Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 december 2021, 19:09   #1
samsara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2021
Berichten: 17
Geslacht:
Dr Turan Fuecapilar

Hoi allemaal,

Ik heb een offerte aangevraagd bij fuecapilar want ondanks dat er hier vrijwel niets over te vinden is, wordt het op massale wijze aangeraden door de fb groep "hair loss conquerers". Deze groep kun je niet zomaar lid van worden maar je account wordt gescreend of je niet bij de haarindustrie hoort. Natuurlijk lang niet waterdicht, maar het is in ieder geval een filter. Bijv net aangemaakte accounts worden geweerd enzo.

Men is bij fuecapilar vooral lovend over de aandacht die je krijgt en dat de doktor alles zelf uitvoert en geen team van assistenten. Hij doet daarom ook max 2 behandelingen per dag en heeft een lange wachtlijst.
En dat alles voor een schappelijke prijs. Kortom ik was geïnteresseerd maar nu geven ze me als laatste deze informatie:

The payment of the hair transplant operation is done the day of the operation. The payment can
be done in cash (EUR), or with a credit or debit card (VISA and MasterCard). If you choose to
pay for the surgery with a credit or debit card, there will also be an additional 18% VAT charge

Dit geeft mij de indruk dat ze aan belasting ontduiking doen. Hoe zien jullie dit en is dit misschien normaal in Turkije?

Bedankt alvast!
samsara is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2021, 02:53   #2
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Betaling durf ik niks over te zeggen, maar qua kwaliteit is Fuecapilar idd de beste keuze van alle Turkse low budgetklinieken
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.