Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 26 februari 2021, 09:13   #1
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Geen medicatie na haartransplantatie

Goedemorgen allemaal,

Binnenkort ga ik een haartransplantatie doen omdat ik behoorlijk grote inhammen heb, mijn haar aan de voorkant steeds wat dunner wordt en omdat ook mijn kruin wat dunner is geworden. (Ik ben trouwens 30 jaar).

Alle gebieden die ik hierboven benoem gaan aangepakt worden.

Mij is geadviseerd om dutasteride te gaan gebruiken om te voorkomen dat ik in de toekomst op andere plekken kaal ga worden.

Echter ben ik enorm geschrokken van de mogelijke bewerkingen. Ik zit er echt niet op te wachten dat ik straks geen erectie meer kan krijgen of dat mijn penis gaat krimpen.

Eigenlijk ga ik nog liever een tweede keer terug voor een haartransplantatie dan dat ik een medicijn ga nemen waar echt nare bijwerkingen aan kunnen zitten.

Mijn vraag: Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die een haartransplantatie hebben gedaan maar die geen medicijnen gebruiken. Hebben jullie positieve ervaringen? En zo niet, aan hoeveel jaar moet ik gemiddeld denken tot je toe bent aan een tweede haartransplantatie? Ik overweeg wel om de lotion Trioxidil te gebruiken aangezien hier niet zulke vervelende bijwerkingen aan zitten...
FVDS is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.