Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 oktober 2006, 20:17   #1
meis_1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Berichten: 1
Erasmus MC (Dijkzicht); wie heeft ervaring met dermatologen uit dit ziekenhuis?

Ik ben een vrouw van 26 jaar. Op mijn 22ste is AA vastgesteld in het Spaarne ziekenhuis in Heemstede (later ook door een arts uit het LUMC). De aangeboden middelen (Diana 35, androcur en een lotion met hydroxyprogesteronum-11A) helpen niet veel. Echter, omdat de haaruitval langzaam verloopt, kan ik mijn dunner wordende kruin en scheiding vaak nog wel bedekken in een staart. Het valt mij op dat er een duidelijk patroon in de haaruitval zit: in de winter is de haaruitval nihil. Maar zodra in maart de eerste zonnestralen komen t/m oktober.... dan trek ik het er met bosjes uit. (herkent iemand dit??)



Omdat tijdens het vaststellen van de diagnose slechts onderzoek geweest is in de vorm van 'het bekijken van de hoofdhuid' heeft mij dit weinig voldoening gegeven. Daarom ga ik via een verwijzing van mijn huisarts nogmaals voor (een uitgebreider) onderzoek. Deze keer bij het Erasmus MC (Dijkzicht) in R'dam. Mijn huisarts heeft mij alleen geen naam gegeven van de dermatoloog die zich daar het meeste bezig houd met AA. Wie heeft een naam voor mij (waar hij/zij zelf goede ervaringen mee heeft)?? (Ik las eerder op het forum over dokter Munte?).



Alvast bedankt!
meis_1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 20:06   #2
bikkel
HaarWeb lid
 
bikkel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 36
Hoi Meis-1980,

Ik ben in het Dijkzocht wel eens bij Dr. Oranje geweest. Hij is officieel kinderarts in het Sofia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Daar heb ik hem ook voor het eerst ontmoet toen ik AA kreeg. Later ben ik voor controle nog eens bij hem te rade gaan in het Dijkzicht. Dit was wel nadat ik 18 geworden was. Ik heb hele fijne ervaringen met deze arts, hoewel het al weer een hele tijd geleden is dat ik hem gezien heb. Ik weet niet of hij nog dienst doet als arts en of hij nog in het Dijkzicht werkt?!

Succes met zoeken,


Bikkel
__________________
Live life, be happy!!!
bikkel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2006, 23:28   #3
Deetje
HaarWeb lid
 
Deetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2005
Berichten: 147
Hier op het forum wordt eigenlijk alleen maar lovend gesproken over dr. Munte in het Erasmus. Ik wil dus nu ook naar hem toe heb alleen ook in de wandelgangen vernomen dat hij een hele lange wachtlijst heeft.

Succes.
D
__________________
Dec. 2004 Zinksulfaat (ivm extr. disbalans) samen met Minoxil 5%. Geen resultaat.
Juli 2005 t/m Okt. 2005 Spironolacton Dumex (werd hier dizzy van) geen resultaat gestopt in okt. ivm heftige bloedingen.
13-12-05 Diana 35 en Androcur 14x10mg.
11-09-06 Diana 35 en Androcur 10 mg GESTOPT, nog steeds extreme haaruitval. Haar is dun, uitval het ergst achterop hoofd.
6-2-07 bezoek dr. Munte in Rotterdam. Bloed oké FSH=5, LH=3 en Testos = 1.1.
6-2-07 Proscar 1 mg p/d.
1-11-07 Fina 2,5 mg p/d i.o.m. Dermatoloog, 1 mg doet niets.
4-2-08 Nagels veranderen, in ene rechte nagels.
Juli 2008 drama met mijn haar, NIETS WERKT!
Maart 2009 haar groeit! Oude en nieuwe haar, korte plukken worden langer!!! Uitval sterk verminderd.
Dec. 2012 Femoston 1/10 en Calcium D ivm extreme overgangsklachten en Osteopenie.
Jan. 2013 nog steeds 2,5 Finasteride per dag. Haar is al een tijdje constant.
Okt. 2015, haar is constant. Dec. 2016 nog steeds constant. Juli 2020 nog steeds constant!
Deetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Stacker 4] wie heeft er ervaring mee? mokammetje Van alles en nog wat... 25 6 juni 2005 22:50
Wie heeft ervaring met Plasmalite? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 3 7 maart 2005 19:58
Wie heeft er ervaring met het product Avtar? ellenkey333 Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 november 2004 23:33
Wie heeft er ervaring met het product Avtar? ellenkey333 Haarproblemen bij vrouwen 0 26 oktober 2004 01:02
Wie heeft er ervaring met difencypron?? Marloes AA - Behandelingen 6 19 augustus 2002 13:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.