Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 september 2004, 22:49   #1
leonie76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2004
Berichten: 3
nieuwe behandel methoden??

Hoi, ik ben nieuw op de side dus ik zal me even voorstellen.

Sinds '93 heb ik AA met ups en downs weet ik me er aardig door heen te slaan.
Op het moment verslechtert het weer en is het wel prettig er met lotgenoten over te kunnen praten.
Vraagje weet iemand of er de laatste 2 jaar nog nieuwe behandelmethoden bij zijn gekomen? Alles van voor die tijd is al op mijn hoofd los gelaten en helaas niet met het gewenste resultaat.
leonie76 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2004, 11:21   #2
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Anders maak je gewoon weer eens een afspraak bij de dermatoloog? Wie weet kan hij je nog iets nieuws vertellen. Ik heb met mijn dermatoloog afgesproken dat hij me belt als hij iets heeft wat serieus zou kunnen werken, ik kom ook nog afentoe bij hem voor andere problemen (eczeem) en meestal informeer ik dan meteen even of hij me nog niet vergeten is
Saar is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2004, 21:31   #3
leonie76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2004
Berichten: 3
Bedankt voor je reactie. Het probleem is dat ik ben verhuisd en geen vertrouwen heb in de dermatoloog die ik op dit moment heb. Ik weet dat je ook naar een ander kunt gaan maar ik dacht misschien weet iemand of er iets nieuws is bijgekomen. En in het ziekenhuis wordt je de patient en zo voel ik het helemaal niet. Ik ben kern gezond alleen vallen er af en toe wat plukken haar uit. Vervelend maar niet onoverkoombaar.

Leonie
leonie76 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2004, 23:34   #4
leonie76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2004
Berichten: 3
Ik zie dat er heel wat wordt gelezen op deze site maar er zijn maar weinig mensen die reageren. Hoe kan dit???

Mensen reageer en deel je mening over AA of gooi er uit wat je op je hart hebt dat lucht echt op!!!
leonie76 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 09:15   #5
sandra24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 43
Hai,
ja, ik lees ook veel, maar heb niks over je onderwerp te zeggen omdat mijn dermatoloog niks zegt. HEt enige wast hij zei, hier, neem een pruik. Nou, toen had ik het wel gehad, en ben ik via de alternatieve weg op het goede spoor gekomen. Geen idee over nieuwe behandelmethoden dus, maar denk niet dat er wat goeds bij zit, anders had je het wel gehoord, dan zaten we hier niet
Groetjes,
Sandra
sandra24 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 15:06   #6
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Heej Leonie,

Ook ik houd zulk nieuws altijd bij over AA (heb het dan wel niet zo lang als jij) maar ben ook altijd geinteresseerd in eventuele nieuwe behandelmethoden, maar op dit front.. helaas..

Welke behandelingen ken je tot nu toe en wat heb je geprobeerd? Zou je ook nog wel willen 'dokteren'?

groetjes Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Moderator op de M/H-rubriek: LaurensJ Webmaster Medicijnen/haargroeimiddelen 9 16 augustus 2004 23:27
mn nieuwe haar Saar Haarwerken 12 23 juni 2004 23:39
Hoe activeer ik de nieuwe WYSIWYG editor? Webmaster Hoe gebruik ik het Forum? 0 22 maart 2004 12:23
nieuwe haarsite met chat mijnhaar AGA - Algemeen 1 21 mei 2003 11:15
nieuwe methoden/middelen??? bouman60 Overige behandelingen 4 15 oktober 2002 14:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.