Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 oktober 2021, 17:38   #1
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
12-10-2021 - 5000 grafts Turkey Hair Bank

Hoi,

Omdat ik zelf heel veel aan dit forum heb gehad, wil ik graag mijn ervaring delen.
Ik zou eigenlijk vorig jaar mei al geweest zijn, omdat ik afgelopen november zou trouwen (en dus 6 maanden herstel had gehad), maar waarom dat niet door is kunnen gaan kan iedereen wel bedenken...

Nu word ik eind november papa van de eerste, en ineens ging alles heel snel. Ik had nog geen nieuwe afspraak gemaakt, omdat ik het ''wel zou zien''. Echter realiseerde ik me zodra de kleine er zou zijn, dat het allemaal wat lastiger zou zijn.

Ik ben dus last minute (in 1 week alles geregeld) naar Istanbul gevlogen om mijn HT bij Turkey Hair Bank te laten doen. Ik heb in Nederland eerder een keer bij Esteworld en bij Medical point een consult gehad. De eerstgenoemde vond ik veel te duur en de 2e genoemde vond ik wat houtjes touwtjes werk qua locatie, afspraak , etc...

Toen kwam ik via een collega in gesprek met iemand die het bij Turkey Hair Bank gedaan had, samen met 5 andere collega's. Gezellig "bedrijfsuitje"
Dit zag er bij elk persoon goed uit, en voor het maximaal aantal grafts betaal je 2200 euro. Dit is inclusief 2 nachten Hotel en alle transfers in een privé taxi. Ik had een nacht extra geboekt, omdat wij de week ervoor op vakantie waren, maar dat kan je zelf kiezen.
Verder wilde ik het niet zo zoeken bij al die andere ''facebook''-klinieken die daar met hun reclames teveel aanwezig zijn.

Ik werd via korte lijntjes per whatsapp op de hoogte gehouden, waar ik hoe laat zou worden opgehaald (uiteraard hotel) en hoe de dag er uit zou zien.

Ik ga hem gewoon heel systematisch even omschrijven:

-8.30u opgehaald bij hotel.
-8.50u bij privé kliniek aangekomen. De arts en 3 assistentes stonden te wachten.
-9.00u direct door bloedprikken voor HIV e.d. Dit was snel klaar, en daar op volgend gingen we direct het ''design'' starten. Je voelt je een beetje een model, je zit daar en de arts inclusief 3 assistentes gaan kijken (de arts tekent). Hij gaf aan dat ze altijd met meerdere personen oordelen.

Zelf had ik een foto meegenomen van 10 jaar geleden (waar nog een goede bos op zat). Hier was Dr Gökmen Gücer erg blij mee, zodat hij een beeld had.

Vervolgens samen met hun en met mijn vriendin die er nog bij was, beoordeeld en gezegd dat het zo moest gaan worden. Samen gekozen voor een goed bezet vooraanzicht gevolgd toch een verdeeld middengedeelte en kruin.

Daarna ging het wederom erg rap. Ik kreeg niet eens tijd op fatsoenlijk afscheid te nemen van mijn vriendin, zij ging naar de gang (en daarna shoppen) en ik ging direct door.

De verdovingen werden gezet. Ik had gevraagd voor de ''pijnloze'' verdovingen en dit was me beloofd. Ze kwamen dus inderdaad met die ''druk pistolen''
Hier wil ik eigenlijk al het eerste aangeven. Men gaf aan dat dit pijnloos is (vaker ook op dit forum). Ik vond deze zelf al zeker niet pijnloos. Je voelt even een goed steekje.

Vervolgens het geen wat me erg verbaasde. Toen kwamen er alsnog naalden met de verdoving kijken. Diverse prikken. Ik vond het gek aangezien ik om de reclame makende pijnloze verdoving had gevraagd, maar goed, die discussie ben ik niet aangegaan. Ondanks dat je een persoonlijke Engelssprekende assistent hebt die de hele tijd bij je is, had ik hier geen zin in en wilde ik gewoon gas geven.
Deze prikjes zijn overigens, in tegenstelling tot wat men hier zegt, echt wel pijnlijk... Ik heb een vrij hoge pijngrens, gebaseerd op tandarts bezoeken e.d., maar deze voelde ik echt wel.

9.30u een van de assistenten begon met de grafts eruit te halen. Ik had al eens eerder hier gelezen dat de arts dit vaak niet zelf doet. Ik verbaasde me hier gelukkig dus niet over.
Ik kreeg ook een ''serum'' toegediend, wat er voor moest zorgen dat ik me er na beter zou voelen. Ik denk extra vocht / antibiotica?

Dit viel me allemaal mee. Ik vond het zeker niet geheel pijnloos, maar hierdoor hebben ze af en toe iets extra qua verdoving moeten spuiten en toen was het wel pijnloos. Ze vroegen vaker of alles goed ging en of ik pijn had. Na het nieuw toedienen gingen ze dan met een soort spijkerhamertje de plekken controleren of het nog ergens pijn deed.

11.30u ik weet niet meer exact hoe laat, maar ik kreeg even een broodje en wat drinken. We gingen direct door.

13.00u Rond deze tijd was het verwijderen van de grafts klaar. Ik had met opzet voorgenomen om NIET op de klok te kijken, anders was ik er bang voor ... tijd ging dus redelijk vlot.

Wel vond ik het enorm vervelend om deze uren op de buik en zij te liggen.

Ik kreeg een warme maaltijd (pasta e.d.) en vroeg hoe lang ik had, een half uurtje ofzo? Ik kreeg een blik dat dit veel te lang was omdat de grafts aan het wachten waren, dus ik moest het maar snel naar binnen werken.

13.30 uiteindelijk toch iets voor deze tijd begonnen. Nu ging de arts zelf wel de incisies (gaatjes maken). Het leek een of andere goude schaar, waarmee hij lekker begon te prikken. Echt bizar, je hoort gewoon de prik en de huid openscheuren. Alsof je in een appel of sinasappel snijdt en deze open splijt.

Dit ging vrij vlot, ik weet niet meer precies hoe lang, maar ik denk een uurtje of ander half. Was overigens geheel pijnloos.

15.00u rond deze tijd gingen we door. De assistentes kwamen weer en gingen met 3 meiden tegelijkertijd vrolijk de grafts terugplaatsen. Eentje links van me, eentje rechts van me, en eentje achter me.
Nu snap ik ook waarom ze in Turkije wél zoveel grafts in 1x plaatsen wat ze in Nederland niet (willen) doen.

17.30u ik zal de eerste assistente stoppen en zij ging medicijnen klaar maken. Ik dacht, nu moet het wel bijna klaar zijn.
Vervolgens terug gebracht naar het hotel en helemaal gesloopt... onrustige nacht gehad.

Een zware bevalling uiteindelijk... de eerste 2 nachten ook erg slecht geslapen, constant bang dat ik op het ontvangstgebied zou liggen of aanraken. Nu thuis ook (zonder verband), nog steeds bang... maar zal er wel bij horen. Mijn ontvangstgebied is vrij rustig, niet echt jeuk of iets anders.
Mijn donorgebied is wel best branderig, maar dit neemt ook elke dag af.

Sinds gisteren begonnen met een spray die 30 min moet intrekken, gevolgd door het afspoelen (met spons) onder de douche en daarna een shampoo (idem). Dit gaat verder prima.

Een hele bevalling en ik weet dat ik van ver moet komen, maar ik heb er vertrouwen in. Hopelijk kunnen mensen zich vinden in mijn uitgebreide ''verslag''. Uit kijken nu naar het eindresultaat, maar wat ik altijd op dit forum zie terugkomen is dat het wachten waard.

Ik voel me nu wat misselijk van de antibiotica kuur die ik 2 maal daags moet slikken, maar verder slik ik al sinds dag 2 geen pijnmedicatie meer.
Het brandende gevoel is ook enigszins uit te houden. Ik moest ja ook van ver komen dus er zijn wel ook veel wondjes nu. Hopelijk is dat snel klaar.
Verder voelt het alsof ik gisteravond allemaal zoete chocolade op mijn hoofd heb gesmeerd en lijkt het allemaal aan elkaar geplakt en trekt erg, alsof ik een helm op heb :-)

Voor het gemak heb ik wat foto's geplaatst zodat jullie kunnen zien van waar ik moet komen...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg zijkant1.jpg‎ (143,0 KB, 373x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant2.jpg‎ (137,9 KB, 314x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190829_205154 - kopie.jpg‎ (143,1 KB, 434x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190829_205213.jpg‎ (146,2 KB, 386x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.25.jpeg‎ (124,9 KB, 323x gelezen)

Laatst gewijzigd door brianb87; 17 oktober 2021 om 16:04
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2021, 17:41   #2
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Extra foto's

En nog wat foto's
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.27.jpeg‎ (109,9 KB, 301x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.26.jpeg‎ (115,7 KB, 193x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.21 (1).jpg‎ (136,7 KB, 310x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.22 (2).jpg‎ (139,3 KB, 352x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.26 (1).jpeg‎ (121,6 KB, 228x gelezen)

Laatst gewijzigd door brianb87; 16 oktober 2021 om 17:43
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2021, 17:44   #3
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
En nog enkele
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.26 (2).jpeg‎ (139,7 KB, 189x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2021-10-12 at 20.08.26.jpeg‎ (115,7 KB, 190x gelezen)
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 00:36   #4
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Leuk om je ervaring te lezen. 5000 grafts voor 2200 Euro incl. hotel/vervoer vind ik redelijk bizar zeg! De tickets moest je daar nog wel bij optellen zeker?

En ja, wat een naar geluid he? Het maken van die incisies... Vooral als het mesje botter wordt, hoor je het veel beter dan bij een nieuw mesje. Er wordt trouwens altijd een vloeistof in de incisies ingespoten. Het houdt de incisie open, maar ook kan zo onder een wat hogere dichtheid getransplanteerd worden. Vergelijk het met viltstiftstipjes zetten op een lege ballon en een opgeblazen ballon.

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Succes met je herstel!
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 11:12   #5
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Hoi Roob,

Je bedoelt ''bizar'' als in een goede/prima prijs, of aan de dure kant?
Want als ik andere andere klinieken (zoals bijvoorbeeld Global Hair en Re-hair) moest geloven, waar ik vorig jaar (voor mijn vorige geplande datum) ook vergelijkbaar contact mee gehad had, die beweerden dat ze de max aantal grafts per dag (schatten ze ook op +- 5000) voor 1600-1800 euro zouden doen... Ik weet niet hoe serieus dat was... ik ben daar daarna ook niet meer op in gegaan omdat ik dat allemaal wat ''vaag'' vond, vandaar de keuze van nu echt gebaseerd op ''real life'' recensies.
Dus vond de prijs die ik nu betaald heb nog aan de redelijke kant.

V.w.b. die vloeistof: volgens mij deden ze dat met iets van een plantenspuit met iets er in ik zei toen al dat ik dat wel erg lekker vond want dat was erg verkoelend haha.

En wat je zegt over de prijs, het klopt... ik hoefde hier alleen het ticket nog zelf aan bij te dragen. We waren de week van tevoren op vakantie op Santorini, dus ik heb de tickets zo geboekt dat we via Istanbul terug vlogen. Waren dus niet heel erg prijzig gezien.

Het wassen gaat inmiddels steeds beter. Eerst een soort foam een half uur laten intrekken, daarna dat afspoelen met een zachte straal (vanuit de hand vallend) en daarna de shampoo vanuit de meegekregen spons uitgeknepen over het hele ontvangst gebied.

Van de antiobiotica pillen word ik een beetje misselijk/naar. M'n vriendin (werkt op de SEH) kwam met het idee om in de ochtend Yakult te drinken, vlak voor/na het innemen van de pil. Dat zou dat gevoel iets wegnemen. Heb wel het idee dat dit ook inderdaad helpt.
Zwelling trekt ook steeds meer weg.

Slapen gaat ook telkens beter, het voelt alleen wat onwennig omdat het donorgebied zo ruw is. Ik vraag me trouwens af of ik die niet ook met die voorspoel foam mag insmeren en even laten intrekken. Dat spul is voorzien van Aloa vera e.d. en aangezien mijn ontvangstgebied echt totaal geen last heeft, denk ik dat dit ook wel bij het donorgebied kan helpen met verzachten. Ik zal dit de arts wel eens vragen.

Mochten er verder nog mensen tips hebben (op de tips na die ik hier in al die tijd al voorbij heb zien komen ) graag uiteraard!
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 11:49   #6
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
De komende dagen zullen niet prettig zijn. Ik sliep pas weer fatsoenlijk na 9-10 dagen. En toen begon de jeuk haha. Na 14 dagen waren bij mij de korsten weg en ging alles prettig en heb ik sindsdien eigenlijk geen last meer gehad.

Leuk gedetailleerd opgeschreven trouwens. Heel herkenbaar. Succes verder!
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 15:39   #7
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
De komende dagen zullen niet prettig zijn. Ik sliep pas weer fatsoenlijk na 9-10 dagen. En toen begon de jeuk haha. Na 14 dagen waren bij mij de korsten weg en ging alles prettig en heb ik sindsdien eigenlijk geen last meer gehad.

Leuk gedetailleerd opgeschreven trouwens. Heel herkenbaar. Succes verder!
Bedankt & fijn, mooi om te horen! Dat belooft dan alleen maar veel goeds

Laatst gewijzigd door brianb87; 17 oktober 2021 om 15:45
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 16:18   #8
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ik heb de eerste nacht wat slecht geslapen maar vanaf de tweede nacht gewoon kunnen doorslapen.
Van jeuk heb ik niet veel last gehad en na 9 dagen was ik vrijwel korstenvrij.
Hangt een beetje van persoon tot persoon af, als je van nature al een lichte slaper bent dan kan ik mij wel voorstellen dat je de eerste 10 dagen niet te best kan slapen.
Succes met je herstel.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 16:34   #9
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Ik heb de eerste nacht wat slecht geslapen maar vanaf de tweede nacht gewoon kunnen doorslapen.
Van jeuk heb ik niet veel last gehad en na 9 dagen was ik vrijwel korstenvrij.
Hangt een beetje van persoon tot persoon af, als je van nature al een lichte slaper bent dan kan ik mij wel voorstellen dat je de eerste 10 dagen niet te best kan slapen.
Succes met je herstel.
Bedankt! Ja normaal ben ik van het geringste geluid of beweging wakker...

Andere vraag: hadden jullie, (hoe lang), ook last van beurse strakke huid waar alle donor is weggehaald? Hoe lang hield dit aan?
Het is wat ik zeg, het voelt heel erg strak getrokken nu... dat is het enige wat ik erg irritant vind.
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 22:03   #10
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Bedankt! Ja normaal ben ik van het geringste geluid of beweging wakker...

Andere vraag: hadden jullie, (hoe lang), ook last van beurse strakke huid waar alle donor is weggehaald? Hoe lang hield dit aan?
Het is wat ik zeg, het voelt heel erg strak getrokken nu... dat is het enige wat ik erg irritant vind.
Bij mij voelde het precies of dat ik nog een helm op had
Het bleef ook ruim 6 weken gevoelloos tot alles weer normaal werd.
Geen zorgen maken dus, gaat wel over.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2021, 11:15   #11
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Bij mij voelde het precies of dat ik nog een helm op had
Het bleef ook ruim 6 weken gevoelloos tot alles weer normaal werd.
Geen zorgen maken dus, gaat wel over.
Oke, thanks, dat is wel te overzien

Ben blij dat de antibiotica Ciprasid na morgen afgelopen is. Dit waren 14 tabletten dus voor 7 dagen. Vreemde is dat ik de eerste 4 dagen nergens last van heb gehad, maar sinds eergisteren enorm misselijk ervan word en vannacht zelfs op moest staan om te ...

Maar dit is nog even doorbijten, alleen vandaag nog en morgen 1tje.

De kliniek schreef trouwens dat je +- 6 weken niet naar de kapper mag, omdat ze eerst het proces willen volgen... dat snap ik en dat is ook geen probleem aangezien het ''kaal'' was, dus dan kan het wel 6 weken.
Maar in de andere instructies staat dat je een jaar lang geen tondeuse mag gebruiken. Is dat alleen op het ontvangstgebied dan? Ik neem toch aan dat je op een gegeven moment de zijkanten/achterkant mag op laten scheren bij de kapper?
Lijkt me anders onmogelijk om enigszins een model er in te krijgen door alleen een schaar te gebruiken?
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2021, 16:00   #12
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Dank voor je topic! Leuk om te volgen.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2021, 20:12   #13
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Oke, thanks, dat is wel te overzien

Ben blij dat de antibiotica Ciprasid na morgen afgelopen is. Dit waren 14 tabletten dus voor 7 dagen. Vreemde is dat ik de eerste 4 dagen nergens last van heb gehad, maar sinds eergisteren enorm misselijk ervan word en vannacht zelfs op moest staan om te ...

Maar dit is nog even doorbijten, alleen vandaag nog en morgen 1tje.

De kliniek schreef trouwens dat je +- 6 weken niet naar de kapper mag, omdat ze eerst het proces willen volgen... dat snap ik en dat is ook geen probleem aangezien het ''kaal'' was, dus dan kan het wel 6 weken.
Maar in de andere instructies staat dat je een jaar lang geen tondeuse mag gebruiken. Is dat alleen op het ontvangstgebied dan? Ik neem toch aan dat je op een gegeven moment de zijkanten/achterkant mag op laten scheren bij de kapper?
Lijkt me anders onmogelijk om enigszins een model er in te krijgen door alleen een schaar te gebruiken?
Je mag geen tondeuse gebruiken tot op je hoofdhuid maar wel om alles in model te brengen. Een jaar is ook wat overdreven, voor je DG kan het weinig kwaad eens alles hersteld is en voor je TG moet je wat voorzichtig zijn. Gewoon gezond verstand gebruiken.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2021, 22:12   #14
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Oke, thanks, dat is wel te overzien

Ben blij dat de antibiotica Ciprasid na morgen afgelopen is. Dit waren 14 tabletten dus voor 7 dagen. Vreemde is dat ik de eerste 4 dagen nergens last van heb gehad, maar sinds eergisteren enorm misselijk ervan word en vannacht zelfs op moest staan om te ...

Maar dit is nog even doorbijten, alleen vandaag nog en morgen 1tje.

De kliniek schreef trouwens dat je +- 6 weken niet naar de kapper mag, omdat ze eerst het proces willen volgen... dat snap ik en dat is ook geen probleem aangezien het ''kaal'' was, dus dan kan het wel 6 weken.
Maar in de andere instructies staat dat je een jaar lang geen tondeuse mag gebruiken. Is dat alleen op het ontvangstgebied dan? Ik neem toch aan dat je op een gegeven moment de zijkanten/achterkant mag op laten scheren bij de kapper?
Lijkt me anders onmogelijk om enigszins een model er in te krijgen door alleen een schaar te gebruiken?
Mijn kliniek zegt dat ik na 2 maanden weer een tondeuse mag gebruiken, maar wel met een kapje.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2021, 00:31   #15
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Hoi Roob,

Je bedoelt ''bizar'' als in een goede/prima prijs, of aan de dure kant?
Nee, ik bedoelde het oprecht in positieve zin haha... Ben benieuwd naar het resultaat over een paar maanden! Dat beurse gevoel in je donorgebied is wel herkenbaar inderdaad. Ik merkte wel hoe rustiger je het overdag deed en hoe minder je er op een dag aan zit of met je donor ergens tegenaan gaat zitten (hoofdleuning e.d.); hoe rustiger het in de nacht is als je er wel op moet liggen. Ook een ibuprofen hielp me bij het slapen wel om wat sneller in slaap te komen en er niet wakker van te worden. Veel succes!
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.