Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 november 2012, 22:48   #76
instinct
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 57
2013 is veel te snel, helaas, hoe mooi het ook klinkt. Ze moeten nog twee lompe fasen door en ook nog alle formaliteiten erna.

Een citaat van de CEO van Histogen in reactie op een e-mail (bron: Xconomy.com, 18 mei 2012):

Citaat:
"We anticipate pivotal trials in the U.S. or Asia will begin next year. As it is Histogen’s business model to bring each of its product applications to market through partnerships with leaders in different industries and geographic locations, strategy for future clinical trials of HSC will be largely dependent upon the regions of interest for such partners. We hope to have an NDA [new drug application] filed in the U.S. or Asia before the end of 2015."
Ok. Minimaal 2016 dus.

Daarnaast ben ik na wat googlen een presentatie voor investeerders tegengekomen die stamt uit ik geloof 2008, gedeeld onder de root-domain van Histogen.com. Hierin staan het volgende:

Citaat:
"Suggested price for treatment is $5k versus $4-12k (2 procedures)"
Met "$4-12k" wordt gerefereerd naar de prijzen voor haartransplantaties en dat Histogen zich dus differentieert op het gebied van prijs t.o.v. andere effectieve haargroeibehandelingen.

Tot minimaal 2016 dus lekker tondeuses afschrijven en tegelijkertijd portemonnee's vullen; gezellig.
instinct is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 09:16   #77
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Maar wie heeft nou genoeg geld om elk half jaar 5000 euro uit te geven voor de behandeling? Een HT is tenminste een definitieve oplossing voor sommige mensen.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2012, 10:01   #78
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Dus:

Nu zitten we in phase 2, nog niet afgerond na zeker een jaar te gaan.

2014.

Beginnen phase 3, als alles goed gaat 1 tot 2 jaar.

2015 of 2016.

FDA goedkeuring, normaal 2 jaar maar histogen heeft reeds verschillende patenten op hun onderzoeken dus hoop ik op 1 jaar.

2016 of 2017.

Dus als alles positief blijft evolueren 2017 maar de eerste 5tal jaren onbetaalbaar (vraag/aanbod) dus vanaf 2022 beschikbaar voor het grote publiek.

Nog 10 jaartjes geduld dus.
Just a thought.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2012, 19:43   #79
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Nou of het goed nieuws is dat weet ik niet. Ik las net op BTT een discussie over histogen. Ik heb er niet veel weet over maar ik las dat histogen je haar follikel nog 1 cyclus kan geven en dan valt het permanent uit.

"That means Histogen-created follicles won't last for long?
exactly one anagen phase. Once it falls out, you will lose it for good. Since ~100 hairs fall out each day, you will lose those 100 hairs permanently.... scientists are ****ing stupid that's all I have to say "
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 01:04   #80
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
WTF???????

Dat meen je niet? En ik maar denken dat Histogen j e haren gaan klonen of zo, en dat er onbeperkt don or aanwezig zal zijn zodat je nooit meer last hebt  van kaalheid!

Iemand (hopelijk) hier op aan te merken dat dit ni et waar is? I hope so. Anders zitten we te hopen o p een middel dat gewoon ook shit is!!!
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 07:50   #81
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agnes Bekijk bericht
WTF???????

Dat meen je niet? En ik maar denken dat Histogen j e haren gaan klonen of zo, en dat er onbeperkt don or aanwezig zal zijn zodat je nooit meer last hebt  van kaalheid!

Iemand (hopelijk) hier op aan te merken dat dit ni et waar is? I hope so. Anders zitten we te hopen o p een middel dat gewoon ook shit is!!!
Sorry Agnes maar zou je normaal kunnen typen?dit is zo slecht te lezen!
Maar even over je stukje ik hoop ook dat het niet waar is,ook ik had grote hoop....
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 09:24   #82
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik denk dat er over 300 jaar net zoveel mogelijk is al nu als het zo door gaat. Blijven hopen kan natuurlijk altijd, maar 15 jaar geleden was bleef iedereen ook hopen dat er binnen 10 jaar een doorbraak zou komen als ik eens terug kijk op het internet. Maar nee..
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 20:02   #83
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
excuses, m'n keyboard had een probleem en kon even niet de normale lettertypes gebruiken. Vandaar.
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 21:07   #84
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Andere mogelijkheid is dat je het elke haarcyclus moet blijven spuiten?
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2012, 16:42   #85
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Maar wie heeft nou genoeg geld om elk half jaar 5000 euro uit te geven voor de behandeling? Een HT is tenminste een definitieve oplossing voor sommige mensen.
Elk half jaar 5000euro? je geld en donor is gauw op hoor.
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2012, 21:18   #86
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik weet niet wat jij leest maar ik had het dus over de histogen behandeling. Geen haartransplantatie, ik maakte enkel de vergelijking omdat de test patient meerdere behandelingen nodig heeft en de resultaten blijkbaar tijdelijk zijn.

Haartransplantatie voor altijd.
Histogen elke x weer herhalen.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2012, 21:29   #87
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Ik weet niet wat jij leest maar ik had het dus over de histogen behandeling. Geen haartransplantatie, ik maakte enkel de vergelijking omdat de test patient meerdere behandelingen nodig heeft en de resultaten blijkbaar tijdelijk zijn.

Haartransplantatie voor altijd.
Histogen elke x weer herhalen.
Ja oke, maar als histogen werkt kun je wel je originele dichtheid terug krijgen. Dat is onmogelijk met haartransplantatie toch?
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2012, 22:55   #88
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Van wat ik er tot nu toe van gezien heb, absoluut. Maar heb jij het geld om straks elke 3/6 maanden duizenden euro's uit te geven voor een behandeling? Misschien dat het ooit betaalbaar wordt, over tientallen jaren. Er werd een vergelijking gemaakt door hunzelf tussen een haartransplantatie en een behandeling door middel van histogen. Beide aan de prijs. Echter van wat ik er tot nu toe van heb begrepen is dat je de behandeling steeds weer moet herhalen wat dus ook betekent dat je haren over een periode weer uitvallen. En als dat het geval is dan heb je heel mooi haar voor een zeer korte tijd aangezien de haren dan ook langzaam uitvallen, dus steeds mindere bos met de weken/maanden.

Maar goed er is nogal wat onduidelijkheid voorlopig over de specifieke gebruik van histogen.

Laatst gewijzigd door Memeber; 17 november 2012 om 22:58
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2012, 22:06   #89
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
Dat is wel heel erg jammer als dat het geval is dat het in hele korte tijd weer uitvalt. Dan maar hopen dat andere bedrijven met een betere langduriger oplossing komen?
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2012, 14:12   #90
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agnes Bekijk bericht
Dat is wel heel erg jammer als dat het geval is dat het in hele korte tijd weer uitvalt. Dan maar hopen dat andere bedrijven met een betere langduriger oplossing komen?
OC is toch de histogen kloon? als dat werkt zitten we gebakken.
Kuit is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gevonden op de site van Goed Gevoel Jente TTM - Algemeen 3 29 januari 2014 19:43
Goed Nieuws Voor De Toppik Gebruikers memoli Chirurgische behandelingen 9 26 maart 2006 18:47
goed nieuws maar toch moed nodig tinneke TTM - Algemeen 6 2 februari 2005 12:37
goed nieuws voor België bolleke TTM - Algemeen 11 29 april 2002 21:23
Goed nieuws (?) met betrekking tot HairMultiplication Jay Overige behandelingen 16 6 april 2002 17:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.