Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Bekijk resultaten enquête: favoriete vakantiebestemming
Frankrijk 6 12,00%
Spanje 12 24,00%
Griekenland 5 10,00%
Turkijke 7 14,00%
Duitsland 2 4,00%
Belgie 2 4,00%
Nederland 3 6,00%
Scandinavië 4 8,00%
Wat anders (binnen Europa) 7 14,00%
Buiten Europa 18 36,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2008, 12:18   #46
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Er moest zeker gewerkt worden
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 12:30   #47
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ardennen, je waant je in Frankrijk...
Voor mij niet, de Ardennen doen mij denken aan het Zwarte Woud. Ik zie liever lavendelvelden, wilde orchideeën, cicaden, gieren, adelaars, causses, canyons, calanques, parasoldennen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Het mooiste aan de Ardennen is de autoroute du soleil naar de Provence...
Sjuust! ...of de Luberon of de Méditerannée......
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 12:36   #48
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Dus het wordt Spanje?
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 13:01   #49
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
O God, NEE! Hooguit een keer het binnenland van Spanje of de Costa Brava, die niet zo afschuwelijk volgebouwd is met torenflats, maar liever helemaal nooit meer naar Spanje. Bovendien....familieleden en kennissen van ons wonen daar en zijn op de autobanen al meermalen klemgereden en op parkeerplaatsen beroofd, terwijl ze inmiddels erg goed weten waar ze op moeten letten.....doodeng.

Dit jaar gaan we naar een paar plekken die we nog niet zo goed bekeken hebben in de Drôme, Vaucluse en Gard. Daarna waarschijnlijk toch even doorscheuren naar een paar geheime plekjes aan de kust...
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 13:20   #50
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Voor mij niet, de Ardennen doen mij denken aan het Zwarte Woud. Ik zie liever lavendelvelden, wilde orchideeën, cicaden, gieren, adelaars, causses, canyons, calanques, parasoldennen...



Sjuust! ...of de Luberon of de Méditerannée......
Ben het helemaal met je eens! Ik wil gaan emigreren!!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 13:21   #51
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Er moest zeker gewerkt worden
Ja, tijdens de Limburgse kwartiertjes!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 14:18   #52
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ben het helemaal met je eens! Ik wil gaan emigreren!!!
Ik ga mee. Maar dan wel graag naar de tropen. Zag gisteren een programma over Laos. Helemaal fantastisch maar zou het liefst wonen in Thailand of Bali. Ik wil nog dolgraag naar Australie en Nieuw Zeeland, volgens mij kan ik daar best leven.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 14:22   #53
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
O God, NEE! Hooguit een keer het binnenland van Spanje of de Costa Brava, die niet zo afschuwelijk volgebouwd is met torenflats, maar liever helemaal nooit meer naar Spanje. Bovendien....familieleden en kennissen van ons wonen daar en zijn op de autobanen al meermalen klemgereden en op parkeerplaatsen beroofd, terwijl ze inmiddels erg goed weten waar ze op moeten letten.....doodeng.

Dit jaar gaan we naar een paar plekken die we nog niet zo goed bekeken hebben in de Drôme, Vaucluse en Gard. Daarna waarschijnlijk toch even doorscheuren naar een paar geheime plekjes aan de kust...
Neeeee, Andalusie is fantastisch. Ik ben dol op Granada. Skien in de Sierra Nevada en 2 uurtjes rijden van het strand. Wat zullen we doen vandaag? En dan die heerlijke Ebrico specialiteiten. Heb er ooit 4 maanden doorgebracht (Spanje)en nooit geen gezeik gehad. Tegenwoordig heb je die mafkezen door heel Europa met name Frankrijk heeft er last van. Als je in een te mooie dure auto rijd ben je als snel de sigaar. Maar ja waar niet.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 14:31   #54
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Ik ga mee. Maar dan wel graag naar de tropen. Zag gisteren een programma over Laos. Helemaal fantastisch maar zou het liefst wonen in Thailand of Bali. Ik wil nog dolgraag naar Australie en Nieuw Zeeland, volgens mij kan ik daar best leven.
Nee, dan moet je helaas toch in Holland blijven. Niet de tropen: enge beesten! Geef mij maar de woestijn; dan ga ik overzomeren in Nederland!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 16:35   #55
stipje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2006
Berichten: 122
Berlijn en misschien Griekenland

Wij gaan een weekje naar Berlijn van de zomer en misschien een lastminute naar één van de eilandjes in Griekenland, welke weet ik nog niet...

Heerlijk vakantie, en vooral om er nu al lekker over te kletsen en er mee bezig te zijn!

Groet,
Stipje
__________________
REGIME

Haaraanvulling sinds 16 februari 2008

Proscar 1 kwart per dag - vanaf januari 2004, gestopt 1 mei 2007



stipje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2008, 17:11   #56
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Neeeee, Andalusie is fantastisch. Ik ben dol op Granada. Skien in de Sierra Nevada en 2 uurtjes rijden van het strand. Wat zullen we doen vandaag? En dan die heerlijke Ebrico specialiteiten. Heb er ooit 4 maanden doorgebracht (Spanje)en nooit geen gezeik gehad. Tegenwoordig heb je die mafkezen door heel Europa met name Frankrijk heeft er last van. Als je in een te mooie dure auto rijd ben je als snel de sigaar. Maar ja waar niet.
De steden Granada, Sevilla e.d. zijn inderdaad fraai, maar het landschap is een door roofbouw dor maanlandschap en de stranden.....grote zandvlaktes....Geef ons maar kleine baaien met begroeide rotsen eromheen, zoals dit bijvoorbeeld:
Calanque_de_Port_pin_I.jpg

In Frankrijk hebben we nog helemaal nooit last gehad van bandieten, maar 't scheelt natuurlijk dat we altijd in oude Franse auto's rijden, waarbij iedereen de klerezooi mag zien die er in ligt en bovendien zien we er niet patserig uit, integendeel: een stelletje armoedzaaiers.
Mijn buurman is wel al een paar keer de klos geweest, maar die rijdt dan ook in een Mercedes, is veel te dik met ook nog een sigaar in zijn kop en heeft een te blonde vrouw met teveel sieraden; zien er hartstikke Duits uit, dus, logisch.

Dat filmpje over Laos heb ik gezien, leek veel op Indonesië, maar die landen vind ik alleen maar romantisch op een plaatje of een beeldscherm. Dat vlees en die vis waar zoveel vliegen op hebben zitten poepen, hoef ik echt niet, ook al worden die bacterieën tijdens het bakken doodgekookt en proef je door de sterke kruiden niet meer dat de boel bedorven was.

.

Laatst gewijzigd door Hanna; 15 april 2008 om 19:22
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 09:42   #57
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Als ik dan toch naar Frankrijk zou moeten, dan zou ik naar de Vaucluse gaan. Schitterende streek. Al een keer of vier geweest en tot nu toe slechts 1 keer een botte kelner meegemaakt!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 11:33   #58
stipje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2006
Berichten: 122
:d

Ziet er goed uit Hanna!
Daar wil ik ook heen!

Groet,
stipje
__________________
REGIME

Haaraanvulling sinds 16 februari 2008

Proscar 1 kwart per dag - vanaf januari 2004, gestopt 1 mei 2007



stipje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 12:16   #59
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht

Dat filmpje over Laos heb ik gezien, leek veel op Indonesië, maar die landen vind ik alleen maar romantisch op een plaatje of een beeldscherm. Dat vlees en die vis waar zoveel vliegen op hebben zitten poepen, hoef ik echt niet, ook al worden die bacterieën tijdens het bakken doodgekookt en proef je door de sterke kruiden niet meer dat de boel bedorven was.
Niet zo negatief. De Mekong moet fantastisch zijn en de beelden die jij voorschotelt komen in dat gedeelte van Azie niet zo veel meer voor. Maar ja als je geen koelkast hebt!. Veel reizigers worden ook opslag vegetarisch. Ik vind reizen met je rugzakkie je het grootste gevoel van vrijheid geeft. Lekker met je reisgidsje onder je arm wel zien waar je terecht komt.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 12:17   #60
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Als ik dan toch naar Frankrijk zou moeten, dan zou ik naar de Vaucluse gaan. Schitterende streek. Al een keer of vier geweest en tot nu toe slechts 1 keer een botte kelner meegemaakt!
Ik vind niets zo teleurstellend als alleen maar aardige fransen tegenkomen. Je bent er zo aan gewend dat ze bot zijn
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Favoriete muziekstijl Colinhos Van alles en nog wat... 828 9 december 2011 01:46
1 ding voor al jullie haarwebbers nokianokia AGA - Algemeen 2 5 augustus 2007 12:45
Je favoriete muziek ter ontspanning. Haarmannetje Van alles en nog wat... 43 12 oktober 2004 00:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.