Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 januari 2018, 17:15   #1
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 262
Geslacht:
Exclamation PTD-DBM peptide

PTD-DBM, de behandeling die de genezing van kaalheid belooft..

De kaalheid is een aandoening die vele jaren hardnekkig is bij mannen en vrouwen. Hoewel er zijn vele behandelingen en manieren om de bestrijding van deze en zelfs te verlagen, was er geen andere keuze dan een transplantatie haar om deze aandoening te stoppen. Dankzij een groep onderzoekers uit Zuid-Korea hebben we een einde gemaakt aan kaalheid.

PTD-DBM De nieuwe remedie tegen kaalheid?
Wetenschappers aan de Yonsei University , ontwikkelde een biochemisch middel, dat genoemd PTD-DMB , die de mogelijkheid om kaalheid en haaruitval te genezen in zowel mannen als vrouwen heeft. Deze behandeling werd getest bij muizen zonder haar.

Om deze nieuwe agent te bereiken, namen ze de tijd voor het onderzoek om de schuldige van deze situatie te achterhalen. Duidelijk maken dat het een verantwoordelijk eiwit was, gevonden in androgenetische alopecia. Daarom hebben ze de DBD-DBM ontwikkeld om kaalheid te bestrijden en de ontwikkeling van nieuwe haarzakjes van de hoofdhuid te bevorderen.


De wetenschappers richtten zich eerst op het ontdekken van de reden waarom het haar viel en stopte met groeien. In deze studie kwamen ze oog in oog te staan ​​met twee eiwitten die in de hoofdhuid op elkaar inwerken. Een daarvan is CXXC5 , een eiwit dat, wanneer het een eiwitbinding maakt, voorkomt dat de haarzakjes regenereren.

Hoe werkt de PTD-DMB?

Dit biochemische middel werd getest in kale muizen. In deze studie werd het middel gedurende 28 opeenvolgende dagen op de blote huid van de muizen gebruikt, wat een regeneratie van de haarzakjes veroorzaakte. De PTD-DBM werd gebruikt met valproïnezuur , een verbinding die vaak wordt gebruikt voor bipolaire stoornissen, migraine en epilepsie. Met deze methode bereikten ze een grote toename in haargroei in de muizen.

De hoofdauteur van de studie, Dr. Choi Kang-Yell , vertelt de pers dat het eiwit in staat is gevonden om de haargroei te beheersen, en dat vanaf dat moment het onderzoek is gebaseerd op het verkrijgen en creëren met zekerheid van de nieuwe stof te bevorderen haargroei door de functie van eiwitten die hun gezonde groei te voorkomen.

Het is te hopen dat deze nieuw gevonden stof ook kan helpen met beschadigd huidweefsel en niet alleen haaruitval. Het geneesmiddel dat naar verwachting met dit actieve principe wordt aangemaakt, moet effectief zijn bij de behandeling van deze aandoeningen.



Wanneer zal deze nieuwe behandeling voor kaalheid op de markt komen?

Wetenschappers hebben duidelijk gemaakt dat het nog een tijdje duurt voordat de behandeling op de markt komt. Deze nieuwe creaties duren een tijdje om compleet en goed ontwikkeld te zijn. Tot op heden wordt een experimentele fase bij dieren nog steeds geëvalueerd om te bepalen of er bijwerkingen zijn die door de toepassing kunnen worden veroorzaakt. Na het succesvol overwinnen van deze fase, zullen ze doorgaan met de menselijke testen met de best mogelijke prognose.


PTD-DBM heeft de mogelijkheid om kaalheid en haarverlies te genezen, zowel bij mannen als bij vrouwen. Deze behandeling werd getest bij muizen zonder haar.

https://www.sciencedirect.com/scienc...22202X17315555

http://www.folliclethought.com/
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2018, 22:40   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Ik heb een lab gevonden die dit wilt produceren en wilt verkopen aan mij

Kan eventueel een groupbuy opzetten
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 08:49   #3
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik heb een lab gevonden die dit wilt produceren en wilt verkopen aan mij

Kan eventueel een groupbuy opzetten

Daar heb ik zeker interesse in. Er worden al meerdere group buys opgezet voor deze behandeling, echter nog geen voor binnen de EU dacht ik.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 09:59   #4
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
PTD-DBM, de behandeling die de genezing van kaalheid belooft..

De kaalheid is een aandoening die vele jaren hardnekkig is bij mannen en vrouwen. Hoewel er zijn vele behandelingen en manieren om de bestrijding van deze en zelfs te verlagen, was er geen andere keuze dan een transplantatie haar om deze aandoening te stoppen. Dankzij een groep onderzoekers uit Zuid-Korea hebben we een einde gemaakt aan kaalheid.

PTD-DBM De nieuwe remedie tegen kaalheid?
Wetenschappers aan de Yonsei University , ontwikkelde een biochemisch middel, dat genoemd PTD-DMB , die de mogelijkheid om kaalheid en haaruitval te genezen in zowel mannen als vrouwen heeft. Deze behandeling werd getest bij muizen zonder haar.

Om deze nieuwe agent te bereiken, namen ze de tijd voor het onderzoek om de schuldige van deze situatie te achterhalen. Duidelijk maken dat het een verantwoordelijk eiwit was, gevonden in androgenetische alopecia. Daarom hebben ze de DBD-DBM ontwikkeld om kaalheid te bestrijden en de ontwikkeling van nieuwe haarzakjes van de hoofdhuid te bevorderen.


De wetenschappers richtten zich eerst op het ontdekken van de reden waarom het haar viel en stopte met groeien. In deze studie kwamen ze oog in oog te staan ??met twee eiwitten die in de hoofdhuid op elkaar inwerken. Een daarvan is CXXC5 , een eiwit dat, wanneer het een eiwitbinding maakt, voorkomt dat de haarzakjes regenereren.

Hoe werkt de PTD-DMB?

Dit biochemische middel werd getest in kale muizen. In deze studie werd het middel gedurende 28 opeenvolgende dagen op de blote huid van de muizen gebruikt, wat een regeneratie van de haarzakjes veroorzaakte. De PTD-DBM werd gebruikt met valproïnezuur , een verbinding die vaak wordt gebruikt voor bipolaire stoornissen, migraine en epilepsie. Met deze methode bereikten ze een grote toename in haargroei in de muizen.

De hoofdauteur van de studie, Dr. Choi Kang-Yell , vertelt de pers dat het eiwit in staat is gevonden om de haargroei te beheersen, en dat vanaf dat moment het onderzoek is gebaseerd op het verkrijgen en creëren met zekerheid van de nieuwe stof te bevorderen haargroei door de functie van eiwitten die hun gezonde groei te voorkomen.

Het is te hopen dat deze nieuw gevonden stof ook kan helpen met beschadigd huidweefsel en niet alleen haaruitval. Het geneesmiddel dat naar verwachting met dit actieve principe wordt aangemaakt, moet effectief zijn bij de behandeling van deze aandoeningen.



Wanneer zal deze nieuwe behandeling voor kaalheid op de markt komen?

Wetenschappers hebben duidelijk gemaakt dat het nog een tijdje duurt voordat de behandeling op de markt komt. Deze nieuwe creaties duren een tijdje om compleet en goed ontwikkeld te zijn. Tot op heden wordt een experimentele fase bij dieren nog steeds geëvalueerd om te bepalen of er bijwerkingen zijn die door de toepassing kunnen worden veroorzaakt. Na het succesvol overwinnen van deze fase, zullen ze doorgaan met de menselijke testen met de best mogelijke prognose.


PTD-DBM heeft de mogelijkheid om kaalheid en haarverlies te genezen, zowel bij mannen als bij vrouwen. Deze behandeling werd getest bij muizen zonder haar.

https://www.sciencedirect.com/scienc...22202X17315555

http://www.folliclethought.com/
Goed gevonden! Wat zijn de kosten ?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 10:08   #5
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
goed gevonden...

het zal nog even duren voor het op de markt komt gezien ze nog veiligheid moeten testen , normaal duren trails met goedkeuring voor een eindproduct toch snel 5 jaar

de prijs , dat zal afhangen hoe wonderlijk dit middel wel is , als het echt een haarmiddel is dat minox en duta overbodig maakt , verwacht je dan maar aan een duur prijskaartje...

het enige dat we moeten doen is in de gaten houden als er bepaalde labo stoffen beschikbaar komen...

mischien eens doormailen naar kane ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 10:10   #6
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
onze amerikaanse vrienden waren blijkbaar al eerder op de hoogte :

https://www.hairlosstalk.com/interac...r-sale.114870/
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 11:04   #7
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Kaneshop heb ik geen vertrouwen in Die koopt zijn poedertjes via de chinese boer en als er een verkeerde batch tussenzit ben je de sjaak

Ik kan de PTD DBM krijgen in vials van 30mg, prijs moet ik nog over hebben. Komt van een pools laboratorium die deze zelf zal produceren. Ik kan inventariseren hoeveel belangstelling er hier voor is op HW.

Je moet er zelf PG, ethanol en water bijdoen. en klaar is kees.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 11:15   #8
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Kaneshop heb ik geen vertrouwen in Die koopt zijn poedertjes via de chinese boer en als er een verkeerde batch tussenzit ben je de sjaak

Ik kan de PTD DBM krijgen in vials van 30mg, prijs moet ik nog over hebben. Komt van een pools laboratorium die deze zelf zal produceren. Ik kan inventariseren hoeveel belangstelling er hier voor is op HW.

Je moet er zelf PG, ethanol en water bijdoen. en klaar is kees.
Zijn er bijwerkingen van bekend? (behalve meer haargroei :p )

Dit heb ik gevonden (via wesleys link) :
The only negative thing I've heard is that if you have liver cancer it can make it worse; it's from a cancer researcher and was shown to inhibit two other avenues of cancer.
The rats were totally fine, it increases collagen which makes the skin and joints healthier.
I believe they are trying to make an even simpler molecule so they can mass produce that cheaper, thus not testing this
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)

Laatst gewijzigd door ryan82; 5 september 2018 om 11:19
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 11:41   #9
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Zijn er bijwerkingen van bekend? (behalve meer haargroei :p )

Dit heb ik gevonden (via wesleys link) :
The only negative thing I've heard is that if you have liver cancer it can make it worse; it's from a cancer researcher and was shown to inhibit two other avenues of cancer.
The rats were totally fine, it increases collagen which makes the skin and joints healthier.
I believe they are trying to make an even simpler molecule so they can mass produce that cheaper, thus not testing this
Volgens mij is het kanker gedeelte ontkracht. Mocht dit niet zo zijn, blijf ik er van af . Dus als iemand nog iets anders vind, maar naar mijn weten is het niet kankerverwekkend, daarnaast zou de peptide niet systemisch kunnen raken oid.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2018, 15:44   #10
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Ok guys, het wordt 65 euro per 30mg vial exclusief verzending van mij naar de kopers. PM voor interesse. Ik wil snel handelen en ik hou niet van half werk, het zal dus niet zo lopen als bij de ''haarweb topical'' waar nooit knopen worden doorgehakt.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2018, 21:58   #11
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ok guys, het wordt 65 euro per 30mg vial exclusief verzending van mij naar de kopers. PM voor interesse. Ik wil snel handelen en ik hou niet van half werk, het zal dus niet zo lopen als bij de ''haarweb topical'' waar nooit knopen worden doorgehakt.

Ik wil dit weekend even mijn eigen research doen mbt eventuele bijwerken, dosis etc. Goed als ik je na het weekend iets laat weten?
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2018, 08:17   #12
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ok guys, het wordt 65 euro per 30mg vial exclusief verzending van mij naar de kopers. PM voor interesse. Ik wil snel handelen en ik hou niet van half werk, het zal dus niet zo lopen als bij de ''haarweb topical'' waar nooit knopen worden doorgehakt.
Hoe lang doe je met 30mg? Hoeveel procent moet je dit spul mixen?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2018, 21:11   #13
Harige
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2018
Berichten: 13
Geslacht:
Mensen dit klinkt veelbelovend heeft iemand dit middel al gebruikt. Graag hoor ik van diegene wat zijn ervaring is met de desbetreffende middel.

Ik heb al wat research gedaan betreft deze middel maar mij is het nog niet duidelijk of dit een 100% natuurlijke middel betreft.
Harige is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2018, 21:33   #14
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harige Bekijk bericht
Mensen dit klinkt veelbelovend heeft iemand dit middel al gebruikt. Graag hoor ik van diegene wat zijn ervaring is met de desbetreffende middel.

Ik heb al wat research gedaan betreft deze middel maar mij is het nog niet duidelijk of dit een 100% natuurlijke middel betreft.
dan heb je je research niet goed gedaan
Educate yourself before you medicate yourself...
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2018, 08:21   #15
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ok guys, het wordt 65 euro per 30mg vial exclusief verzending van mij naar de kopers. PM voor interesse. Ik wil snel handelen en ik hou niet van half werk, het zal dus niet zo lopen als bij de ''haarweb topical'' waar nooit knopen worden doorgehakt.

Ok ik wil meedoen. Welk vehicle ga je gebruiken?
INT is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.