Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 april 2006, 15:44   #1
Patty's
Patty's
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: 's-gravendeel
Berichten: 45
Van lang blond naar kort bruin met gaten tot pruik

Ik heb mijn lange blonde haren (wat ervan over was) laten afknippen. Ik heb nu kort donker bruin haar, in de kleur van mijn pruik.
Ik heb welliswaar nieuw haar groei, ook volgens de dermatoloog maar het was niet meer te camoufleren die gatenkaas. De AA is nog steeds actief maar weer op een andere plek dan de nieuwe haartjes komen.
De bovenkant van mijn hoofd is praktisch kaal op een paar losse plukjes na.
Eigenlijk voel ik mij best somber.
Patty's is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 18:13   #2
leentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Locatie: Eindhoven
Berichten: 30
Hoi Patty,

Maak je geen zorgen om je haar, er zijn belangrijkere dingen. Ken je verhaal, heb nu precies het zelfde en zit tegen het moment aan te hikken dat ik het er weer helemaal afscheer. het is niet niks om steeds je haar te verliezen en vooral dat je niet weet of het ophoudt, of dat het doorzet, dat maakt je zo onzeker.

Ik weet zeker dat het niet uitmaakt of je kort bruin haar hebt, lang blond, of helemaal niks....

I'ts the insite that counts!

Sterkte!
leentje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2006, 09:31   #3
Patty's
Patty's
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: 's-gravendeel
Berichten: 45
Thanx

Hoi Leen,

Hartstikke bedankt voor je reactie. Het is inderdaad heeeeel erg frustrerend. En ja ik probeer ook maar elke keer te denken" het is maar haar"!!! Maar ja zo makkelijk kom ik er niet vanaf! gevoelsmatig dan.
Maar ik zoek mijn steun op haarweb en bij vrienden, wat best wel aardig lukt denk ik!
Bij mij zet het voorlopig nog wel even door denk ik. Maar kaal scheren vind ik dan weer, voor een vrouw, weer zo rigoreus. Van extreem lang haar naar kaal?!?!?!
Nog niet aan toe denk ik.
Jij ook heel veel sterkte!

Groetjes Patricia
Patty's is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2006, 15:53   #4
leentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Locatie: Eindhoven
Berichten: 30
Hoi Patricia,

Ik moet het wel afscheren, het is anders geen gezicht. Niet dat kaal mooi is, en dat maakt me super verdrietig. Ik heb (als ik haar heb) mooie krullen, en kaal is zo kaal, en past me niet.
maar ik heb geen andere optie, anders is alles kaal op een paar plukken na, en die scheer ik er dan liever ook af!

hoop dat het goed met je gaat.

groetjes!
leentje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2006, 11:16   #5
Patty's
Patty's
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: 's-gravendeel
Berichten: 45
Hoi Leentje,

Bedankt voor je intresse en bezorgdheid.
Ja krullen....als ik TV kijk naar die reclames voor shampoo....je kent het wel. Ik had haar tot bijna aan mijn kont!!! Dus ik kan mij helemaal ik jou situatie verplaatsen. Ik heb aan de voorkant, bovenkant inderdaad ook nog een aantal plukjes, zijkant nog voldoende om een bedekte kant te hebben en achterkant ook nog voldoende haar. Wel zitten daar ook plekken hoor. Vandaag weel DCP opgesmeerd gekregen. Ik reageer er nog steeds niet op maar de arts zij wel dat ik dons had en stoppels!!! Goed nieuws. Maar ja laten we niet te snel juichen want het kan alsnog uitvallen.
Ik heb wel gemerkt dat het bij mij heeeeel erg stressgerelateerd is. Tuurlijk ben ik er mee geboren maar ik het enorme stress gehad....nu veeeel minder...en ik krijg weer haar.....Is dat toeval???
Ik heb dagen dat ik mij heel erg.......(vul zelf maar in) voel door mijn kale plekken....Andere dagen zet ik mijn pruikie op en ga ik......voel ik me wel wat onwennig en onzeker...maar krijg goede reacties.
Maar ja het blijft een vervelende ziekte!!!
Leen hou je taai he!!!!!
Patty's is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Positieve verhalen over AA? Daantje2 AA - Algemeen 23 3 juni 2006 23:24
Vettig hoofdhuid en lang haar versus kort haar en constant wassen ycelik Overige (haar)discussies - Algemeen 4 22 augustus 2005 00:16
uitval bij lang haar en kort haar Pieter002 AGA - Algemeen 4 24 mei 2005 16:14
Van blond naar erg donker Robert18 Overige (haar)discussies - Algemeen 6 10 juli 2004 15:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.