Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 maart 2021, 11:07   #1
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
WAKKA haargroei olie

Beste haarwebbers,

Ik struin dit forum al een tijdje af, en heb ondertussen al twee haartransplantaties achter de rug, waarbij de laatste echt top is gegaan. Dus hopelijk ben ik er nu vanaf. Van elke kliniek waar ik ben geweest hebben zij mij minoxodil/essengen +/rogaine etc aangeraden. Het probleem is dat mijn hoofdhuid dit niet aan kan. Ik krijg ONTZETTEND last van schilvers en rode geeriteerde hoofdhuid, jeuk noem t maar op. Zo erg dat ik bij de dermatoloog ben geweest en medicijnen voor mijn hoofdhuid moest gebruiken om dit probleem in te dimmen. Zij was dan ook echt niet te spreken over het product en brengt uiteindelijk meer schade toe aan t hoofd dan goeds bij lang gebruik. Mijn kapper rade het product Wakka aan, een haargroei olie op natuurlijke basis met biotine etc erin verwerkt. Ik gebruik dit nu al een tijdje en moet je eerlijk zeggen dat mijn haar weer echt gezond en dik aanvoelt, ik gebruik dit middel alleen savonds omdat t een vrij vet product is, dus hanteer ik een paar druppels voor het slapen gaan. Me hoofdhuid is weer rustig en gezond. Heeft iemand ervaring met dit product en zoja, hoor ik die graag.
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2021, 12:40   #2
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Wat grappig, ik kwam deze website onlangs ook tegen, ruikt heerlyk en werkt ook nog eens zoverre ik zie.
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2021, 10:34   #3
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hdmi2 Bekijk bericht
Wat grappig, ik kwam deze website onlangs ook tegen, ruikt heerlyk en werkt ook nog eens zoverre ik zie.
Ruikt idd goed!
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2021, 01:00   #4
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Een olie als dit zou in de marge kunnen helpen om je haar gezond te houden. Het zal op de wat langere termijn weinig doen tegen haarverlies. Anders had echt heel dit forum tien jaar geleden al lopen smeren. Er zijn helaas geen makkelijke shortcuts tegen haarverlies; als dat ook niet je doel is en je wil vooral een gezonde hoofdhuid, ga er dan vooral mee door als het voor je werkt.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2021, 19:40   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Wellicht dat je haar hierdoor wat gezonder aanvoelt. Zonder werkzame en wetenschappelijk bewegen ingredienten is het waarschijnlijk onzin en weggegooid geld.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2021, 00:29   #6
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
Een olie als dit zou in de marge kunnen helpen om je haar gezond te houden. Het zal op de wat langere termijn weinig doen tegen haarverlies. Anders had echt heel dit forum tien jaar geleden al lopen smeren. Er zijn helaas geen makkelijke shortcuts tegen haarverlies; als dat ook niet je doel is en je wil vooral een gezonde hoofdhuid, ga er dan vooral mee door als het voor je werkt.
Bedankt voor je reactie. Nee idd dat begrijp ik, het is meer dat ik wel naar zo een middel moet grijpen omdat mijn hoofdhuid de mino dus helaas niet aankan. Dus is dit een goed alternatief lijkt mij
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2021, 14:13   #7
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Nee idd dat begrijp ik, het is meer dat ik wel naar zo een middel moet grijpen omdat mijn hoofdhuid de mino dus helaas niet aankan. Dus is dit een goed alternatief lijkt mij
Heb je ook minoxidil zonder PPG geprobeerd? Veel mensen hebben daar een allergische reactie op.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2021, 17:50   #8
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Beste haarwebbers,

Ik struin dit forum al een tijdje af, en heb ondertussen al twee haartransplantaties achter de rug, waarbij de laatste echt top is gegaan. Dus hopelijk ben ik er nu vanaf. Van elke kliniek waar ik ben geweest hebben zij mij minoxodil/essengen +/rogaine etc aangeraden. Het probleem is dat mijn hoofdhuid dit niet aan kan. Ik krijg ONTZETTEND last van schilvers en rode geeriteerde hoofdhuid, jeuk noem t maar op. Zo erg dat ik bij de dermatoloog ben geweest en medicijnen voor mijn hoofdhuid moest gebruiken om dit probleem in te dimmen. Zij was dan ook echt niet te spreken over het product en brengt uiteindelijk meer schade toe aan t hoofd dan goeds bij lang gebruik. Mijn kapper rade het product Wakka aan, een haargroei olie op natuurlijke basis met biotine etc erin verwerkt. Ik gebruik dit nu al een tijdje en moet je eerlijk zeggen dat mijn haar weer echt gezond en dik aanvoelt, ik gebruik dit middel alleen savonds omdat t een vrij vet product is, dus hanteer ik een paar druppels voor het slapen gaan. Me hoofdhuid is weer rustig en gezond. Heeft iemand ervaring met dit product en zoja, hoor ik die graag.
Kun je je haar er ook nog een beetje mee in model brengen of totaal niet? En mag ik vragen naar wat voor kapsel je hebt? Ik wil me er misschien wel eens aan wagen. Alleen gebruik ik in de avond Essengen6+ (0,75ml), dus dan zou ik het in de ochtend kunnen gebruiken. Maar alleen als het helpt modelleren.
Tom12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2021, 22:09   #9
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom12345 Bekijk bericht
Kun je je haar er ook nog een beetje mee in model brengen of totaal niet? En mag ik vragen naar wat voor kapsel je hebt? Ik wil me er misschien wel eens aan wagen. Alleen gebruik ik in de avond Essengen6+ (0,75ml), dus dan zou ik het in de ochtend kunnen gebruiken. Maar alleen als het helpt modelleren.
Bij mij wel, zelfs soms beter dan de wax maar dat ligt er aan of ik mn haar heb gewassen.
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2021, 18:51   #10
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom12345 Bekijk bericht
Kun je je haar er ook nog een beetje mee in model brengen of totaal niet? En mag ik vragen naar wat voor kapsel je hebt? Ik wil me er misschien wel eens aan wagen. Alleen gebruik ik in de avond Essengen6+ (0,75ml), dus dan zou ik het in de ochtend kunnen gebruiken. Maar alleen als het helpt modelleren.
Door de HT die ik heb gehad is mijn haar best dik en lang geworden. Het zijn natuurlijk wel oliën maar als je niet teveel doet figureert het juist een beetje als een soort wax.
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2021, 08:45   #11
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Thanks voor jullie reacties beiden. Ik ga het denk eens proberen! Hebben jullie een linkje/foto welk product jullie gebruiken van wakka oil?
Tom12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2021, 14:54   #12
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom12345 Bekijk bericht
Thanks voor jullie reacties beiden. Ik ga het denk eens proberen! Hebben jullie een linkje/foto welk product jullie gebruiken van wakka oil?

https://wakkahair.nl/products/wakka-hair-growth-oil-1

Deze gebruik ik, ik heb ook de baard olie bij ze besteld niet dat daar mer mijne iets mis mee is maar dacht waarom niet. Succes ik hoop dat het je goed doet!
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2021, 21:27   #13
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom12345 Bekijk bericht
Thanks voor jullie reacties beiden. Ik ga het denk eens proberen! Hebben jullie een linkje/foto welk product jullie gebruiken van wakka oil?
Ik gebruik de wakka hair growth oil, succes!
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2021, 11:11   #14
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hdmi2 Bekijk bericht
https://wakkahair.nl/products/wakka-hair-growth-oil-1

Deze gebruik ik, ik heb ook de baard olie bij ze besteld niet dat daar mer mijne iets mis mee is maar dacht waarom niet. Succes ik hoop dat het je goed doet!
Nu 50%
Tom12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2021, 14:21   #15
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom12345 Bekijk bericht
Nu 50%
Thanks haha scheelt toch weer
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.