Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Mededelingen > Mededelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
Oud 21 juni 2015, 01:22   #1
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Stand van zaken HaarWeb

Beste bezoekers, leden, adverteerders en andere partijen betrokken bij HaarWeb,


Ik voel mij genoodzaakt op deze wijze nadere uitleg te geven over de stand van zaken op en rondom HaarWeb, zodat iedereen in één keer is geïnformeerd.

Over een paar weken zal ik een uitgebreidere aanvullende uitleg geven, maar voor nu volstaat het volgende:

Zoals jullie gemerkt hebben worden bepaalde zaken al een hele periode niet tijdig en naar behoren opgepakt en behandeld door ons. En dan gaat het voornamelijk om de uitvoering van ideeën/plannen op het HaarWeb Forum zelf en in het bijzonder het tijdig beantwoorden van mails die aan ons gezonden worden.

Deze situatie is ontstaan door de omstandigheden waarin ikzelf verkeer: om diverse gegronde redenen ben ik helaas niet in staat geweest die aandacht, tijd en ruimte te besteden aan HaarWeb zoals dat zou moeten. Er liggen meerdere redenen aan ten grondslag, die ik later verder zal toelichten, maar één daarvan is een gezondheidssituatie waar ik al sinds 1997 mee kamp.

Het is een chronische aandoening, die regelmatig pieken en dalen kent en het afgelopen half jaar (en feitelijk ook al een lange periode ervoor) was één van vele dalen. Ik ben nu aan het 'revalideren' en ben genoodzaakt mijzelf zoveel als mogelijk te ontzien.

Ik heb dit noodgedwongen de afgelopen tijd al gedaan, maar heb dit -om allerlei redenen- niet goed en tijdig ingeregeld. Wij gaan nu kijken hoe wij HaarWeb intern kunnen reorganiseren de komende periode, zodat we structureel uit deze ongewenste situatie kunnen stappen.

Bij deze wil ik mijn oprechte verontschuldigingen aanbieden aan iedereen die ons (mij) per email of anders heeft willen bereiken en geen tijdig antwoord heeft verkregen.
De situatie is geheel mijn verantwoordelijkheid en ik wil dan ook bij deze onze Moderators bijzonder bedanken, die in mijn afwezigheid zo goed als dat kon ons platform draaiende hebben gehouden.

Vanaf juli 2015 zal ik persoonlijk alle mails beantwoorden die aan ons gestuurd zijn en dan zullen wij nog enige tijd nodig hebben om één en ander goed in te regelen/te reorganiseren.

Nogmaals mijn verontschuldigingen voor deze voor alle partijen lastige situatie en mijn dank voor jullie begrip,

Op naar een verlichtende 2e helft van 2015,


Met hartelijke groet,

Webmaster HaarWeb.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 21 juni 2015 om 01:28
Webmaster is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.