Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2023, 16:46   #166
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Waarom hebben de patiënten van FeuGenix eigenlijk zo'n kort lontje? Ik tel er inmiddels al drie die nogal grof reageren. Dat kan ook anders.
Wellicht omdat er belachelijke statements gemaakt worden die niet ondersteund worden met feiten dan wel steekhoudende argumenten. Roepen dat een Turkse kliniek die 4K vraagt dezelfde kwaliteit geeft als Fuegenix slaat natuurlijk nergens op. Dat er top artsen zijn die minder vragen, prima, maar de resultaten bagatelliseren door te zeggen dat je dezelfde resultaten kunt bereiken met een (Turkse) kliniek die 4K vraagt slaat natuurlijk nergens op...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 17:05   #167
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Waarom hebben de patiënten van FeuGenix eigenlijk zo'n kort lontje? Ik tel er inmiddels al drie die nogal grof reageren. Dat kan ook anders.
Het was toch niet zo grof wat ik zei?
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 17:34   #168
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Nog goedkoper dan 4k zelfs, we zitten op 2700. U moet niet vergeten dat 4k 88.000 lira is. Dat is een hoop geld hier, en dit zijn de prijzen van goede klinieken.

Gemiddelde klinieken die ook goed resultaat leveren en waar de Turkse bevolking zelf ook meer komt kosten rond de 25.000 / 35.000 lira. En 25.000 is ook een hoop geld hier en ook hier worden goede resultaten geleverd.

Dus een arts in Turkije die minder vraagt wil zeker niet zeggen dat de resultaten slechter zijn.

U moet opletten bij internationale klinieken onder de 2000 euro. Of gemiddelde klinieken onder de 20000 lira. Voor de rest worden er netjes goede resultaten geleverd. Vooral in de duurdere internationale klinieken die met goede artsen werken!

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 22 april 2023 om 17:40
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 17:47   #169
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Een kapper die 10 euro vraagt voor een knipbeurt zal het ook belachelijk vinden dat profvoetballers 1000 euro betalen. Ik weet wel wie er meestal het beste bijloopt...
Goed knippen is goed knippen. Kan voor €10 zijn of iemand inlaten vliegen voor €5000. Het is de beleving van de rijke mens voor wie €5000 in de portemonnee ook aanvoelt als een tientje van de gewone man..
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 17:59   #170
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
In mijn zoektocht fuegenix was ik hier gestuit op een topic waarbij stond dat het een kliniek is dat men links moeten laten liggen omdat het in een verzamelgebouw zit en nog een aantal andere zaken. Zoek maar terug. Erna kwamen de resultaten en was het betaalbaar voor de normale burger als ik. Ik heb gelukkig mijn kans gegrepen. Nu richt hij zich op de rijkere lui wat prima is. Ik gun het hem van harte. Maar de positie die hij heeft gekregen is niet zomaar aan komen waaien.
Iedereen begint onderaan de ladder. Hij heeft fantastische resultaten en is vrij om te vragen wat hij wilt inderdaad. Prijs jezelf gelukkig dat je geen €28.000 hoefde neer te tellen. Zou je je beste vriend dit ook niet gunnen? Of je broer, vader, neef, buurman? Zou je het niet rot vinden dat ze wel zoveel geld kwijt zijn aan een aandoening waar mensen toch een beetje psychisch onzeker van zijn geraakt. Vooral in deze tijden is 20-30 K enorm veel geld. Alle lotgenoten verdienen toch een mooie behandeling voor een redelijke prijs? Ja, de beste man staat in zn recht om snel veel geld te maken. Persoonlijk vind ik de genoemde bedragen too much. Vandaar dat ik zei in mn eerdere post: 'dr. Ahmad heeft het in zn vingers, andere artsen zouden dit toch ook wel moeten kunnen?' Dan heeft iedereen kans op een prachtig resultaat voor minder financiele pijn door een aandoening waar je ook maar mee wordt opgezadeld.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 18:45   #171
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Denk ook wel dat er genoeg klinieken zijn die voor 6/7 duizend euro hetzelfde resultaat bereiken. Moet je even op internationale fora kijken. De Freitas of HDC bijvoorbeeld. Maarja inderdaad, wanneer je genoeg verdient, waarom zou je dan niet naar hem gaan.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 18:53   #172
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Iedereen begint onderaan de ladder. Hij heeft fantastische resultaten en is vrij om te vragen wat hij wilt inderdaad. Prijs jezelf gelukkig dat je geen €28.000 hoefde neer te tellen. Zou je je beste vriend dit ook niet gunnen? Of je broer, vader, neef, buurman? Zou je het niet rot vinden dat ze wel zoveel geld kwijt zijn aan een aandoening waar mensen toch een beetje psychisch onzeker van zijn geraakt. Vooral in deze tijden is 20-30 K enorm veel geld. Alle lotgenoten verdienen toch een mooie behandeling voor een redelijke prijs? Ja, de beste man staat in zn recht om snel veel geld te maken. Persoonlijk vind ik de genoemde bedragen too much. Vandaar dat ik zei in mn eerdere post: 'dr. Ahmad heeft het in zn vingers, andere artsen zouden dit toch ook wel moeten kunnen?' Dan heeft iedereen kans op een prachtig resultaat voor minder financiele pijn door een aandoening waar je ook maar mee wordt opgezadeld.
Ik zou zelf ook geen 28.000 ervoor kunnen betalen hoor met mijn salaris. Dus ben blij dat ik de kans heb gegrepen toen hij nog niet zo een reputatie had. Het enige wat ik zeg is dat zijn reputatie het maakt dat hij zoveel kan vragen en die reputatie heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.

Je kan toch echt niet verwachten dat hij zijn prijzen laag houdt zodat iedereen bij hem terecht kan. De reden om zijn prijzen enorm hoog zet is juist waarschijnlijk zodat niet iedereen bij hem terecht kan.

Voor het rechtzetten van een kromme neus betaal je in turkije ook €1000,- maar je kan voor hetzelfde werk ook terecht in America voor €100.000. Is diegene die het dan voor €100000 doet oneerlijk? Ik vind van niet.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 19:58   #173
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Ik zou zelf ook geen 28.000 ervoor kunnen betalen hoor met mijn salaris. Dus ben blij dat ik de kans heb gegrepen toen hij nog niet zo een reputatie had. Het enige wat ik zeg is dat zijn reputatie het maakt dat hij zoveel kan vragen en die reputatie heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.

Je kan toch echt niet verwachten dat hij zijn prijzen laag houdt zodat iedereen bij hem terecht kan. De reden om zijn prijzen enorm hoog zet is juist waarschijnlijk zodat niet iedereen bij hem terecht kan.

Voor het rechtzetten van een kromme neus betaal je in turkije ook €1000,- maar je kan voor hetzelfde werk ook terecht in America voor €100.000. Is diegene die het dan voor €100000 doet oneerlijk? Ik vind van niet.
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal. Ik zeg dat hij zichzelf heeft bewezen door fantastische resultaten. Uiteraard mag hij zijn prijzen omhoog gooien. Jouw voorbeeld van een neuscorrectie in Amerika voor €100.000 klopt niet echt he.. ik zeg toch ook niet dat Ahmad haartransplantaties doet voor 1 miljoen? Uiteraard maak je naam en faam en gaan de prijzen omhoog. Maar waar een ander €5000 voor vraagt (ik heb het niet eens over Turkije) is 6x over de kop gaanwel een beetje teveel.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 20:14   #174
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Volgens mij bekrachtigd Farid Damla haar/zijn punt; voor precies hetzelfde werk betaal je in bepaalde landen 10 keer zoveel.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 20:16   #175
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Maarja samenvatting is dus als je
Genoeg hebt krijg je daar een mooi resultaat. Met minder geld kun je elders ook een mooi resultaat krijgen 😏😏😏
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 20:30   #176
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Ik wil helemaal niet ingaan op hoeveel een behandeling bij Fuegenix kost, of bij Bisanga of bij Dr Couto. Dit zijn zoals bekend hoge prijzen.

Ik word alleen een beetje moe van de beweringen van de desbetreffende medewerker van Mercure, die beweert dezelfde resultaten af te leveren als bovengenoemde artsen.

Als ik dan vraag om foto's van deze resultaten krijg ik als antwoord weer een commercieel riedeltje en dat ik maar op hun website en/of Instagram pagina moet kijken, waar vervolgens enkele zeer onduidelijke, nietszeggende foto's staan van resultaten.

Wees dan gewoon eerlijk (iets wat blijkbaar hoog in het vaandel van de kliniek staat) en geef toe dat je deze resultaten niet kunt laten zien en/of niet kunt evenaren.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 20:41   #177
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Maarja samenvatting is dus als je
Genoeg hebt krijg je daar een mooi resultaat. Met minder geld kun je elders ook een mooi resultaat krijgen 😏😏😏
Het is maar wat iemand mooi vindt. Iemand die bij een dure kliniek komt voor een mooi resultaat is niet zo snel tevreden. En zo is iemand die ergens 4000 betaalt al veel sneller tevreden met als het maar groeit.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 20:45   #178
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Ik wil helemaal niet ingaan op hoeveel een behandeling bij Fuegenix kost, of bij Bisanga of bij Dr Couto. Dit zijn zoals bekend hoge prijzen.

Ik word alleen een beetje moe van de beweringen van de desbetreffende medewerker van Mercure, die beweert dezelfde resultaten af te leveren als bovengenoemde artsen.

Als ik dan vraag om foto's van deze resultaten krijg ik als antwoord weer een commercieel riedeltje en dat ik maar op hun website en/of Instagram pagina moet kijken, waar vervolgens enkele zeer onduidelijke, nietszeggende foto's staan van resultaten.

Wees dan gewoon eerlijk (iets wat blijkbaar hoog in het vaandel van de kliniek staat) en geef toe dat je deze resultaten niet kunt laten zien en/of niet kunt evenaren.
U kunt wel niet willen over de prijzen van deze klinieken te beginnen maar ik vind ook natuurlijk dat je wat meer mag vragen als je beter bent.

Maar zulke hoge bedragen vragen vind ik gewoon niet kunnen, dat jij dat wel oke vind ok. Dit vind ik geen eerlijke zaken doen. De meeste mensen die 28.000 betalen denken ook dat het 5 keer beter gebeurt dan ergens waar er 5000 wordt gevraagt.

Daarnaast ben ik niet degene die de fotos maakt en kiest welke er worden geplaatat. Er staat er genoeg op onze website, en op instagram van de spelers van Galatasaray. Onze webpagina wordt ook vernieuwd er komen genoeg voor en na fotos waar maak je je zo druk om. Daarnaast kun je de resultaten van omze artsen ook op internet vinden en onze ultra moderne locatie ook.

Eerlijk stat bij ons zeker hoog in het vaandel, net zoals kwaliteit. We zitten niet voor niets op deze locaties.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 20:47   #179
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Nee je hebt eigenlijk wel gelijk. Nu ik beter kijk zie ik spelers van galatasaray en een hele moderne kliniek. Ook nog in een goede wijk.

Sorry. Je bent wel evengoed als fuegenix en misschien zelfs beter!
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 20:51   #180
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
U kunt wel niet willen over de prijzen van deze klinieken te beginnen maar ik vind ook natuurlijk dat je wat meer mag vragen als je beter bent.

Maar zulke hoge bedragen vragen vind ik gewoon niet kunnen, dat jij dat wel oke vind ok. Dit vind ik geen eerlijke zaken doen. De meeste mensen die 28.000 betalen denken ook dat het 5 keer beter gebeurt dan ergens waar er 5000 wordt gevraagt.

Daarnaast ben ik niet degene die de fotos maakt en kiest welke er worden geplaatat. Er staat er genoeg op onze website, en op instagram van de spelers van Galatasaray. Onze webpagina wordt ook vernieuwd er komen genoeg voor en na fotos waar maak je je zo druk om. Daarnaast kun je de resultaten van omze artsen ook op internet vinden en onze ultra moderne locatie ook.

Eerlijk stat bij ons zeker hoog in het vaandel, net zoals kwaliteit. We zitten niet voor niets op deze locaties.
Bij saltbae kun je ook biefstuk eten voor 1000 euro. Waar normale gemiddelde goede restaurants 70 euro voor vragen. En ik ken genoeg dure restaurants in Istanbul die niet zo bekend zijn en 50 euro kosten omgerekend.

Dus je moet niet denken dat duur altijd beter is. En ik zeg niet dat het slecht ks. Maar het kan zeker voor goedkoper, en vooral in Turkije.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.