Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 mei 2014, 07:32   #31
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbond Bekijk bericht
Tijd voor een foto zou ik zeggen!
5,5 maand na de FUE in het FUT litteken:



Beginnen nu heel veel haartjes door te komen, dat werd me ook verteld bij Aesthetic Clinics, dat vooral in de periode 5 tot 10 maanden na de behandeling veel haartjes tevoorschijn komen.
Ik schat dat nu ongeveer 40% a 50% van alle getransplanteerde haartjes zichtbaar zijn, waarvan de helft al goed dik zijn (de haren die niet uitgevallen zijn na de behandeling) en de andere helft nog heel dun en vlassig (de uitgevallen haren na de behandeling).

Ben nu al zeer tevreden met de dekking, kan niet wachten tot het eindresultaat daar is.
Ongelooflijk dat de grafts zo goed aanslaan op litteken weefsel, ik had dit al jaren eerder moeten doen.

Laatst gewijzigd door Pas34; 5 mei 2014 om 07:50
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2014, 11:53   #32
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pas34 Bekijk bericht
5,5 maand na de FUE in het FUT litteken:



Beginnen nu heel veel haartjes door te komen, dat werd me ook verteld bij Aesthetic Clinics, dat vooral in de periode 5 tot 10 maanden na de behandeling veel haartjes tevoorschijn komen.
Ik schat dat nu ongeveer 40% a 50% van alle getransplanteerde haartjes zichtbaar zijn, waarvan de helft al goed dik zijn (de haren die niet uitgevallen zijn na de behandeling) en de andere helft nog heel dun en vlassig (de uitgevallen haren na de behandeling).

Ben nu al zeer tevreden met de dekking, kan niet wachten tot het eindresultaat daar is.
Ongelooflijk dat de grafts zo goed aanslaan op litteken weefsel, ik had dit al jaren eerder moeten doen.

Ziet er heel netjes uit!
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2014, 13:05   #33
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Inderdaad, heel netjes!

Wat zijn de tarieven om een strip litteken op te vullen met FUE???????????
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2014, 14:58   #34
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Dank jullie wel!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman Bekijk bericht
Inderdaad, heel netjes!

Wat zijn de tarieven om een strip litteken op te vullen met FUE???????????
Afhankelijk van de grootte van het litteken en het benodigde aantal grafts schat ik ergens tussen de 1500 en 3000 euro.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2014, 07:45   #35
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Precies 6 maanden na de behandeling, beginnen steeds meer haartjes zichtbaar te worden.
Rechterkant nog enkele "kale"plekjes, dit waren ook de haartjes die het eerste uitvielen vlak na de behandeling, hier zijn wel al piepkleine witte dunne haartjes aanwezig, niet waarneembaar op de foto, nog ff geduld hebben dus....


Laatst gewijzigd door Pas34; 20 mei 2014 om 07:48
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2014, 10:47   #36
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pas34 Bekijk bericht
Precies 6 maanden na de behandeling, beginnen steeds meer haartjes zichtbaar te worden.
Rechterkant nog enkele "kale"plekjes, dit waren ook de haartjes die het eerste uitvielen vlak na de behandeling, hier zijn wel al piepkleine witte dunne haartjes aanwezig, niet waarneembaar op de foto, nog ff geduld hebben dus....

Zo heel mooi, je ziet er bijna niks meer van!
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2014, 16:21   #37
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hallo Pas34,

Bedankt, dat je ons op de hoogte houd!
Ziet er inderdaad nu al zeer goed uit qua dichtheid etc.

Ik ga ook een afspraak (consult) maken bij AC in Veldhoven.
Om mijn litteken (21cm, 8á10mm breed) achter op mijn hoofd te minimaliseren middels FUE.

Ik ga het dan ook mocht dit nog nodig zijn verdichten met MHP.

Ik hoop voor je dat het over een tijdje een resultaat is geworden waar je op hoopte!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2014, 22:10   #38
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Een sterke verbetering, ben ook benieuwd op wat voor stand (hoe kort) je het nu kunt millimeteren, zonder dat het litteken zichtbaar is.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2014, 16:14   #39
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Heel mooi resultaat zeg.

Ik moet over 4 weken op nacontrole voor mijn FUE op mijn FUT litteken.

Hoe zou het bij je uitzien als je je haar op 10 mm zou zetten? zou je dan wel een trap cq litteken duidelijker zien?

Ik durf de lengte niet op 3 MM te zetten, bang dat je het litteken gaat zien.
Of is dat onzin denk je? ik heb nu een lengte van 14 mm en je begint het litteken of de trap te zien
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2014, 21:21   #40
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Dank jullie wel! :-D

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Een sterke verbetering, ben ook benieuwd op wat voor stand (hoe kort) je het nu kunt millimeteren, zonder dat het litteken zichtbaar is.
Het litteken zal altijd heel lichtjes zichtbaar blijven, zeker bij de hoogte (1mm/1,5mm) waarbij ik het afscheer, de huid is simpelweg anders dan "gewone" huid.
Alleen groeien er nu haren op, dus oogt het veel mooier en natuurlijker dan voorheen.

Ik heb geen idee op welke stand het litteken volledig niet meer zichtbaar is, aangezien ik enkel deze lengte hanteer bij mezelf.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2014, 21:25   #41
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Heel mooi resultaat zeg.

Ik moet over 4 weken op nacontrole voor mijn FUE op mijn FUT litteken.

Hoe zou het bij je uitzien als je je haar op 10 mm zou zetten? zou je dan wel een trap cq litteken duidelijker zien?

Ik durf de lengte niet op 3 MM te zetten, bang dat je het litteken gaat zien.
Of is dat onzin denk je? ik heb nu een lengte van 14 mm en je begint het litteken of de trap te zien
Geen idee hoe het er bij mij uitziet bij 10 mm, dit heb ik nooit geprobeerd.
Op hele korte stand blijf je het litteken altijd lichtjes zien ben ik bang.
Maar bij mij is het een hele verbetering nu al.
12 maanden na de behandeling laat ik het litteken sws nog perfectioneren dmv MHT bij Isabelle.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2014, 11:07   #42
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Ook ik heb een FUT litteken achter op mijn hoofd van een 700 grafts transplantatie van vele jaren terug. FUE bestond toen nog niet. Ik vind het, net zoals de topicstarter, schandalig dat er tegenwoordig nog steeds FUT's worden gedaan. Ook ik zit er aan te denken om dit litteken te laten camoufleren zodat ik mijn haar kort kan scheren zonder dat iedereen ziet dat ik een HT heb gehad.
Lampje, jij gaat gewoon over straat en naar je werk etc zonder je zorgen te maken dat andere mensen je behandelde litteken zien? Denk het wel omdat je natuurlijk ook al jaren met dat litteken achter op je hoofd gewoon deelnam aan het sociale leven. Bij mij ligt dit allemaal erg gevoelig en ik voel enorme schaamte en zou niet met zo'n litteken over straat durven.
Misschien een domme vraag maar ; moet mijn haar er af als ik mijn litteken zou willen laten verwijderen/camoufleren? Of kan dit ook terwijl ik mijn haar achterop enkele cm's lang heb?
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2014, 01:08   #43
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Ik heb ook een FUE op mijn smiley (FUT) laten plaatsen. De domste beslissing in mijn leven (FUT) is aardig opgelost door die FUE. Daarnaast heb ik twee laser behandelingen ondergaan waarbij 2 cm implantaten zijn verwijderd.

Ik ga tegenwoordig met een kort gekapte kop a la Ron Vlaar door het leven. Niemand ziet meer een spoor van een HT. Ik ben verlost van de gevangenis die FUT heet.

Met dank aan ABC Veldhoven.

nee ik ben geen medewerker, slechts een blije klant!
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2014, 11:07   #44
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Resultaat 8 maanden na de behandeling.
Nog steeds komen er meer haartjes tevoorschijn.
Bestaande haartjes worden dikker.


Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2014, 21:47   #45
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Hey pas,

Mooi resultaat! Ik las dat op je 19de je eerste HT had ondergaan en dat je inmiddels 37 bent. Omdat je op jonge leeftijd een HT heb ondergaan wil ik je graag wat vragen.

1. Ben je tevreden met je haartransplantatie(s)?
2. Ik ben zelf bijna 24 (teruglopende haarlijn) en wil ook een HT(FUE) gaan doen. Raad je het mij aan om ervoor te gaan of denk je dat ik beter kan wachten.

Veel mensen op dit forum zeggen dat ze het een vrij jonge leeftijd maar volgens mij hebben ze zelf geen HT ondergaan op jonge leeftijd. Misschien krijg ik door jouw een reëler beeld.

Thx

Maaa17
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.