Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 16 januari 2006, 21:08   #1
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
[dutasteride] Topical duta

Deze site http://www.anabolicreview-research.c...roducts_id=109 verkoopt vloeibare dutasteride. 0.5 mg/ml.

Misschien handig om er een topical van te maken.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2006, 23:02   #2
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Wat ik me afvraag is dat als je een topical maakt dan moet je je na een tijd wassen als je nu wil of niet dan komt die duta of ander product in het water.

En zoals zwangere vrouwen geen fina mogen aanraken zou het ook door de huid worden opgenomen.

Dus je moet toch zeker zijn dat je bad altijd goed is uitgespoeld of zou dat geen problemen geven dat miniscuul restje?
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2006, 00:13   #3
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
haha inclusief lekker smaakje! juicy orange op het etiket

het wordt voorlopig nog niet veel verkocht bij deze site, want het assortiment is beperkt en dit product staat niet tussen de best-sellers-top10.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2006, 23:12   #4
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Is er iemand al bekend met Topische Duta in 100% Aloe Vera? Ene Michael Kirsch heet een boek geschreven hoe hij haarverlies verslagen heeft. Dit boek kun je hier bestellen. Ik vind het zelf best interessant, omdat Dutasteride mij bijwerkingen gaf en deze variant zou dat niet doen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2006, 17:05   #5
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Deze site http://www.anabolicreview-research.c...roducts_id=109 verkoopt vloeibare dutasteride. 0.5 mg/ml.

Misschien handig om er een topical van te maken.
Ben wel van mening dat een topische 5-ar remmer effect heeft, maar dat is dan wel minimaal.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 11:23   #6
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Wat ik me dus afvraag bij zo'n topical is het volgende: Hoe kan deze effectief werken? Wat dutasteride dus doet is zich binden met beide type 5-alpha-reductase enzym. Alle DHT die al door je hoofdhuid vliegt laat dutasteride ongemoeid. Dus effectief wordt alleen de aanmaak van nieuw DHT in je hoofdhuid voorkomen!!
Of zie ik het nou verkeerd?
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 11:44   #7
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
Double A (topical Avodart/aloë vera) results

Er is een amerikaan die er een boek over geschreven heeft....

DOUBLE-A (Aloe/Avodart): A Story of experimentation with treatments for male pattern baldness as written by a consumer.

RB TOP SELLING! The experiences of a consumer during his first-hand exploration of the world of hair-loss treatments. Following an extensive series of therapeutic failures lasting more than ten years, he began trying out alternative solutions until he finally formulated an experimental therapy with topical dutasteride that managed to effectively arrest and reverse his baldness. In addition to offering an overview of all the agents now being used to treat male baldness, Double-A raises some doubts and expounds various theories and recent studies by major dermatological research laboratories and universities worldwide. It also includes a complete guide to the causes that trigger baldness, to the alternative therapies currently available on the market, and to experimental drugs that may be approved for this therapeutic pourpose in the future. A book that every consumer should read before deciding to implement any therapy.

Over five thousand copies sold in two weeks!

Meer info



Het gaat hier over een topical >> Avodart en Aloë vera (100%).

Met zou dan dagelijk een pilletje Avodart moeten mengen met een kleine hoeveelheid aloë vera en dat op een gehydrateerde scalp aanbrengen en 3 min laten intrekken.

de man( al 12 jaar met verschillende regimes bezig) zou van een NW3-4 naar een NW1 gegaan zijn. Volgens hem is dit dan ook het best werkende middel dat hij in al die jaren gebruikt heeft.

Hij is zeer te spreken over de resultaten, wel vreemd omdat er hier al dikwijls over gesproken is (topical Duta/fina) maar nooit echt iets mee gedaan.

Een topic met de eerste gebruikers ervaringen kan je hier vinden...


iemand hier een mening over??


F33D Y4 H34D

Laatst gewijzigd door T4BuL4 R4S4; 24 mei 2006 om 14:55
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:18   #8
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ik heb het boek gelezen. Op zich wel een interessant boek. Maar hij geeft ook wel aan dat orale Duta ook zeer goed bij hem werkte. Hij koos alleen voor Aloe Vera (voor zijn huidconditie) en Topische Dutasteride, zodat hij geen bijwerkingen kreeg. Het duurt ongeveer 3-5 minuten per dag en het is zo gebeurt.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:25   #9
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
ik vind het toch niet helemaal logisch regimes met topical duta of fina. Wat beide stoffen doen is het enzym alpha 5 reductase aanpakken maar alle reeds geformde DHT in je hoofdhuid die blijft ongemoeid! Of concurren zij de enzymen los van Testosteron?!?

Anti androgene als keteconazol/spironolacton/flutamide pakken het hele spectrum van anti androgenen aan. Daar snap ik dan de werking nog wel van...
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:25   #10
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Ik heb het boek gelezen. Op zich wel een interessant boek. Maar hij geeft ook wel aan dat orale Duta ook zeer goed bij hem werkte. Hij koos alleen voor Aloe Vera (voor zijn huidconditie) en Topische Dutasteride, zodat hij geen bijwerkingen kreeg. Het duurt ongeveer 3-5 minuten per dag en het is zo gebeurt.
aha heb jij het boek nog ergens liggen?!?
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:27   #11
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tellmemore
aha heb jij het boek nog ergens liggen?!?
Ja die heb ik nog.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:33   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Ik heb het boek gelezen. Op zich wel een interessant boek. Maar hij geeft ook wel aan dat orale Duta ook zeer goed bij hem werkte. Hij koos alleen voor Aloe Vera (voor zijn huidconditie) en Topische Dutasteride, zodat hij geen bijwerkingen kreeg. Het duurt ongeveer 3-5 minuten per dag en het is zo gebeurt.
het argument dat je door topische duta geen bijwerkingen krijgt is een beetje vreemd, want ik zie geen reden om aan te nemen dat duta niet via de huid alsnog wordt opgenomen in het bloed en zo voor bijwerkingen kan zorgen. Sowieso, een middel dat alleen maar gewenste effecten heeft en verder geen enkel ongewenst effect moet volgens mij nog worden uitgevonden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:33   #13
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Ja die heb ik nog.
Staan er eigenlijk foto's in van de auteur zelf?!? Wat zijn vooruitgang betrefd!

Is het btw een hardcopy of digigtaal>?!

En wat is het precieze recept!?!
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:48   #14
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
het argument dat je door topische duta geen bijwerkingen krijgt is een beetje vreemd, want ik zie geen reden om aan te nemen dat duta niet via de huid alsnog wordt opgenomen in het bloed en zo voor bijwerkingen kan zorgen. Sowieso, een middel dat alleen maar gewenste effecten heeft en verder geen enkel ongewenst effect moet volgens mij nog worden uitgevonden.
Hij heeft dus een experiment voor jaren lang uitgevoerd. Eerst begon hij met een "exposure" tijd van 10 minuten. Dus hij masseerde de Duta met Aloe Vera 2-3 minuten en liet het daarna nog 7 minuten op zijn hoofdhuid zitten. Na ongeveer 8 maanden kreeg hij dezelfde bijwerkingen als orale Duta hem gaf. Uiteindelijk gaf 3 minuten hem geen bijwerkingen. Later heeft hij zelfs 0.25mg Duta, 3 minuten lang gebruikt en het werkte erg goed bij hem. Hij zegt ook nadrukkelijk dat dit bij HEM zo is en dit hoeft niet voor een ander te gelden.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2006, 12:50   #15
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tellmemore
Staan er eigenlijk foto's in van de auteur zelf?!? Wat zijn vooruitgang betrefd!

Is het btw een hardcopy of digigtaal>?!

En wat is het precieze recept!?!
Nee niet van hem zelf. Het is een hardcopy volgens mij. Het "recept" is 0.5mg Duta mengen met 100% Pure Aloe Vera en dit inmasseren en in totaal 3 minuten op je hoofdhuid laten zitten. Daarna afspoelen en klaar. Dit doe je dagelijks.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Generieke duta (Dr. Reddy's Dutas) Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 74 30 december 2009 19:31
Pimecrolimus (Elidel) en tacrolimus (Protopic) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 263 30 maart 2006 03:35
Topical Duta !!!!! kabouterplop Medicijnen/haargroeimiddelen 0 5 maart 2005 19:55
Prijs minoxidil? Andastra Medicijnen/haargroeimiddelen 8 31 mei 2004 23:27
Overstappen op Duta?? melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 1 6 juli 2003 15:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.