2011 om 16:17
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 16:21   #24
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
De voetballer Suat heeft op de 2e foto volgens mij een pruik op zijn hoofd.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 16:38   #25
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
De voetballer Suat heeft op de 2e foto volgens mij een pruik op zijn hoofd.
ow sorry ik zit verkeerd,Ik vergis me,Suat was de voetballer met een neppehaar.Het was inderdaar Gokan van Trabzonspor die de behandeling had.

dank je wel

__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 19:03   #26
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Haha, die knaap met die pruik. Niet te opvallend, hij heeft hem bijna op zijn wenkbrauwen zitten. Prachtig.

Die ooglaser behandeling had je overigens via de belastingaangifte kunnen aftrekken.

De haartransplantaties in Turkijke vind ik overigens niet om over naar huis te schrijven. Wordt teveel naar de prijs gekeken. Zitten zeker een paar hele goede tussen, maar het overgrote deel vind ik toch wel koekebakkers. Die hadden hier een döner kebab zaak moeten openen, hadden wij er nog wat aan gehad.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 19:14   #27
Energie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2011
Berichten: 51
Ik kon helaas voor mijn ooglaser gedoe via belasting niks terug krijgen,want het was volgens hun niet echt nodig,Je moet een bepaalde min strekte hebben zodat je voor zo'n behandeling kon wat terug krijgen,ach daar heb ik geen zin.Al krijg je wat terug,zou dat niet heel veel zijn denk ik,mischien rond 100 euro ofzo.

Ik vind het prijs wel belangrijk hoor,7 duizend euro heb ik helaas niet in mijn spaarpot.

Ach,20 jaar geleden als je over een zomervakantie in Turkije had,ging iedereen je uitlachten,maar nu gaan duizenden volle vliegtuigen vanuit schiphol naar Turkije,Wat is er veranderd dan?Dus mensen moeten eens leren dat Turkije steeds beter schoort tegenover EU steeds in het lijst zakt.

hmm ik heb ineens zin in een broodje doner,lekkerrr
__________________
Hou het maar vast,ik help je wel.

Laatst gewijzigd door Energie; 27 januari 2011 om 19:16
Energie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 19:26   #28
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Energie Bekijk bericht
Ik kon helaas voor mijn ooglaser gedoe via belasting niks terug krijgen,want het was volgens hun niet echt nodig,Je moet een bepaalde min strekte hebben zodat je voor zo'n behandeling kon wat terug krijgen,ach daar heb ik geen zin.Al krijg je wat terug,zou dat niet heel veel zijn denk ik,mischien rond 100 euro ofzo.

Ik vind het prijs wel belangrijk hoor,7 duizend euro heb ik helaas niet in mijn spaarpot.

Ach,20 jaar geleden als je over een zomervakantie in Turkije had,ging iedereen je uitlachten,maar nu gaan duizenden volle vliegtuigen vanuit schiphol naar Turkije,Wat is er veranderd dan?Dus mensen moeten eens leren dat Turkije steeds beter schoort tegenover EU steeds in het lijst zakt.

hmm ik heb ineens in een broodje doner,ik ga ff patatzaak tegen over ons vragen ofzo dan ook kunnen doen.
Uiteraard is prijs belangrijk, maar moet niet ten koste gaan van kwaliteit. Gewoon doorsparen dan. Op die manier bedoel ik dat er niet teveel naar de prijs gekeken moet worden en dat gebeurt nogal eens met een transplantatie via trans med naar Turkey. Opvallend vind ik overigens ook, dat je regelmatig iemand hier ziet langskomen die de hele route ondergaan heeft, maar je ziet ze daarna ook nooit meer terug.

Ik weet niet wat je gespotvogelt hebt, heb je eerst informatie ingewonnen via de belasingdienst of je wel in aanmerking kwam voor teruggave ? Das natuurlijk het minst slimme om te doen. Dat had gewoon ingevuld moeten worden en klaar. En nee, dat zou meer dan 100 euro zijn geweest. Hou het maar op een goede 60%. Dus dat verschil was redelijk verwaarloosbaar. Hoe dan ook, je had wel zon, zee en strand.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 20:18   #29
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Je schreef eerder dat je 7000 euro veel geld vond voor 3500 grafts.

Ofwel je bedoelde dat de prijs te veel is of je hebt dit budget niet tot je beschikking ? Meer valt er niet van te maken, lijkt mij.

Die prijs is echter niks teveel voor dat aantal. Dus leek het erop dat je de $$ niet had. Het is een prima prijs/kwaliteit verhouding, dus wordt het een beunhaas, want goedkoper vind je het hier niet in de buurt. Prohair is één van de betere/betrouwbaarste klinieken in de bebeluk.

Ik moet toegeven, gezien je reacties/verhaal en je allerlaatste zin in de bovenstaande alinea, ik ook ver bij jouw uit buurt zal blijven als kliniek zijnde.
helaas heb ik met dit soort mensen elke dag te maken , maar als ik en ht moet laten doen wil ik gewoon het beste van het beste en moet je niet kijken op en paar euro,s er zijn hier voorbeelden genoeg wat er gewoon niet uit ziet . nou dan heb je ook wat . ik zeg altijd als het er mooi uit ziet en je bent tevreden ben je het geld al vergeten wat je betaald hebt.
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2011, 21:45   #30
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Mario,

Wat bedoel je met dit soort mensen?
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.