Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 21 juni 2010, 14:49   #931
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd12345 Bekijk bericht
btw; je "haar" ziet er top uit! Wat een verbetering...!
Het donorgebied is ook al snel genezen...

Ik ben er heel erg blij mee. Voor relatief weinig geld snel een volle kop met 'haar'...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2010, 22:44   #932
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
ha ambo,vraag me af of er al iemand in jouw omgeving iets gemerkt heeft van jouw tattoo puntjes.Persoonlijk vind ik het harstikke mooi gedaan zou het zelf ook wel willen,zelf heb ik 3 haarinlpanten gehad.Moet ook eerlijk zijn je ben nooit tevreden,en zelf draag ik me haar op 1mm en heb donker haar dus ben erg benieuwd.
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2010, 23:27   #933
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa Bekijk bericht
ha ambo,vraag me af of er al iemand in jouw omgeving iets gemerkt heeft van jouw tattoo puntjes.Persoonlijk vind ik het harstikke mooi gedaan zou het zelf ook wel willen,zelf heb ik 3 haarinlpanten gehad.Moet ook eerlijk zijn je ben nooit tevreden,en zelf draag ik me haar op 1mm en heb donker haar dus ben erg benieuwd.
Ik heb nu dus vier keer tattoopuntjes laten zetten.

Twee keer bij een gewone tatoeëerder waarbij het mensen opviel dat het wat blauwerig oogde.

Toen twee keer naar een salon geweest die met dunnere naalden werkt en inkt gebruikt die niet (blauw) verkleurt en meer je eigen haarkleur benadert en daar ben ik na twee behandelingen heel erg tevreden over.

Het oogt al veel minder blauw en als mijn haar heel kort is (0,5 tot 1 mm) dan zie ik niet of nauwelijks de overgang van mijn haarkrans naar de rest.

Omdat je zegt dat je je haar 1 mm draagt en je donker haar hebt, denk ik dat je ook hele goede resultaten kan behalen.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2010, 20:13   #934
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
Moet eerlijk zijn vind het best wel mooi,in principe zou ik mijn inhammen willen verlagen ,en wat laten opvullen tussen de haren.vraag me alleen af waarom heb je je inhammen niet ietwat lager laten zetten ,niet dat ik het erg hoog vind maar ik denk wel als je toch bezig ben waarom niet dan een stukje lager.maar als ik de foto s zie is het echt superben jij trouwens de enige die zijn hoofd heeft laten doen in die kliniek.
gr mettin
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2010, 20:50   #935
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa Bekijk bericht
Moet eerlijk zijn vind het best wel mooi,in principe zou ik mijn inhammen willen verlagen ,en wat laten opvullen tussen de haren.vraag me alleen af waarom heb je je inhammen niet ietwat lager laten zetten ,niet dat ik het erg hoog vind maar ik denk wel als je toch bezig ben waarom niet dan een stukje lager.maar als ik de foto s zie is het echt superben jij trouwens de enige die zijn hoofd heeft laten doen in die kliniek.
gr mettin
Ik ben al een ouwe vent van 42 hè, en in overleg heeft ze mijn haarlijn behoudend gehouden. Zou ik het nog wat verder willen verlagen, dan is dat geen probleem. Zou ik het te laag hebben gevonden, dan zou dat wel een probleem zijn geweest om dat te verhelpen...

Zover ik weet was ik de eerste bij wie ze het heeft gedaan, maar weet niet of ze het ondertussen al bij meerdere personen heeft gedaan. Isabelle zei laatst wel dat ze een hoop reacties had gekregen naar aanleiding van mijn belevenissen die ik hier verteld heb op HaarWeb.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2010, 08:22   #936
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
de prijs daar was wel zeer goed , in antwerpen rekenen ze 200 euro per uur, dus als ze daar 3uur werk hebben zit je al aan een rekening van 600 euro , om nog te zwijgen van dat verkeer daar in antwerpen.... elke keer dat ik daar rondreed zat ik in files.... en het was nog geen spitsuur ofzo...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2010, 21:17   #937
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
de duvel is oud ambo,ik ben zelf ook 41 ,maar mijn haar grens zit een stuk lager.zou het alleen wel wat voller willen hebben tussen mijn haren en mischien een halve cm verlagen.nog een vraagje ziet jouw hoofd nu op dit moment nog het zelfde er uit zoals op die foto.En als je met iemand staat te praten kijken ze dan niet naar je voor hoofd ,dat ze merken dat er iets niet kloptik zelf merk wel eens dat mensen naar mijn haar lijn kijken ,omdat ze van achter die jaap zien en weten dat je een ht heb gehad.sommige zeggen wel eens tegen mij wat een mooie strakke haarlijn heb jij ,met de gedachte dat ik ga zeggen dat ik een ht heb gedaan.vaak zijn het vaak mensen die zelf kalend zijn
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2010, 12:07   #938
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa Bekijk bericht
de duvel is oud ambo,ik ben zelf ook 41 ,maar mijn haar grens zit een stuk lager.zou het alleen wel wat voller willen hebben tussen mijn haren en mischien een halve cm verlagen.nog een vraagje ziet jouw hoofd nu op dit moment nog het zelfde er uit zoals op die foto.En als je met iemand staat te praten kijken ze dan niet naar je voor hoofd ,dat ze merken dat er iets niet kloptik zelf merk wel eens dat mensen naar mijn haar lijn kijken ,omdat ze van achter die jaap zien en weten dat je een ht heb gehad.sommige zeggen wel eens tegen mij wat een mooie strakke haarlijn heb jij ,met de gedachte dat ik ga zeggen dat ik een ht heb gedaan.vaak zijn het vaak mensen die zelf kalend zijn
Ik zal binnenkort weer even wat foto's maken, maar het rode is in ieder geval weg en heb ook niet het idee dat dat de tattoopuntjes erg zijn vervaagd.

Ik heb nog steeds niet de indruk gehad dat mensen naar mijn voorhoofd zitten te staren. Vaak zien mensen die niet zo met hun haar bezig zijn, niet eens het verschil tussen kale mensen en mensen die hun volle kop met haar gemillimeterd hebben.

Bij mij hebben ze genoeg naar mijn litteken op mijn achterhoofd gevraagd, maar vrijwel niemand wist dat dat van een haartransplantatie was gekomen.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2010, 08:34   #939
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
je kon nog zeggen dat het van een bende-oorlog was in rotterdam , kan nog stoer klinken
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2010, 12:14   #940
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
je kon nog zeggen dat het van een bende-oorlog was in rotterdam , kan nog stoer klinken
Ik hou het meestal op een mislukte hersentransplantatie...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2010, 20:55   #941
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
Ja dat kan je zeggen ,maar tegenwoordig weten veel mensen wat het is.Vroeger vroegen ze het ook wel eens aan mij,maar de laatste tijd niet meer.Denk dat ik na de vakantie,een afspraak ga maken,om eerst me lidteken te behandelen met dat medische pigmentatie,en dan als het goed gaat op mijn hele schedel.zij kan ook gewoon tussen de haren haar werk doen
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2010, 11:04   #942
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door husa Bekijk bericht
zij kan ook gewoon tussen de haren haar werk doen
Zeker, bij mij zat er ruimte genoeg...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2010, 11:18   #943
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Zojuist weer wat foto's genomen.

De zon schijnt hier weer volop, zoals op de eerste foto duidelijk is te zien...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg wvv 100703-04 009.jpg‎ (142,2 KB, 158x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv 100703-04 015.jpg‎ (142,7 KB, 168x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv 100703-04 024.jpg‎ (148,2 KB, 172x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv 100703-04 025.jpg‎ (145,8 KB, 165x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv 100703-04 028.jpg‎ (146,6 KB, 167x gelezen)
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2010, 23:14   #944
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
ha ambo heb heel veel respect voor jou, dat je zo met je kop op dit haarweb staat petje afben je nu klaar en tevreden of moet er nog wat gedaan worden,en heb je geen spijt dat je deze stap genomen heb, je kan met deze methode nooit meer terug.Moet eerlijk zijn het ziet er echt heel goed uit op de foto,en is er echt nog geen persoon naar je toe gekomen die heb gezegd wat heb jij nou met je hoofd gedaan,of dat je door de mand valt met dit.Dat is mijn grote angst,het lidteken laat ik zo wie zo doen.Maar ik zou het ook graag willen laten opvullen zonder dat de mensen het zien ,denk dat dat voor vele van ons de grote angst is.Oh ja hoeveel behandelingen had jij nodig.
gr husa
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 01:01   #945
Seiko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Berichten: 27
Daarom: nooit FUT methode kiezen
Seiko is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 12:59
finasteride gel!!! cop Medicijnen/haargroeimiddelen 8 17 juli 2009 21:01
Doen of niet doen? Ervaringen gevraagd NCK Chirurgische behandelingen 225 9 januari 2009 20:32
Is het zover? nein AGA - Algemeen 6 31 juli 2006 11:58
het is zover zazje Haarwerken 7 12 juni 2003 18:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.