Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2010, 21:16   #121
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
P.S. en zit mijn topic niet te vern**ken met het Vlaams Belang en de PVV ! Tuurlijk is de islamisering beangstigend maar je moet toch wel een plaat voor je kop hebben om op iemand als Geert Wilders te stemmen. Stem beter voor iets gematigd rechts als je wilt dat er iets aan gedaan wordt, want met mensen als Geert in het kabinet gaat het heel snel de verkeerde kant op.
Ik wilde er al niet over beginnen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 22:23   #122
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel volgende week dinsdag beginnen ze er al aan
en technisch gezien is het niet onder het mes gaan bij FUE

ja fotos volgen zeker hoor
ik ben benieuw hoe mijn haar eruit ziet als het geschoren is, verwacht maar niet te hoge densiteit bovenop, ik hou het momenteel bewust wat langer bovenop en naar voor gestyled....
Was sarcastisch bedoeld
Ok hoop voor je dat ze echt een mooie dichte density kunnen realiseren en het niet zoals norwood2 zei het te riskant is zoveel op een cm2.
Zo te zien heb jij vooraan ook nog zeker wat haar wat zeiden ze over het ertussen transplanteren dan? geen risico's?
Succes alvast!
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 31 maart 2010 om 22:32
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2010, 23:13   #123
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ik geloof daar geen bal van dat dat gaat gebeuren...70/80 grafts. Weet je wel hoeveel haren dat per cm2 zijn ? Zet eens 130-150 stipjes op een vierkante cm. Dan weet je het.

Ik zou het jezelf niet laten wijsmaken. Klinieken kokketeren hiermee om meer $$ in het laatje te brengen. Uiteindelijk weten zij ook dat 50+ meer dan genoeg is....en in de tussentijd jij maar betalen.

Om nog maar niet te spreken over het risico van het afsterven van grafts. Nergens voor nodig en totaal vruchteloos.


P.S. en zit mijn topic niet te vern**ken met het Vlaams Belang en de PVV ! Tuurlijk is de islamisering beangstigend maar je moet toch wel een plaat voor je kop hebben om op iemand als Geert Wilders te stemmen. Stem beter voor iets gematigd rechts als je wilt dat er iets aan gedaan wordt, want met mensen als Geert in het kabinet gaat het heel snel de verkeerde kant op.
Dat van die grafts afsterven, klopt wat je zegt. Ik ben vooraan al een heleboel graftst kwijt ,en vooral de linker inham is er serieus aan toe. Ik durft al bijna te zeggen dat ik in totaal 15 tot 20 procent grafts kwijt ben ...en dan maar steeds zeggen dat getranplanteerd haar levenslang is . Wat die 70/80 grafts cm2 betreft ,twijfel ik ook aan . Stel dat ze er 50 grafts per cm2 bijplaatsen in de haarlijn , en reken eens een bandje/strook van 18 cm L x 2 cm B vooraan in de haarlijn ,dat is dan maar 2 cm breed vooraan die strook ,en je komt hier al aan 1800 grafts , wat heb je dan nog over voor bovenop en kruin , nog amper ong 1000 grafts ..dat is heel weinig. Ik heb nu de ervaring dat het bovenop begint te dunnen (achter de haarlijn) ,en dat is ook geen zicht geloof me. Beter verstandig verdelen denk ik.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 07:30   #124
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink we zien wel , lang is het nu niet meer

ik heb wel geen groot hoofd hoor , redelijk klein zelfs...
de bedoeling was : haarlijn 70 - 80 grafts /cm2
neem het nu op 70 grafts , daarna zwakken ze af naar achter toe
kruin word 50 gr /cm2 tenzij ze 3000 fue kunnen extracten, dan word het ook wat hoger...

klein hoofd , en als ze 3000 halen = 2725 + 3000 = 5725 grafts bovenop
en ik heb nog origineel haar staan ook he , dus zou echt dicht moeten zitten

in mijn haarlijn zitten ook nog originele haartjes , wel hele fijntjes , en die kon men niet garanderen dat ze de ht zouden overleven , aangezien ze erg zwak waren , maar cosmetisch maakte ze niet zoveel verschil uit, dusja ik ga ervoor

hopelijk slaan de grafts mooi aan , want het zal bijna mijn laatste donor zijn
doel : boel meer verdichten , nog al mijn haarmiddelen blijven doorgebruiken, mischien licht aangepast regime , en er definitief vanaf zijn , dan gaan jullie mij hier niet veel meer zien vrees ik , juist om updates eens te posten (fotos)
het is niet de bedoeling om tot men pensioen hier te slijten , gewoon haarprobleem oplossen en doorgaan met leven
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 2 april 2010 om 07:33
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 13:57   #125
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik heb wel geen groot hoofd hoor , redelijk klein zelfs...
de bedoeling was : haarlijn 70 - 80 grafts /cm2
neem het nu op 70 grafts , daarna zwakken ze af naar achter toe
kruin word 50 gr /cm2 tenzij ze 3000 fue kunnen extracten, dan word het ook wat hoger...

klein hoofd , en als ze 3000 halen = 2725 + 3000 = 5725 grafts bovenop
en ik heb nog origineel haar staan ook he , dus zou echt dicht moeten zitten

in mijn haarlijn zitten ook nog originele haartjes , wel hele fijntjes , en die kon men niet garanderen dat ze de ht zouden overleven , aangezien ze erg zwak waren , maar cosmetisch maakte ze niet zoveel verschil uit, dusja ik ga ervoor

hopelijk slaan de grafts mooi aan , want het zal bijna mijn laatste donor zijn
doel : boel meer verdichten , nog al mijn haarmiddelen blijven doorgebruiken, mischien licht aangepast regime , en er definitief vanaf zijn , dan gaan jullie mij hier niet veel meer zien vrees ik , juist om updates eens te posten (fotos)
het is niet de bedoeling om tot men pensioen hier te slijten , gewoon haarprobleem oplossen en doorgaan met leven
Mooi gezegd het laatste.
Precies! moet tenslotte niet heel je leven gaan beheersen het belemmert enigszins het genieten van het leven helaas
Ben zelf ook wel bang dat me originele haartjes uitvallen als ik het frontaal ga repareren/verdichten al heb ik nog nooit een HT ondergaan dus heb al me donor nog.
Ben erg benieuwd naar je resultaat maarja dat is sowieso nog een jaartje wachten
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 15:47   #126
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
Dundee je zegt dat je grafts met 20 % zijn afgenomen. Vroeg me eigenlijk af. Want ze geven levenslange garantie op de getransplanteerde haren toch ?
Zal de kliniek je dan gratis behandeling geven van de haren die toch zijn uitgevallen?
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 16:59   #127
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ook niet te vergeten....

wel de levensduur van de grafts staan gelijk aan die van de donor achteraan, nu aangezien bij sommige oudere mannen de donor ook wat dunner kan worden achteraan, is het vanzelfsprekend dat het donorhaar dat overgezet is ook dezelfde genetische programmatie heeft en dus gelijk met de donor kan op hun eindfaze zijn... dat is een mogelijkheid
klinieken geven levenslange groeigarantie op een ht , dat gelijk staat aan de levensduur van je donorhaar achteraan...

ook kan het komen door beschadiging door inplanting , hoe dichter ze inplanten hoe meer kan dat er hier of daar wel een follikel beschadigd word
dit is wel enkel van toepassing op een 2de ht ter verdichting.... een kliniek weet deze zaken meestal wel redelijk goed in te schatten...

ik zou eruit concluderen dat je waarschijnlijk ook beetje geluk moet hebben
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 2 april 2010 om 17:02
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 18:28   #128
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
he Wesley,
je hebt na deze fue behandeling toch nog wel 2000 grafts over ?
Aaangezien je eerste behandeling een fut was
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 18:50   #129
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink wel dat kunnen ze bekijken als de donor weer volledig hersteld is

wel ik ga er wel vanuit dat er zeker nog 1000 grafts of meer zullen staan voor uiterste noodgevallen... (met fue kunnen ze nog redelijk ver gaan hoor)
dan heb ik ook nog bodyhair als laatste alternatief , dus nog geen reden tot paniek...
ik kies bewust mijn iets hogere haarlijn te behouden, ik denk dat er veel zijn met iets lagere haarlijn dan ik , denk ik aan mustafa en dundee , ook mijn inhammen
ga ik behouden, enkel de rechterkant word iets minder groot gemaakt zodat beide inhammen gelijk zijn , ik ga meer voor dikkere densiteit bovenop , dan lagere haarlijn met kleine tot bijna geen inhammen , dus ik denk wel dat ik alles goed overdacht heb hoor....
ik weet niet of een fut zoveel voordelen geeft hoor, want ze mogen niet teveel rond die scar weghalen ,anders kan het meer zichtbaar worden...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 2 april 2010 om 18:55
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 18:54   #130
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Dat van die grafts afsterven, klopt wat je zegt. Ik ben vooraan al een heleboel graftst kwijt ,en vooral de linker inham is er serieus aan toe. Ik durft al bijna te zeggen dat ik in totaal 15 tot 20 procent grafts kwijt ben ...en dan maar steeds zeggen dat getranplanteerd haar levenslang is . Wat die 70/80 grafts cm2 betreft ,twijfel ik ook aan . Stel dat ze er 50 grafts per cm2 bijplaatsen in de haarlijn , en reken eens een bandje/strook van 18 cm L x 2 cm B vooraan in de haarlijn ,dat is dan maar 2 cm breed vooraan die strook ,en je komt hier al aan 1800 grafts , wat heb je dan nog over voor bovenop en kruin , nog amper ong 1000 grafts ..dat is heel weinig. Ik heb nu de ervaring dat het bovenop begint te dunnen (achter de haarlijn) ,en dat is ook geen zicht geloof me. Beter verstandig verdelen denk ik.
20 % in 2,5 jaar tijd???? das veel.Als ik jouw was zou ik het zinnetje maar aan passen ,,aga lijkt totaal gestopt in aga gaat door.Of mischien toch maar meer saw palmetto ????? want hierdoor had je toch geen enkele haaruitval meer toch ??????
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 19:00   #131
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ikzelf vertrouw nooit op enkel wat kruiden hoor

dan nog liever asc gebruiken dan die saw palmetto
ik kan er niet aan doen, maar ik ben er echt niet voor...
inderdaad als je nog origineel haar staan hebt en aga gaat door dan kan het wel lijken alsof je grafts verminderen terwijl het meer het origineel haar is dat nog verder verdwijnt...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 22:00   #132
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht

20 % in 2,5 jaar tijd???? das veel.Als ik jouw was zou ik het zinnetje maar aan passen ,,aga lijkt totaal gestopt in aga gaat door.Of mischien toch maar meer saw palmetto ????? want hierdoor had je toch geen enkele haaruitval meer toch ??????
Het zijn niet de bestaande haren die uitvallen ,maar de HT haren ,vooral in de inhammen het meest (waar geen haar meer stond) ,en ook de haarlijn wat. Dus dat heeft helemaal niks te maken met AGA en SP (lees eens goed) . Kruin is nog steeds hetzelfde ,enkel bovenop is het een beetje achteruit gegaan sinds laatste HT ,maar dat was ook al een beetje zo door shockloss ...een klein gedeelte komt toch niet meer terug van haren die aangetast zijn. Of ik nu een heleboel rommel slikte of niet , dat maakt geen verschil ,en dan kunnen ze evengoed iemand met een norwood 6 die een HT laat doen ,aanraden om Fina of dergelijke te slikken ...dat is bullshit !

Met èèn HT heb je nooit genoeg, vroeg of laat krijg je toch uitdunning.. gaten...etc..wat je ook slikt.

Ben eens benieuwd hoeveel er van diegene die hier een heel arsenal medicijnen etc gebruiken...nog zoveel haar op hun 45 st gaan hebben als ik
BTW: Aga = korte dunne haren en die heb ik al lang niet meer ...elk haar op mijn hoofd is nu normale dikte en ongeveer 5 - 6 cm lang...dus waar zit de oorzaak..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 2 april 2010 om 22:30
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 22:13   #133
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAAFIE Bekijk bericht
Dundee je zegt dat je grafts met 20 % zijn afgenomen. Vroeg me eigenlijk af. Want ze geven levenslange garantie op de getransplanteerde haren toch ?
Zal de kliniek je dan gratis behandeling geven van de haren die toch zijn uitgevallen?
Normaal wel ,maar waarschijnlijk FUT ,omdat het een FUT was ,maar dat hoef ik niet meer.

BTW : ik ben niet de eerste die dit hier komt vertellen ,er zijn hier al meerdere mensen met hetzelfde verhaal voor de dag gekomen ....waar een gedeelte van hun grafts naar een aantal/paar jaar verdwenen...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 2 april 2010 om 22:29
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 22:20   #134
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel ik ga er wel vanuit dat er zeker nog 1000 grafts of meer zullen staan voor uiterste noodgevallen... (met fue kunnen ze nog redelijk ver gaan hoor)
dan heb ik ook nog bodyhair als laatste alternatief , dus nog geen reden tot paniek...
ik kies bewust mijn iets hogere haarlijn te behouden, ik denk dat er veel zijn met iets lagere haarlijn dan ik , denk ik aan mustafa en dundee , ook mijn inhammen
ga ik behouden, enkel de rechterkant word iets minder groot gemaakt zodat beide inhammen gelijk zijn , ik ga meer voor dikkere densiteit bovenop , dan lagere haarlijn met kleine tot bijna geen inhammen , dus ik denk wel dat ik alles goed overdacht heb hoor....
ik weet niet of een fut zoveel voordelen geeft hoor, want ze mogen niet teveel rond die scar weghalen ,anders kan het meer zichtbaar worden...
Mijn haarlijn is niet lager hoor ,dan die van jou denk ik. Ik kan wel mijn haar nog steeds naar achter kammen ,al wordt dat nu wel moeilijk met die uitdunning.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2010, 23:00   #135
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
Exclamation

Stem pvv allemaal! En wie `t er niet mee eens is, kom maar even lekker naar R`dam!
bombarie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[AC] FUE 2000 + foto's MGREEN Chirurgische behandelingen 94 10 februari 2013 15:07
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.