Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 18 november 2015, 09:52   #1201
nicknak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2013
Berichten: 20
Dank je Gregori hou jullie op de hoogte
nicknak is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 09:01   #1202
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Serge,

Misschien ligt het aan mij, maar de twee foto's lijken niet met elkaar overeen te komen. Het zijn twee verschillende foto's met allebei (in ieder geval) een hele andere haarlijn.

Verder ziet het in het algemeen er goed uit, dat mag ook gezegd worden.

Alleen jammer dat ze daar (bij prohair) geen vaste pigmenten gebruiken, daarom beloven ze geen blijvende resultaat. Terwijl ze bij BCN dat wel beloven omdat BCN wel vaste pigmenten gebruikt die blijvend zijn.

Maar uiteindelijk ieder zijn keus en wens in de behandelaar en in de uiteindelijke behandeling en resultaat ervan. Dat mag en moet gerespecteerd worden.

Laatst gewijzigd door Gregori; 19 november 2015 om 09:12
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 09:15   #1203
Axe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2010
Locatie: Gent
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregori Bekijk bericht
Serge,

Misschien ligt het aan mij, maar de twee foto's lijken niet met elkaar overeen te komen. Het zijn twee verschillende foto's met allebei (in ieder geval) een hele andere haarlijn.

Verder ziet het in het algemeen er goed uit, dat mag ook gezegd worden.

Alleen jammer dat ze daar (bij prohair) geen vaste pigmenten gebruiken, daarom beloven ze geen blijvende resultaat. Terwijl ze bij BCN dat wel beloven omdat BCN wel vaste pigmenten gebruikt die blijvend zijn.
Dat zijn idd 2 verschillende personen, die haarlijnen zijn anders. Het resultaat is wel mooi. Ik heb het nu bijna 4 jaar en nog altijd zeer tevreden. Ik ga ook altijd in de volle zon wel met zonnecrème erop. Laat het wel ieder jaar bijwerken.
Axe is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 10:07   #1204
Serge1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Berichten: 73
Geslacht:
Hehe, ik weet nog steeds wie ik ben hoor. Er gaat geen wit poeder door mijn neus!
Ik kan je garanderen dat het allemaal mijn foto's zijn. Ik heb er net nog een van voor de behandeling toegevoegd.
Bedankt voor de positieve commentaren. Ik ben echt super blij met mijn strakke nieuwe haarlijn.

Oh, ik heb bewust gekozen voor tijdelijke pigmenten hoor. Elk jaar gewoon eventjes langsgaan en dan zetten zij er wat nieuwe bij die dan weer super cool uitzien.
Ik heb niets tegen permanente pigmenten, maar daarvan hoor je toch vaker dat ze na enkele jaren verkleuren en toch uiteindelijk minder scherp worden.
Liever dus elk jaar bij de meiden van Prohair is hallo gaan zeggen!
Serge1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 14:08   #1205
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Serge,

Met alle respect voor jou keuze en uitleg/mening.

Maar het is (voor mij) onlogisch om te beweren dat de MHP die BCN aanbied met vaste pigmenten voor een blijvende resultaat "zogenaamd" minder zouden zijn dan tegen over de tijdelijke pigmenten die Prohair aanbied.

Omdat uiteindelijk ook vaste pigmenten licht "zouden kunnen vervagen" door de jaren heen (en niet dat de vaste pigmenten gaan verkleuren zoals je dat beweerd, want dat is niet waar.) Maar dan geld dat vervagen voor de tijdelijke pigmenten dus toch helemaal zeker het geval dat ze gaan vervagen. Maar dat is dan geheel geen probleem of obstakel voor jou, omdat je dan jaarlijks toch voor een touchup terug gaat naar Prohair om de tijdelijke pigmenten die dan zijn vervaagd te herstellen. Dit klinkt voor mij niet logisch en sterk in jou redeneren hierover. Begrijp je me?

Want de vaste pigmenten (die dus niet verkleuren) die BCN aanbied zijn blijvend en permanent. En stel dat het dan toch uiteindelijk een beetje lichtjes gaat vervagen door de jaren heen (wat kan), dan ga ik toch ook weer naar BCN terug voor een touchup die dan weer voor velen komende jaren lang goed blijft, omdat BCN met vaste pigmenten werkt.

Ik ben dus (als het moet) uiteindelijk minder tijd en geld kwijt bij BCN aan het behoud/onderhoud van mijn MHP dan jij bij Prohair.

En dit is niet omdat ik dat zo vind, maar dit is gewoon logisch zo.
Dus voor mij (omdat ik kies voor vaste pigmenten) ben ik uiteindelijk beter en voordeliger af bij BCN dan bij Prohair. Al zou het resultaat van de MHP in uiterlijk identiek zijn.

Dus daarin heeft BCN vergeleken met Prohair, zeker een stapje voor. Dat kun je niet ontkennen. Ondanks de vrije keuze die men uiteindelijk heeft om welke behandelaar dan te benaderen voor een MHP, want dat is ieders recht en keuze en verantwoordelijkheid die men heeft.

Laatst gewijzigd door Gregori; 19 november 2015 om 14:18
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 22:04   #1206
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serge1974 Bekijk bericht
Die staan al lang op mijn profiel hoor.
Ben uiteraard zeer blij dat ik zeer geslaagde MHP bij Prohairclinic heb laten uitvoeren. Het oogt zeer natuurlijk en de puntjes lijken op echt haar, dus geen last van vreemde blikken of zo.
Ik kan niet anders dan nogmaals mijn respect te uiten voor de mensen bij Prohair, daar ben je in goede handen.
Het spijt me geweldig maar dit zijn toch totaal verschillende haarlijnen!! Hoe kun je nu zeggen dat die beide bij je horen?
Ik ben op basis hiervan zeker niet overtuigd van je geloofwaardigheid Serge!!! Of heb je twee (of wellicht nog meerdere) gezichten????
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 22:27   #1207
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik voel in deze discussie een sterke vijandigheid. Alsof iemands positieve ervaring bij de ene kliniek iets van de eigen positieve ervaring bij een andere kliniek afknabbelt. Dat is natuurlijk onzin. Twee positieve ervaringen kunnen prima naast elkaar bestaan.

Dat kan met klinieken, het gaat hier niet om religies.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2015, 00:09   #1208
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Nee daar gaat het natuurlijk niet om. Dit heeft wat mij betreft totaal niets met vijandigheid te maken Anthonie. alertheid is iets anders dan vijandigheid volgens mij. Natuurlijk is het zo dat je bij meerdere klinieken tevreden kunt zijn, graag zelfs.
Ik heb hier alleen aangegeven dat ik zijn verhaal met al die standaard termen m.i.v. zijn bijgevoegde foto's niet echt geloofwaardig vind.
Geef dan aan waarom je foto's van verschillende figuren bijvoegt. Dat gaat toch nergens meer over!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2015, 05:21   #1209
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Anthonie,

Even voor de duidelijkheid, ook voor mij is er totaal geen vijandigheid en/of concurrentie.
En dat geef ik ook steeds aan dat iedereen uiteindelijk zijn eigen keuze en vrijheid heeft om te kiezen waar hij zijn MHP wil laten doen, ook al gaat iemand hiervoor domweg naar een gewone standaard tattoo shop(wat ik dus geheel afraad natuurlijk).

Waar het mij om gaat is dat men geen dingen moet presenteren die niet juist zijn, of feiten gaan verdraaien voor een bepaalde reden, vooral al het gaat om een ingreep zoals een MHP. Wees gewoon eerlijk.

Dus plaats geen foto's die van elkaar verschillen en dan claimen omdat je geen "witte poeder" snuift dat je zeker weet dat hijzelf dezelfde persoon is op de twee verschillende foto's, en zeg daarnaast ook geen dingen die niet waar zijn, zoals bv. dat vaste pigmenten (die speciaal gebruikt worden voor een MHP) in verloop gaan verkleuren. enz.

Dit hoeft toch ook niet op deze manier?!

Laatst gewijzigd door Gregori; 20 november 2015 om 05:47
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2015, 07:24   #1210
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Bedenk dan dat die alertheid op relatieve buitenstaanders kan overkomen als felheid of gebetenheid.

Ik kan me overigens een keuze voor tijdelijke pigmenten wel voorstellen. Niets in het leven is permanent, dus zal niet iedereen voor 100% zeker zijn dat ie voor altijd hetzelfde kapsel zal willen. Het geeft in ieder geval de kans om natuurlijk grijs te worden en weer echt kaal. Bovendien heb ik begrepen dat permanent meestal ook maar relatief is. Alle pigmenten worden verzwakt in de loop van vele jaren.

En over die foto's. Die zijn te ver geanonimiseerd. Maar op twee ervan zijn (deels) oren te zien en die lijken wel gelijk. Ik wacht rustig af of Serge nog met meer foto's komt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2015, 08:07   #1211
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Het spijt mij zeer als ik op één of andere manier te fel of met gebetenheid overkom.

Het antwoordt dat Serge gaf op mijn opmerking "Dat het alleen jammer is dat Prohair geen vaste pigmenten gebruikt" maar niet vaste pigmenten. Daarop had hij ook gewoon kunnen antwoorden dat het nu eenmaal zo is dat ze dat bij Prohair dat doen.

Maar dan komt hij ons informeren dat vaste pigmenten doen/gaan verkleuren, en dat is niet zo. Het licht kunnen vervagen door de jaren heen(vooral door UV zonnestralen) van vaste pigmenten kan voorkomen, maar dat is iets heel anders dan verkleuren (zoals dat de kleur straks blauw of groen of paars zou worden), want dit is niet het geval. Dus waarom dan datgene zeggen/claimen wat niet waar is? Daarnaast vervagen tijdelijke pigmenten zowiezo zeker.

Verder moet men weten dat ook al kiest men voor vaste pigmenten, ook deze snel en makkelijk te verwijderen en/of aan te passen zijn, met 1 of 2 behandelingen met de nieuwste laser techniek die BCN aanbied, zonder enige schade aan de hoofdhuid en bestaande haren. Ook het eventueel grijs worden in verloop van de jaren is aan te passen en te corrigeren als dat zou moeten.

Laatst gewijzigd door Gregori; 20 november 2015 om 09:02
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2015, 14:17   #1212
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik voel in deze discussie een sterke vijandigheid. Alsof iemands positieve ervaring bij de ene kliniek iets van de eigen positieve ervaring bij een andere kliniek afknabbelt. Dat is natuurlijk onzin. Twee positieve ervaringen kunnen prima naast elkaar bestaan.

Dat kan met klinieken, het gaat hier niet om religies.

Klopt maar het lijkt alsof Pro Hair hier zelf post want dit zijn duidelijk 2 verschillende haarlijnen en riekt naar oplichting.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2015, 16:17   #1213
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Die achterdocht lijkt me onterecht. Ik zie geen verbanden in ip-adressen en wees eerlijk, als je de kluit wilt belazeren, dan doe je dat niet op deze manier. Dan kom je juist met gelikte foto's.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2015, 23:07   #1214
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Daar heb je wel gelijk in Anthonieh. Echt gelikt ben je natuurlijk niet als je het zo doet. Voor zover je dat van die foto's kunt beoordelen is het resultaat natuurlijk goed alhoewel ik zelf die superstrakke haarlijn niet mooi vind maar dat is puur persoonlijk.

En ja Gregori heeft helemaal gelijk. Je moet geen onzin uitkramen. Wat je keuze ook mag zijn, permanent of niet permanent, dat moet iedereen zelf weten maar ga dan geen onzin uitkramen over de vaste pigmenten. Laat je dan eerst goed informeren door echte vakmensen en lees er zelf eens iets over.
En inderdaad wat is permanent als ook dat met de huidige technieken eenvoudig is te verwijderen?
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2015, 00:47   #1215
Janberkel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Hallo mensen ik volg de discussie een beetje en had nog een vraagje voor jullie. Ik hoor hele lovende woorden over BCN daar ben ik super blij mee want ik word volgende week woensdag ook behandeld. Ik had echter een vraagje ik hoor veel lovende woorden over Colin Jeffrey en Paul echter word ik behandeld door Isabel. Heeft iemand daar ookal ervaringen mee
Janberkel is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.