Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 februari 2015, 21:42   #826
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hé Pamo1972,

Ik kan goed begrijpen dat je die vraag stelt want je ziet idd niet heel veel voorbeelden van mhp bij blonde mensen.
Toch geven de klinieken wel altijd aan dat dat prima kan.
Bij de FAQ op de site van Beauty Care Nederland staat dat en ook op de site van HIS staat o.a.
"blonde, light brown, white and grey shades can be matched to perfection".
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2015, 22:21   #827
wilhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2014
Locatie: belgie
Berichten: 52
Geslacht:
Beste

mijn haar is aan de ene kant wat lichter aan de slapen. is het mogelijk met MHP fijne lijntjes te trekken zodat het wat donkerder lijkt en op echt haar of doet men altijd puntjes?

MVG
wilhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2015, 18:42   #828
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hé Pamo1972,

Ik kan goed begrijpen dat je die vraag stelt want je ziet idd niet heel veel voorbeelden van mhp bij blonde mensen.
Toch geven de klinieken wel altijd aan dat dat prima kan.
Bij de FAQ op de site van Beauty Care Nederland staat dat en ook op de site van HIS staat o.a.
"blonde, light brown, white and grey shades can be matched to perfection".

Hoi Pablo. bedankt voor je reactie!

Trouwens heb jij een MHT ondergaan in Noordwijk en sta je daar op de site toevallig?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2015, 20:49   #829
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Hoi Pablo. bedankt voor je reactie!

Trouwens heb jij een MHT ondergaan in Noordwijk en sta je daar op de site toevallig?
Ja ik heb mhp behandelingen in Noordwijk gehad en ben daar erg tevreden over.
Op hun site staan niet heel veel voorbeelden, een stuk of 12 dacht ik maar wel erg mooie vind ik zelf.
Op hun Facebook staan er meer en daar sta ik idd ergens tussen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2015, 19:12   #830
k.alend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2013
Berichten: 23
Zou toch wel graag een keer een volledige mht bij 1 of meer personen in het echt zien met minimaal een nw4 en liefst ook bij wie de tattoo al een tijdje 'zit' om een finaal oordeel te kunnen vormen. Vrijwilligers in de zaal?
k.alend is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2015, 10:36   #831
-Roberto-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k.alend Bekijk bericht
zou toch wel graag een keer een volledige mht bij 1 of meer personen in het echt zien met minimaal een nw4 en liefst ook bij wie de tattoo al een tijdje 'zit' om een finaal oordeel te kunnen vormen. Vrijwilligers in de zaal?
pb
-Roberto- is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2015, 10:45   #832
-Roberto-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Ik heb een vraagje aan de ervaringsdeskundigen:

Ik ben zelf blond. als ik nu via MHT een shaven look wil creeren van 1 mm. zoet dat wel uit?

Bij mensen met donkere haren zie je de stoppels tenminste maar bij mannen zoals ik met blonde haren dan toch niet?
Het lijkt dan alsof je dan helemaal glad kaal bent ipv stoppels?

Of zie ik dit verkeerd?
Hoi Pamo1972,
Ik ben zelf blond en heb meerdere behandelingen ondergaan. Het is inderdaad minder zichtbaar dan bij mensen met donker haar en sterk afhankelijk van de lengte van je overgebleven haren. Het verschil in haarkleur tussen 0,5mm en meer dan 1mm is bij mij gigantisch. Ik heb dan ook nog steeds het idee dat mijn MHT toch net iets te licht is tenzij ik het elke dag scheer op 0,5mm. Daarnaast is de eerder genoemde anti-shine creme voor mij een absolute must. Zonder matterende creme ga ik de deur niet uit maar ik had van mijzelf al een enorm glanzende schedel. Tube kost normaal €12,- maar is elke maand wel een keer in de aanbieding bij het kruidvat met 50% korting. Het is daarnaast ook een erg verfrissende gel dus absoluut geen straf om te gebruiken.

Volgens mij heeft Joram van Klaveren onlangs ook weer een nieuwe MHT laten doen. Het viel mij op toen hij bij Jinek op de bank zat dat het er nu een stuk donkerder uitzag dan de vorige keer dat hij op tv was.
-Roberto- is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2015, 14:51   #833
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Roberto- Bekijk bericht
Hoi Pamo1972,
Ik ben zelf blond en heb meerdere behandelingen ondergaan. Het is inderdaad minder zichtbaar dan bij mensen met donker haar en sterk afhankelijk van de lengte van je overgebleven haren. Het verschil in haarkleur tussen 0,5mm en meer dan 1mm is bij mij gigantisch. Ik heb dan ook nog steeds het idee dat mijn MHT toch net iets te licht is tenzij ik het elke dag scheer op 0,5mm. Daarnaast is de eerder genoemde anti-shine creme voor mij een absolute must. Zonder matterende creme ga ik de deur niet uit maar ik had van mijzelf al een enorm glanzende schedel. Tube kost normaal €12,- maar is elke maand wel een keer in de aanbieding bij het kruidvat met 50% korting. Het is daarnaast ook een erg verfrissende gel dus absoluut geen straf om te gebruiken.

Volgens mij heeft Joram van Klaveren onlangs ook weer een nieuwe MHT laten doen. Het viel mij op toen hij bij Jinek op de bank zat dat het er nu een stuk donkerder uitzag dan de vorige keer dat hij op tv was.

Hoi Roberto,

Bedankt voor je berichtje

Stel dat je de rest van je haren op 2mm had laten zetten en de MHT ook op 2 mm. dan zou je je glanzende schedel dus niet meer zien?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2015, 00:06   #834
k.alend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2013
Berichten: 23
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Roberto- Bekijk bericht
Volgens mij heeft Joram van Klaveren onlangs ook weer een nieuwe MHT laten doen. Het viel mij op toen hij bij Jinek op de bank zat dat het er nu een stuk donkerder uitzag dan de vorige keer dat hij op tv was.
Hier ook een recente mediaverschijning van hem:
http://nos.nl/artikel/2019114-studio...chaussees.html

Inderdaad een donkere shade.
Naar mijn mening ook teveel shine voor zo'n donkere shade(hangt natuurlijk erg van de belichting af en in deze studio is die niet gunstig.)
Hoop dat hij hier geen anti shine heeft gebruikt. Na wat gezocht te hebben op het HIS forum, kwam ik iemand tegen die wel een mooi voor en na resultaat bereikt heeft(mbt anti shine dus): http://forum.hishairclinic.com/topic...cludes-photos/

Voor:
http://i.imgur.com/F4E6uzz.jpg

Na:
http://i.imgur.com/qP46AKA.jpg

Hij zegt:
"I've tried lots of products and i currently use a mixture of MoM and talc... it is time consuming to deal with, but it has to be done."

Geeft wel hoop dat je in ieder geval iets aan die shine kunt doen
k.alend is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2015, 16:33   #835
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k.alend Bekijk bericht
Hier ook een recente mediaverschijning van hem:
http://nos.nl/artikel/2019114-studio...chaussees.html

Inderdaad een donkere shade.
Naar mijn mening ook teveel shine voor zo'n donkere shade(hangt natuurlijk erg van de belichting af en in deze studio is die niet gunstig.)
Hoop dat hij hier geen anti shine heeft gebruikt. Na wat gezocht te hebben op het HIS forum, kwam ik iemand tegen die wel een mooi voor en na resultaat bereikt heeft(mbt anti shine dus): http://forum.hishairclinic.com/topic...cludes-photos/

Voor:
http://i.imgur.com/F4E6uzz.jpg

Na:
http://i.imgur.com/qP46AKA.jpg

Hij zegt:
"I've tried lots of products and i currently use a mixture of MoM and talc... it is time consuming to deal with, but it has to be done."

Geeft wel hoop dat je in ieder geval iets aan die shine kunt doen
Als ik hem zou zijn had ik mijn MHT op 2mm laten zetten.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2015, 21:39   #836
k.alend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2013
Berichten: 23
@Pamo: een mht heeft geen diepte, het is een tattoo op de huid. De mht zit dus in feite op 0mm. Voor een realistisch resultaat (een goede blend met je echte haar) is het dus noodzaak dat je je haar zo kort mogelijk hebt (0-1mm).

(Enkel bij diffuse kaalheid zou je je haar iets langer kunnen laten.)
k.alend is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2015, 13:23   #837
-Roberto-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Hoi Roberto,

Bedankt voor je berichtje

Stel dat je de rest van je haren op 2mm had laten zetten en de MHT ook op 2 mm. dan zou je je glanzende schedel dus niet meer zien?
Wat k.alend hierboven schrijft klopt. Het blijft gewoon een getattoeerde stoppel die direct onder je hoofdhuid zit. De enige manier om die stoppel te beinvloeden is via de kleur of de grootte van de stoppel. Een haarlengte van 2mm geeft m.i. een onnatuurlijk beeld omdat de haren 3 dimensionaal zijn en de getattoeerde stoppel net onder je hoofdhuid zit. De hierboven beschreven review via de link van k.alend is trouwens uitmuntend en beschrijft exact hoe ik het ook ervaar. Alleen scheer ik het met tondeuse in 4 minuten (om de dag) en ben ik in 10 seconde klaar met de anti-shine creme.

Laatst gewijzigd door -Roberto-; 23 februari 2015 om 13:45
-Roberto- is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2015, 19:59   #838
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k.alend Bekijk bericht
@Pamo: een mht heeft geen diepte, het is een tattoo op de huid. De mht zit dus in feite op 0mm. Voor een realistisch resultaat (een goede blend met je echte haar) is het dus noodzaak dat je je haar zo kort mogelijk hebt (0-1mm).

(Enkel bij diffuse kaalheid zou je je haar iets langer kunnen laten.)
Kan ik alleen maar 100% beamen
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2015, 10:29   #839
baldhead slick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2013
Berichten: 4
Over welke creme gaat het hier dan juist?
Ik ben al een tijdje opzoek naar wat de beste anti-shine methode kan zijn...
baldhead slick is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2015, 23:06   #840
k.alend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2013
Berichten: 23
@baldhead slick: aan je nickname te zien heb je (nog) geen mht?

In het linkje dat ik postte werd Milk of Magnesia(MoM) en talkpoeder gebruikt. Over het algemeen lees je vaak dat het Peter Thomas Roth gel het best werkt(maar wel erg duur).

Zie hier een topic op het His forum
http://forum.hishairclinic.com/topic...-shine/page-12

Het lijkt erop dat het wel van persoon tot persoon verschilt wat het beste werkt, dus het beste advies zou denk ik zijn een aantal van deze producten proberen en kijken wat bij jou het beste resultaat geeft.
k.alend is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.