Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 oktober 2003, 23:30   #1
Michiel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Berichten: 18
update

Wel, op aanraden van Melvinporter, hier weer een update,
Ik gebruik nu meer dan 9 maanden duta, en het resultaat is zeer wisselend, ik snap niks van deze drug. Ik heb maanden van dik haar, en nu weer een slechte periode! Ik las wel een update van iemand die het nu 11 maanden slikt, en hij had precies hetzelfde,
groei periode dik haar, dan weer dunner wordend etc etc,
echter nu zijn 11 de maand heeft hij groei, dik haar en stabilisatie, dus ik blijf het een jaar slikken voor de finale evaluatie!
Wellicht hoort dit erbij, ik hoop het!!!

Ik gebruik nu sinds een week t-flav, kan ik nog weinig van zegen behalve dat ik het gevoel heb dat mijn huid er te droog van wordt, hierdoor wordt mijn huid geïrriteerd, . Iemand nog een tip voor een te droge geiiriteerde huid????

Ik ga vanaf volgende week ook 6 bap gebruiken, ben benieuwd

Groet
MIchiel


PS iemand geinteresserd om mee te doen met het bestellen van PS1, dit kan als er genoeg deelenemers zijn, gemaakt worden door dezelfde man in America die ok mensen van Ru voorziet

Nog een Ps Pindakaas, keep up the good work!!!!
hoe gaat het trouwens met jouw resultaten?
Michiel is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2003, 01:15   #2
alex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 66
Re: update

Citaat:
Originally posted by Michiel


Ik gebruik nu sinds een week t-flav, kan ik nog weinig van zegen behalve dat ik het gevoel heb dat mijn huid er te droog van wordt, hierdoor wordt mijn huid geïrriteerd, . Iemand nog een tip voor een te droge geiiriteerde huid
Rooscure en vooral Folligen

succes!
alex is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2003, 17:38   #3
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Re: update

Citaat:
Originally posted by Michiel
Nog een Ps Pindakaas, keep up the good work!!!!
hoe gaat het trouwens met jouw resultaten?
Hoi Michiel,
Het gaat tot nu toe nog steeds goed (ik mag in ieder geval niet klagen) zit jammergenoeg, nu ik dit berichtje typ, in een shedding die gister begonnen is.... Ik hoop alleen niet, dat ie net zolang duurt als die vorige (ruim 1,5 week!) Van dunner wordend haar heb ik totaal geen last van...(eigenlijk ook nooit gehad in m`n duta-periode) Ik hoop echt dat na 2 maanden (1 jaar dus) de resultaten denderent zullen zijn, om met dit spul door te gaan. (heb er genoeg centjes ingestoken... ) Maar tot nu toe dus nog geen enkele problemen.

Echt relaxed dat je (volgende week al) aan de 6-bap gaat beginnen. Post alsjeblieft hier dan ook je resultaten zodat we kunnen zien of het spul ook echt werkt zoals men beloofd/toont.

Mzzl.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2003, 20:10   #4
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Michiel bedankt voor je update. Ik was al op de hoogte via hairsite. Het zou mooi zijn als je ook binnenkort een update zou geven over 6 bap. Is toch een middel waar velen van ons hun hoop op hebben gevestigd. O.K succes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.