Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Bekijk resultaten enquête: favoriete vakantiebestemming
Frankrijk 6 12,00%
Spanje 12 24,00%
Griekenland 5 10,00%
Turkijke 7 14,00%
Duitsland 2 4,00%
Belgie 2 4,00%
Nederland 3 6,00%
Scandinavië 4 8,00%
Wat anders (binnen Europa) 7 14,00%
Buiten Europa 18 36,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2008, 13:53   #61
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
de beelden die jij voorschotelt komen in dat gedeelte van Azie niet zo veel meer voor.
Sorry, maar dan heb jij niet goed opgelet; je ziet het duidelijk in het filmpje en het wordt nog gezegd ook. Maar natuurlijk ieder z'n meug.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Ik vind niets zo teleurstellend als alleen maar aardige fransen tegenkomen. Je bent er zo aan gewend dat ze bot zijn
Is mij één enkele keer overkomen en toen bleek dat die Franzoos geen woord Frans sprak, alleen maar Provencaals.
Ik word altijd aangezien voor Française; ze vragen mij hoe laat het is of ze vragen mij de weg. Douce France, le pays de Marianne....

De Lubéron heeft ook een prachtig kleurrijk landschap:
Luberon.jpg

Maar de Dordogne is toch ook fraai met veel sprookjesachtige kasteeltjes en 4000 jaar oude huisjes zonder cement, zoals deze:
cabanes_du_breuil.jpg Chateau+Puymartin.jpg
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 14:34   #62
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Douce France, le pays de Marianne....
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 14:35   #63
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Ik vind niets zo teleurstellend als alleen maar aardige fransen tegenkomen. Je bent er zo aan gewend dat ze bot zijn
Haha!! Toch kan ik niet slecht van hen spreken!! Maar ik probeer zelf ook altijd Frans te spreken, dat scheelt mss!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:23   #64
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Maar ik probeer zelf ook altijd Frans te spreken, dat scheelt mss!!
Ja, dat scheelt een heleboel! Ook al sta je te hakkelen, ze waarderen 't enorm. Maar je houding is ook belangrijk; ze hebben de pest aan patsers.
Bij sommige arrogant overkomende Franzosen kun je 't beste eerst vragen of ze Anglais spreken......dat ontkennen ze meestal beschaamd en dan is in één klap hun arrogantie foetsie.

Was je al een keer in het Colorado-gebied in de Lubéron geweest? En de Grand Canyon du Verdon? En de meest magnifieke lavendelvelden bij Valensole?

Sjesus, wat een kl*teweer hier, ik wil weg!

calanque-cavalaire.jpg Portdalon2.jpg
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:33   #65
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Yep, geweldig. Mooiste echter is Isle sur la Sorgue met zijn kunstmarkten en -winkeltjes, Carpentras nabij de Mont ventoux die ik altijd nog eens wil beklimmen en Avignon.

Ik wil ook weg, voor altijd!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:36   #66
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Klopt. Ik spreek ook frans maar iemand die ik ken tijdens de wintersport niet en die werd daar dan ook naar behandeld. Vind ik erg flauw. Ik vind die fransen ook vermoeiend chauvinistisch. Heb in mijn jeugd Frankrijk helemaal mogen aanschouwen en ken het nu wel. Italie staat bovenaan mijn lijst nu van europesche landen en daarbuiten wil ik nog graag naar Syrie en Libanon maar dan moet ik toch echt iets fitter zijn. Misschien volgend jaar.

Niet om lullig te zijn maar de zon schijnt hier alweer volop sinds 2 uurtjes en ik ben alweer pinda bruin. Maar nog steeds in truitje dus kom maar op met die zomer en graag die van vorig jaar ook meteen goedmaken God.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:39   #67
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Klopt. Ik spreek ook frans maar iemand die ik ken tijdens de wintersport niet en die werd daar dan ook naar behandeld. Vind ik erg flauw. Ik vind die fransen ook vermoeiend chauvinistisch. Heb in mijn jeugd Frankrijk helemaal mogen aanschouwen en ken het nu wel. Italie staat bovenaan mijn lijst nu van europesche landen en daarbuiten wil ik nog graag naar Syrie en Libanon maar dan moet ik toch echt iets fitter zijn. Misschien volgend jaar.

Niet om lullig te zijn maar de zon schijnt hier alweer volop sinds 2 uurtjes en ik ben alweer pinda bruin. Maar nog steeds in truitje dus kom maar op met die zomer en graag die van vorig jaar ook meteen goedmaken God.
Ben jij nu ook al in de Heere?

Ja, Syrie en Libanon. Was er vorig jaar bijna geweest met een vriend van mij maar die durfde uiteindelijk niet vanwege Hezbollah. Beirut moet een droom zijn. En al die Ceders en bergketens... Ik zou daar wel willen gaan wonen vrees ik. O God, make my dream come true!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:43   #68
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Niet om lullig te zijn maar de zon schijnt hier alweer volop sinds 2 uurtjes en ik ben alweer pinda bruin.
Heel, heel erg lullig... Trouwens, wat mij jij nog in de zon doen. Je bent toch al bruin van nature?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:50   #69
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Je schijnt er ook fantastisch te kunnen eten. Heb wel eens libanees gegeten en was heerlijk. Iran is ook geweldig. Grappig genoeg trekt alleen Afrika me niet. Heb er niet eens een goeie reden voor.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:50   #70
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Heel, heel erg lullig... Trouwens, wat mij jij nog in de zon doen. Je bent toch al bruin van nature?
Warmte absorberen
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:52   #71
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Ik ben niet in de Heere maar ik zoek het graag hoog op als ik denk dat al het andere is uitgewerkt. Het andere is in dit geval het KNMI en die denkt nooit echt lekker met mijn wensen mee. Dit weekend schijnt het trouwens wel lekker te worden. Weet iemand een antiekmarktje in zijn buurt?
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:55   #72
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Ik ben niet in de Heere maar ik zoek het graag hoog op als ik denk dat al het andere is uitgewerkt. Het andere is in dit geval het KNMI en die denkt nooit echt lekker met mijn wensen mee. Dit weekend schijnt het trouwens wel lekker te worden. Weet iemand een antiekmarktje in zijn buurt?
Isle sur la Sorgue!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 16:57   #73
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Je schijnt er ook fantastisch te kunnen eten. Heb wel eens libanees gegeten en was heerlijk. Iran is ook geweldig. Grappig genoeg trekt alleen Afrika me niet. Heb er niet eens een goeie reden voor.
Noord-Afrika wel, niet het donkere Afrika. Libanees is idd superlekker. Ik vond sowieso de Arabische keuken heerlijk. En wat te denken van baklava. Jammie jammie.

Met mooiste is 's morgens in je bed liggen en wakker worden van de muezzin. In Amman, gelegen op 7 heuvels, hoor je ze dan allemaal vlak achter elkaar oproepen tot het gebed. En het mooiste komt nog: je daarna lekker omdraaien en verder pitten!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 17:02   #74
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
K zag dat jij ook in Oman bent geweest. Hoor ik ook zoveel goede dingen over. Schijnt inderdaad sprookjesachtig te zijn. Waar komt jou liefde voor het midden oosten vandaan? Alleen die minaretten. Ik heb er indonesie wel eens een bijna omgezaagd. Om 5.00 uur 's ochtends begon die gek. Neem tegenwoordig oordoppen mee tegen dat soort godsdienstige uitwassen.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2008, 17:27   #75
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
K zag dat jij ook in Oman bent geweest. Hoor ik ook zoveel goede dingen over. Schijnt inderdaad sprookjesachtig te zijn. Waar komt jou liefde voor het midden oosten vandaan? Alleen die minaretten. Ik heb er indonesie wel eens een bijna omgezaagd. Om 5.00 uur 's ochtends begon die gek. Neem tegenwoordig oordoppen mee tegen dat soort godsdienstige uitwassen.
Oman is geweldig; ga zeker nog eens terug. Oases, goudgele woestijnduinen, mooie soukh in Muscat, geweldig hotel (Al Bustan Palace).

Kijk aagje, je mag er als man vijf vrouwen hebben, vandaar mijn liefde voor het Midden-Oosten...

Nee hoor, moest op middelbare school een keer een werkstuk maken over Mohammed, en toen ben ik verliefd geworden op alles wat met 1001-nacht te maken heeft. En dat voor een katholiek...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Favoriete muziekstijl Colinhos Van alles en nog wat... 828 9 december 2011 01:46
1 ding voor al jullie haarwebbers nokianokia AGA - Algemeen 2 5 augustus 2007 12:45
Je favoriete muziek ter ontspanning. Haarmannetje Van alles en nog wat... 43 12 oktober 2004 00:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.