Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 mei 2013, 14:51   #451
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Beste allen,
Vorige week het litteken laten behandelen bij Isabelle en Jeffrey. Ik ben zeer tevreden, totaal geen pijn of irritatie. Het litteken valt niet op. Ik vraag aan veel mensen of het opvalt, het valt totaal niet op. Ik heb ook een MHP behandeling laten doen, ziet er ook goed uit. Over een paar weken ga ik het laten bijwerken en ik ga het achterhoofd en de kruin ook helemaal laten doen. Ik heb de foto's van Pablo bekeken en ik ben overtuigd.
FBBF is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 15:52   #452
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Ik vind de foto's van pablo eigenlijk niet zo goed.
Ik vind het er niet zo natuurlijk uit zien.
Kan ook aan de belichting liggen.

http://www.haarweb.nl/forum/picture....pictureid=1365

Vindt het toch wat blauwig bovenop. Glimd een beetje en het verschil tussen haren en geen haren enkel tattoo lijk ik te zien.
Wanneer heb je je voor het laatst geschoren op deze foto?

Littekens zijn echter goed verbeterd!!!

Laatst gewijzigd door ikzelf; 29 mei 2013 om 15:55
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 16:39   #453
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo ikzelf,

Ik moet zeggen dat ik niet begrijp wat jouw definitie van natuurlijk is.
Het is juist heel erg natuurlijk gedaan.
Dat jij iets blauws meent te zien is volkomen onzin. Dat zal dan inderdaad aan de foto (s) liggen. Er is totaal geen sprake van een blauwe of wat dan ook gloed. Ik moet zelf onderhand met mijn neus in de spiegel zitten om duidelijk verschil te zien met de aanwezige haren.
De foto die je meezendt is idd qua belichting erg slecht. Ik zal hem verwijderen om meer onzinnige discussie te voorkomen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 16:57   #454
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Zie onderstaande post, dan begrijp je beter wat ik bedoel.

Laatst gewijzigd door ikzelf; 29 mei 2013 om 17:10
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 17:08   #455
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:


Ik heb met paint kleur herkenning gedaan en een lijn getrokken vanaf het punt waar ik het herkend heb. Zoals uit de foto blijkt zie ik op het getattoeerde deel meer overwegend grijs met lichte paarse kleur en de eeuwige haarkrans uit een bruine kleur.

Laatst gewijzigd door ikzelf; 29 mei 2013 om 17:10
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 17:10   #456
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo ikzelf,Nee hoor ik voel me niet aangevallen maar het klopt gewoon niet. Om daar daarop verder door te borduren heeft helemaal geen zin.
Er is totaal geen sprake van een gloed of wat dan ook. Die foto is qua belichting ronduit super slecht. Ik zal voortaan wat beter opletten voordat ik er een foto meteen opzet. Ze zijn simpel met de telefoon genomen. Ik kan er dadelijk zo nog een paar opzetten waarop het lijkt dat je een rode of gele gloed hebt. Is maar net waar en en welke omgeving en licht je staat.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 17:13   #457
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hallo ikzelf,Nee hoor ik voel me niet aangevallen maar het klopt gewoon niet. Om daar daarop verder door te borduren heeft helemaal geen zin.
Er is totaal geen sprake van een gloed of wat dan ook. Die foto is qua belichting ronduit super slecht. Ik zal voortaan wat beter opletten voordat ik er een foto meteen opzet. Ze zijn simpel met de telefoon genomen. Ik kan er dadelijk zo nog een paar opzetten waarop het lijkt dat je een rode of gele gloed hebt. Is maar net waar en en welke omgeving en licht je staat.
Oke duidelijk!

Ben benieuwd naar je fotos.

Groeten.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 17:26   #458
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik heb er naar mijn zin al genoeg foto's opgezet dus meer doe ik voorlopig niet.
Ik heb wel in de gaten dat ik elke foto voortaan eerst grondig moet analyseren voordat ik hem plaats. Anders volgt er discussie om niks.

Het ging er mij alleen om, om lotgenoten te laten zien wat je met mhp voor uitstekende resultaten kunt krijgen. Ik ben geen fotogenie of fotoanalyticus. Jij hebt blijkbaar die slechte foto helemaal geanalyseerd zoals ik heb gezien.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 12:35   #459
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Hallo,

Ik heb het nu een kleine 3 jaar.
Bij mij is er geen haar meer bovenop, dus volledig mht.
De grote vraag hier altijd zie je het of niet.
Het is en blijft een tattoo, maar ik ben er heel tevreden mee en heb daar nog geen enkel moment spijt van.
Kan het iedereen aanraden om het te doen!
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 13:48   #460
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Pablo, je bent wel een redelijk kinderachtig mannetje.
Je kunt niet verwachten alleen maar goede reacties te krijgen, als er negatieve reacties/vragen zijn moet je dat ook kunnen verdragen.
Berichten als dit worden uiteraard kritisch bekeken omdat dit geen kleine beslissing is voor personen om te ondergaan.
In de business van haaruitval en de oplossingen haarvoor is een kritische blik wel op zijn plaats.
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 14:16   #461
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Dag Pietjee,

Heeft helemaal niets met kinderachtig te maken. Je zegt het zelf uitstekend dat het een zeer ingrijpende beslissing is om een dergelijke behandeling te laten doen.
Dat was het voor mij ook hoor.
Ik heb op dat gebied al heel wat meegemaakt, loop al bijna 30 jaar met die haarellende, dus weet echt wel waar ik over praat.

Uiteraard mag iedereen kritiek hebben maar ik vind wel dat ik daarop ook mag reageren. De suggestie, en die heb ik al eens vaker gelezen, dat mhp een bepaalde blauwe gloed zou geven is, zeker in mijn situatie, absoluut niet juist.
Isabelle geeft je die zekerheid ook niet als je het te donker wilt hebben en dus hun aanwijzingen niet volgt. Dan is het ook je eigen risico.

Die foto had ik gewoon niet moeten posten want die geeft echt geen goed beeld.
Ik snap goed dat "ikzelf" daar kritiek op had.

In het echt ziet het er gewoon erg goed uit.
Vanaf mijn 2e behandeling bij Isabelle in Noordwijk ziet het er erg goed uit en heb ik ook alleen nog maar positieve reacties gekregen. Een enkeling vraagt me waarom ik mijn haar niet langer laat groeien? Die vinden zo'n kort geschoren kop waarschijnlijk minder mooi.

Met Axe die al reageerde ben ik het helemaal eens. Ik weet na 3 maanden al dat ik niet anders meer wil.
Dat is de werkelijke situatie, niet om door een slechte foto anderen te weerhouden.
Ik weet zelf als de beste wat voor invloed het allemaal op je leven kan hebben en als ik daardoor anderen zou kunnen helpen dan doe ik dat graag. Mijn haarellende uit het verleden wens ik niemand toe en ik ben idd super blij dat ik die nu eindelijk achter me kan laten.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 20:23   #462
robbiev
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 14
ik ben hier toch wel heel benieuwd na.
ik heb een vraag aan een van de heren die de behandeling is ondergaan.
hoe is het effect als je het scheermes kaal scheert?
ik scheer mij zelf namelijk met een scheermes en zie op de fotos dat er vaak met een tondeuse geschoren word.
is het effect met een scheermes geschoren hoofd ook mooi?
robbiev is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2013, 21:21   #463
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo robbiev,

Ik ben geen expert, pretendeer dat ook niet te zijn, ik ben louter een zeer tevreden afnemer van mhp.
Als je het mij vraagt zou ik juist zeggen dat dat juist erg mooi zal zijn. De overgang is dan het minst groot zou ik zeggen.

Ik scheer niet met een scheermes maar wel zo kort mogelijk, dus gewoon met scheerapparaat. In het begin deed ik het met de tondeuse op standje 2 daarna 1 en nu gewoon scheren. Hoe korter hoe mooier de mhp is, vind ik zelf.

Ik zou je adviseren Isabelle in Noordwijk te mailen of te bellen. Zij is echt een vakvrouw en zal je eerlijk adviseren.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 12:56   #464
robbiev
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 14
hey bedankt voor het antwoord.
ik heb al contact met isabelle gehad.
maar ik ben ook wel benieuwd naar de mensen die onder de naald zijn gegaan.
ik heb dit topic al geheel door gelezen
robbiev is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2013, 14:34   #465
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Hallo robbiev, ik heb de mhp behandeling ook laten doen, maar ik scheer mijn haar met een scheerapparaat. 0,5 mm is prima.
FBBF is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.