Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 mei 2003, 19:29   #1
The Rock
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2002
Berichten: 15
Alopesan 400?

http://www.vitamust.nl/haaruitval/

Iemand ervaring over dit middel?
Is een natuurlijk alternatief voor Propecia schijnt het...

Ben benieuwd...
The Rock is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2003, 11:02   #2
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
Hoi,

Ik heb ff gekeken naar je link. Het is in feite het hier al veel besproken Saw Palmetto, maar dan met nog wat extra ingredienten. Het is ontzettend duur als je het vergelijkt met de prijs die cheapregaine vraagt. Daarnaast is het niet onomstotelijk bewezen dat SP wat voor je doet, laat staan meer dan Propecia.
Ik zou zeggen lees de thread over SP hier op dit forum.

Ik gebruik overigens ook SP. Als ik over een half jaar geen verbetering zie, dan stop ik ermee. Gebruik het nu 2 maanden, nog geen resultaten te melden.

Succes, George
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2003, 03:26   #3
Gerben
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Berichten: 143
Zo duur is het nou ook weer niet

Beste George,

Alopesan komt me wel over als een gedegen product. ZIt een hoge concentratie Saw Palmetto (veel meer dan 160 mg) in en bevat bovendien zink, MSM en nog enkele haargroeibevorderende bestanddelen. Zink remt ook DHT, maar alleen in combinatie met Vitaimine B6. Dat zit helaas niet in Alopesan. Wie het dus gebruikt, ook nog graag een b-6 vitamine ernaast nemen!

Gerben
Gerben is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2003, 10:41   #4
GEorGE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2002
Berichten: 64
He Gerben,

Ik slik nu gestandaardiseerde SP op 85-95%, 2 maal daags 160mg. Kost me 6 euro per maand. Bijna alle vitamines haal ik uit mijn multivitaminepillen.
Totaal per maand kost me dit 16 euro. 16 tegen 49, tel uit je winst.

Van zink en B6, maar vooral van koper wordt gezegd dat dit goede dht blockers zijn.
Tja wat is goed? Zeker niet zo goed als Fina. Als die vitamines echt zo goed waren, zat iedereen nu alleen nog maar vitaminesupplementen te slikken.
Vitamines en mineralen zijn belangrijk, maar verwacht er niet te veel van.

Succes, George
GEorGE is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2003, 01:26   #5
Gerben
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Berichten: 143
Farmaceutische bedrijven ook niet altijd vertrouwen

George,

Dat Propecia zo 'hot' is, heeft natuurlijk ook te maken met de tientallen miljoenen Euro's die ze wereldwijd inzetten om hun product te promoten. Voor natuurlijke producten is niet zoveel geld beschikbaar, omdat er domweg geen patent op te krijgen is.

D'r is vrij veel onderzoek gedaan naar Saw Palmetto en er is behoorlijk wetenschappelijke overeenstemming (en dat is vrij bijzonder voor een natuurlijk ingrediënt) dat Saw Palmetto een goede DHT-remmer is. Dit onderzoek spitst zich vooral toe op prostaatvergroting (net als Finasteride aanvankelijk). Recentelijk is er een onderzoek naar Saw Palmetto gedaan om het effect op haaruitval te meten. 60 procent van de onderzochte mannen rapporteerden een positief resultaat. Het was een klinische test, dubbelblind, dus wetenschappelijk verantwoord. Het is tot nu toe wel het énige onderzoek. Ik hoop dat er meer volgen.

Ik gebruik Alopesan nu drie maanden. Nieuwe haargroei zie ik niet, maar haaruitval heb ik ook niet meer zo sterk. Wat wel bijzonder is is dat mijn haar er beter uitziet, niet meer zo pluizig als eerst. Volgens Vitamust komt dat door MSM.
Gerben is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.