Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 oktober 2007, 18:09   #1
jurrien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2007
Berichten: 1
Welke gel

Ik heb dik haar en lichte krul in me haar en het is lang tot me wenkbrauwen zeg maar, draag het naar voren de zijkanten ook en dan voor omhoog (a la Jan smit). mijn probleem is dat als ls ik er van die gele goedkope gel in doe dan krult het helemaal en stort het in, er is dan niks van te maken. Ik heb wel goede wax dat is Murray's het is zo vet als de pest en niet uit je haren te krijgen, maar daar kan je wel wat mee doen.

ik wil graag een andere gel omdat dat murray's ook zo ze nadelen heeft.

heeft iemand voor mij een tip welke gel/wax of methode ik het beste kan gebruiken.?

ik heb al geprobeert dat niet helpt:

- Remix
- NuNile (gele potje net als remix)
- gele goedkope gel, ook de groene trouwens.
- out of bed

groetjes
jurrien is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2008, 09:25   #2
hatakekev
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurrien Bekijk bericht
Ik heb dik haar en lichte krul in me haar en het is lang tot me wenkbrauwen zeg maar, draag het naar voren de zijkanten ook en dan voor omhoog (a la Jan smit). mijn probleem is dat als ls ik er van die gele goedkope gel in doe dan krult het helemaal en stort het in, er is dan niks van te maken. Ik heb wel goede wax dat is Murray's het is zo vet als de pest en niet uit je haren te krijgen, maar daar kan je wel wat mee doen.

ik wil graag een andere gel omdat dat murray's ook zo ze nadelen heeft.

heeft iemand voor mij een tip welke gel/wax of methode ik het beste kan gebruiken.?

ik heb al geprobeert dat niet helpt:

- Remix
- NuNile (gele potje net als remix)
- gele goedkope gel, ook de groene trouwens.
- out of bed

groetjes


Nou je kan Bijv. Got2B gebruiken de gum daarvan is erg goed en je hoeft niet veel te gebruiken. En is ook makkelijk uit te wassen. Of New Wave Clay/Gum die zijn allebei erg goed geeft een beetje een mat effect en het blijft goed zitten. Maar je kan toch ook gewoon Murrays gebruiken? Je moet gewoon een heel klein vingertje gebruiken, staat overal op het net. maar Got2B of New Wave Gum/Clay. En een beetje Hairspray om het vast te houden, maar dat hoeft niet per se die gum en clay zijn al goed genoeg.

KXu.
__________________
KXu.
hatakekev is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2008, 10:35   #3
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
er staat 2007 bij hé! Spuit 11
bombarie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke gel is het beste? Jack Overige (haar)discussies - Algemeen 124 27 december 2012 14:44
Welke Techniek Methodiek en Kliniek voor HT? silverheart Chirurgische behandelingen 9 21 april 2006 20:07
gel s'avonds uitwassen herman Overige (haar)discussies - Algemeen 12 9 januari 2005 16:51
Welke shampoo, gel, medicijn werkt nou wel?? Ganescha Medicijnen/haargroeimiddelen 15 7 oktober 2004 18:49
Haar in handen na aanbrengen van gel herman AGA - Algemeen 14 30 september 2004 16:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.