Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2018, 18:09   #61
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Super nice
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2018, 16:50   #62
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
other update

nieuwe foto
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg _20180420_193915.JPG‎ (143,1 KB, 721x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2018, 00:23   #63
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit een van de mooiste resultaten van Esteworld is die ik heb gezien. Daarmee bedoel ik dat er voor een hele natuurlijke haarlijn gekozen is, mooie dichtheid en goed kapsel.

Veel plezier ermee, je hebt nog een aantal maanden te gaan
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2018, 10:51   #64
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Nieuwe update 8 maanden !

Effe een update nu na 8 maanden....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Picture 30.jpg‎ (87,7 KB, 539x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture 28.jpg‎ (76,7 KB, 460x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture 31.jpg‎ (92,8 KB, 523x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2018, 18:34   #65
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Smile

selfieking aan het worden jij :-()
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2018, 19:48   #66
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
update

Tja ,jullie willen toch foto's zien....Maar misschien stop ik er wel mee......K'wil zeker geen jaloezie creèren of komen stoefen! Ben gewoon blij ermee en dacht mensen te helpen. Uiteindelijk ben ik Esteworld aan't promoten want merk enorme privè berichten naar mij toe met vragen erover....En voor wat of wie? Heb er trouwens niets aan...... 0,0 ik zou niet weten wat...zodat ze hun prijzen weer duurder kunnen maken voor bepaalde artsen? En een bepaalde topic ligt mij zwaar op mijn maag..Ik zie wel. K'ga er goed over nadenken....
Misschien laat ik mijzelf zelfs op de site van Esteworld verwijderen....Alles draait toch om geld en dat is overal! Spijtig.....
Gr.
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2018, 10:57   #67
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
update 9 maanden

Hier nog eens een update na 9 maanden.... Heb mijn eerste vakantie achter de boeg en heb nog wat extra vitamientjes opgedaan door de zon.... Denk wel dat ik nu verre af het eindresultaat aan't bereiken ben... Ben terug een tevreden man. Als je dan dit verschil ziet met mijn vorige vakantie vorig jaar...ja wist zelf niet dat het zo erg was. zie hier het verschil.....
Hoe een mens soms kan veranderen, mentaal en uitzicht .....Terug een tevreden man !!! Thx Esteworld again!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20180614_202022.jpg‎ (141,5 KB, 685x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20180611_211125.jpg‎ (67,5 KB, 722x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20180614_095005.jpg‎ (89,9 KB, 680x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2018, 12:39   #68
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Geweldig resultaat je lijkt 10 jaar jonger. F

Gefeliciteerd!
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2018, 15:31   #69
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Verbluffend resultaat kerel . Denk het beste resultaat die ik gezien heb op het forum! Geniet ervan
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2018, 15:28   #70
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eastfield Bekijk bericht
Verbluffend resultaat kerel . Denk het beste resultaat die ik gezien heb op het forum! Geniet ervan
Zeker goed resultaat van esteworld, al heb ik veel goede hier gezien.
Een heel ander persoon zo.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2018, 18:10   #71
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Update bijna 11 maanden en eindresultaat

Beste vrienden, dank u voor het goede commentaar...Ben er heel tevreden mee en deze ervaring heeft mij toch een andere mens gemaakt! Vooral mijn zelfvertrouwen is heel groot. Wat verdwenen was toch de laatste jaren......
Ik hoop dat ik een Vb mag zijn voor velen die overwegen om dit te doen. Zo waren er anderen die hetzelfde voor mij waren... Ik wil toch nog effe Esteworld bedanken voor deze mooie resultaat en vooral Hidde die mij enorm heeft gesteund gedurende het hele proces en erna. Trouwens, wij hebben nog steeds contact. Een goede raad, ga niet voor het goedkoopste, maar voor het beste! De prijzen liggen maar een paar 100 € van elkaar maar kijk naar dit resultaat! Ben blij dat ik voor professionalisme heb gekozen met dit resultaat als gevolg!
Hier nog een mooie foto ! Gr Angelo
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20180712_192915.jpg‎ (35,8 KB, 396x gelezen)
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2018, 20:13   #72
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ziet er super uit! Chapeau.

Heb je de laatste 2-3 maanden nog verschil/vooruitgang gemerkt? Ik zit op 9.5 maanden en ben benieuwd of je nog een cosmetisch verschil kunt bemerken.. ik verwacht eigenlijk van niet..

Maar wat een top resultaat zeg, geniet er lekker van!

Groet,
Nicolaas

Laatst gewijzigd door nicolaasdk; 2 augustus 2018 om 12:41 Reden: typo
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2018, 10:54   #73
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
nicolaas

Hey,
Dank u nogmaals voor de fijne commentaar. Pff, de laatste 2 a 3 maanden heb ik niet echt veel gemerkt. Wat ik gemerkt heb ,vooral is dat men haar meer in model begint te blijven als ik ze pas gewassen heb of uit water kom. Ook dat mijn haar veel dikker is geworden en denk een beetje voller. Maar langzaam aan. Enfin, voor mij is dit een resultaat waarvan ik alleen maar eerder kon over dromen.... Had al voor minder getekend haha. Geniet er elke dag van als ik op straat kom,naar mijn werk ga,winkelen en ja, natuurlijk kijken de vrouwtjes ook weer hahahaha. Krijg toch goede commentaren lol.
Nu hoop ik mijn verder leven ervan et kunnen genieten.....Gr.
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2018, 13:25   #74
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Update 11 maanden en zo goed als eindresultaat

Beste vrienden, Vandaag 11 maanden geleden ben ik de uitdaging aangegaan met een stap richting een haartransplantatie.Misschien is dit ook de laatste update! Voordat ik deze stap heb genomen moet ik toegeven dat deze site (Haarweb) mij enorm heeft gemotiveerd en geholpen heeft mij deze stap te nemen. Heb hier mensen gevolgd en hoopte gewoon dat het bij mij ook zou lukken .Heb goede topics gelezen en gezien maar helaas ook mindere en slechte reviews gelezen. De stap die ik gezet of genomen heb heeft van mij een ander mens gemaakt. Mijn zelfvertrouwen is gewoon terug ,laat staan mijn look! Zie zelf ook dat ik er 10 jaar jonger uitzie haha. Had mij ook voorgenomen om hetzelfde terug te doen door deze topic te starten ongeacht mijn resultaat en hoop een steun, vb en zoveel meer te zijn voor anderen die hetzelfde overwegen of nog twijfelen. Voor mij was dit de beste beslissing in men leven buiten mijn kids en vrouw natuurlijk Nu naar mijn menig, iemand die echt volledig kaal is ( glad ) raad ik aan om er van af te blijven omdat je nooit een vol vol resultaat gaat krijgen maar iemand die de helft kwijt is , daar kunnen ze zeker een mooi resultaat bekomen. Heb ook gezien dat er veel ziekenhuizen worden aangeboden . Ikzelf heb voor Esteworld gekozen. Deze naam kwam vooral veel voor en had goede referenties. Ik wil effe benadrukken dat ik er nog boter, nog vis aan heb om deze naam aan te prijzen. Ik kijk gewoon naar mijn resultaat, hoe ik ontvangen ben geweest in Turkije en bij Hidde zelf. Ook hoe hij mij nog steeds blijft opvolgen en berichtjes stuurde/stuurt met raad en hulp! Heb altijd op hem kunnen rekenen zelfs op zondag in het begin dat ik wat irritaties had en panikeerde maar zelfs toen stond hij mij te woord met een oplossing en geruststellende woorden! Deze dingens blijven mij bij! Dus voor mij Esteworld ook omdat er na mij een paar vrienden zijn geweest met tot nu toe verbluffende resultaten! Er zullen ook andere goede ziekenhuizen zijn maar had zoveel offertes en de prijzen lagen zo dicht bij elkaar dat ik gewoon niet ander kon dan voor Esteworld te kiezen omwille dat deze naam en referenties hier steeds terug kwamen. Heb een andere vriend die een jaar voor mij was geweest. Hij heeft een maand pijn gehad en ontstekingen opgelopen en bleek achteraf zelfs geen medicatie, antibiotica of niets gehad te hebben. Gelukkig is zijn resultaat toch nog goed gekomen.... Er mogen altijd vragen gesteld worden indien jullie dat wensen. Zal zeker niet van het platvorm verdwijnen.....Ik wens iedereen een fijne zondag toe en ga een ritje rijden met de cabrio net als ik vorig jaar zei tegen mijn vrouw: volgend jaar wil ik de wind in mijn haren haha en dat is wel letterlijk en figuurlijk nu! . Bedankt allemaal voor de steun ,commentaar en zoveel meer... Jullie waren ook een grote steun. Hier nog een laatste update met foto's van gisteren bij de Turkse Barbershop . Oordelen jullie zelf maar ! Bedankt ..........Ps, het valt mij zelf op dat op de foto met 4 foto's de eerste 2 niet met een smile waren en die andere 2 echt met een smile op mijn gezicht. Dat zegt genoeg!.........
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20180811_124753.jpg‎ (121,9 KB, 405x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20180811_124928.jpg‎ (63,3 KB, 386x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20180811-WA0006.jpg‎ (129,1 KB, 450x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20180613-WA0002.jpg‎ (140,2 KB, 409x gelezen)

Laatst gewijzigd door vespaboy; 12 augustus 2018 om 13:31
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2018, 21:18   #75
majesteit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 37
Geslacht:
mooie woorden vespa, mooi resultaat . je straalt het ervan af alsof je een paar jaartjes moet goed maken hihi geniet ervan
majesteit is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3400 grafts, esteworld, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.