Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 augustus 2022, 16:57   #1
Nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2014
Berichten: 16
Geslacht:
2910 grafts HWI

Goedemiddag lotgenootjes, vandaag een behandeling ondergaan bij Hairworld Istanbul. Na consult zouden er 2600-2900 nodig zijn. Dat werden er dus 2910.
Tzijn er wel wat veel voor mijn doen aangezien ik alleen de inhammen moest vullen, maar ik heb van nature wel veel dun haar. (Voordeel van de twijfel ? Of turkse haarlijn haha).
Na het tekenen van de haarlijn deze wel een paar milimeter terug laten zetten, dit voor een wat natuurlijker resultaat.
En ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.
Over HWI, ze zijn indd erg thuis in de marketing en dat schrok mij ook wel een beetje af. Ook hun theorie dat je alle haargroeimiddellen los kan laten na een HT vind ik nogal dubieus. Maar de service was buitengewoon prima. Ik miste een vlucht en er werd alles aan gedaan om de HT op de gewenste tijd door te laten gaan en met succes.
Communicatie verliep vlekkeloos door Nederlandse begeleiding. Haarlijn getekend, kanaaltjes geboord, en grafts geoogst werden door de chirurg zelf gedaan. Enkel het plaatsen liet hij over aan 2 jonge collega's. Wel om de 15 min toezicht.
Nu is het wachten begonnen , foto's volgen.

Voor : https://imageup.me/46z

Uiteindelijk gekozen om de haarlijn van deze foto een paar milimeter naar binnen te zetten : https://imageup.me/470

Na : https://imageup.me/471

Laatst gewijzigd door Nova; 9 augustus 2022 om 17:25
Nova is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2022, 12:13   #2
Nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2014
Berichten: 16
Geslacht:
14 dagen update https://postimg.cc/p9wHfYyx

Ben er tot dusver erg tevreden over, wel een dingetje is dat ik van de kliniek verplicht word om hun 'exclusieve' ct kuur te volgen wil ik mijn garantie behouden.
Het is een vitamine pillen kuur incl shampootje alla €600 voor een jaar. Ik geloof hier niet in, en vind het geldklopperij ten top. Ik ga het dan ook niet nemen.
Nova is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2022, 13:25   #3
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Haarlijn is mooi zo! Als 'ie verder naar voor was dan had ik dat inderdaad wat laag gevonden.

Wat betreft de CT-kuur en de shampoo: voor de werking ervan is voor zover bij mij bekend ook geen wetenschappelijk bewijs. Ik raad je eerder aan om een (topische) minoxidil en/of finasteride te gebruiken vanaf 4 weken na je HT. Dit alleen mits je hoofdhuid het op dat moment al toelaat.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2022, 13:51   #4
broekieman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 88
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nova Bekijk bericht
14 dagen update https://postimg.cc/p9wHfYyx

Ben er tot dusver erg tevreden over, wel een dingetje is dat ik van de kliniek verplicht word om hun 'exclusieve' ct kuur te volgen wil ik mijn garantie behouden.
Het is een vitamine pillen kuur incl shampootje alla €600 voor een jaar. Ik geloof hier niet in, en vind het geldklopperij ten top. Ik ga het dan ook niet nemen.
Waarom worden er zo vaak slechte foto's geplaatst. Daar help je anderen niet mee hoor!
broekieman is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 09:28   #5
Nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2014
Berichten: 16
Geslacht:
https://ibb.co/CJvF2Qr
https://ibb.co/1K3CMmr
https://ibb.co/0ZwSKMB

4 maanden update, erg blij met het resultaat tot dusver.
Hergroei begon al met week 7, daar was ik zelf ook verbaasd over. En nu verbeterd het met de dag, al ben ik hier al super blij mee .
Nova is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 09:37   #6
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Heel netjes !
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 13:19   #7
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 392
Geslacht:
Zeer mooi man,zou het kunnen dat
inham aan één kant iets dieper is?
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 15:13   #8
Clint2323
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 februari 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Hoe ging de operatie zelf? Goede begeleiding? Kan je daar wat meer over vertellen?
Clint2323 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 18:42   #9
Nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2014
Berichten: 16
Geslacht:
https://ibb.co/1mfhYK9]

Klopt zoezel mijn rechter inham was groter dan mijn linker, hier op de foto net voor de HT kan je het nog wel een beetje zien.
Nova is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 19:11   #10
Nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2014
Berichten: 16
Geslacht:
De operatie zelf stond gepland op woensdagmorgen, en dinsdagavond zou ik bloed prikken daar in het ziekenhuis.
Ik had een vlucht met overstap en die vertraagde 2 uur wat resulteerde in een gemiste vlucht. 12 uur later kon ik vliegen waardoor ik pas dinsdagnacht aankwam. Goed contact gehad met de kliniek van hoe nu verder. Bij aankomst werd ik opgepikt door een chauffeur die me gelijk naar het ziekenhuis bracht. Om 2 uur snachts bloed geprikt en toen naar het hotel. Ik zou smorgens om 8 uur beginnen met de ht, maar er was ruimte om later te beginnen. Zodoende half 10 afgesproken. De kliniek zelf bevind zich in een turks ziekenhuis en de faciliteiten zijn uitstekend. Haarlijn werd voor je getekend en daarna vroegen ze wat je ervan vond. Ik vond hem te laag en zo heb ik hem een aantal milimeter op laten schuiven. Dit alles gebeurde onder nederlandse begeleiding. Gelukkig ook maar, want zo verliep alles zoals ik het wou. Haar werd opgeschoren en er werd gestart met de ht. Verdovingen waren er veel en deze waren best pijnlijk, de kanaaltjes boren en de grafts eruithalen en plaatsen was niet echt pijnlijk. Het is een beetje hetzelfde als bij de tandarts, boren doet niet echt pijn maar het is ook niet plezierig. En waar je bij de tandarts lamme kaken krijgt, krijg je bij een ht ook een lamme nek/rug van het stilliggen heel de tijd. Dat vond ik nog het vervelendste. Ik gaf het aan als het niet meer comfortabel was en dan mocht ik even een loopje doen over de gang. Chirurg tekende de haarlijn en boorde de kanaaltjes en haalde de grats eruit. 2 dames plaatsten de grafts. De chirurg kwam kundig over en was betrokken, zo controleerde hij om de 20 min of alles goed ging. Ik begon rond 10 uur en smiddags rond 4 uur was ik klaar. Sneller als wat ik verwacht had. Nazorg was ook prima, kreeg wat producten mee
En wasinstructies. Ook werd het haar gewassen. Toen weer terug naar Nederland. Koffer met nazorg producten kwijt op schiphol inclusief medicatie. Op recept van HWI kon ik bij mijn plaatselijke apotheek nieuwe medicatie ophalen. En als shampoo/lotion heb ik sebamed gebruikt van de DA drogist. Wat ik top spul vind en nog steeds gebruik haha. De shampoo dan. Verder geen last gehad, had 5 dagen lichte zwelling in het voorhoofd en mijn gevoel bovenkant hoofd was weg.
Na 4 weken was alles uitgevallen en bij 7 weken begon het weer te groeien. Ik heb vanaf week 2 hairfibers gebruikt en dat werkte prima. Werkelijk niemand heeft iets gemerkt van mijn ht. Zo dat was mijn verhaal in detail.
Nova is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 21:27   #11
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Wat voor medicatie had je dan nodig?

Ik had bij mn eerste HT een antibiotica kuur aangeboden gekregen, en medicatie tegen de zwelling, maar ik heb beide geweigerd omdat ik uit onderzoek zag dat het maar heel weinig bewezen effect heeft.

Bij mijn tweede HT bij Fuegenix kwam het niet eens ter sprake, het was totaal niet nodig.

En wat voor hairfibers heb je gebruikt?
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2022, 21:52   #12
Nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2014
Berichten: 16
Geslacht:
Prednison - na 3 dagen mee gestopt. Vond het een te zwaar medicijn om preventief te slikken.
Antibioticakuur - na 5 dagen mee gestopt, ik las indd een post van fuegenix die het helemaal niet aanbevolen.
Antibioticazalf - niet gebruikt. Indien donor ging ontsteken.

Fibers van Kmax, ik hield het haar dan niet langer dan 1cm anders viel het wel op. Liefst gemilimeterd.
Op het donorgebied deed ik dermmatch (een soort haar make-up) om de roodheid te verbergen. Werkte op zich ook redelijk.

Laatst gewijzigd door Nova; 8 december 2022 om 22:00
Nova is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2022, 18:44   #13
nielsvdb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Heel netjes resultaat
nielsvdb is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.