Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 4 juli 2017, 20:49   #1531
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Lijkt misschien zo Morientes maar in mijn geval is het echt geen reclame campagne.
Kijk, wij zijn blij, onze levens zijn in positieve zin verandert door BCN, daarom alle lofzang omdat hun het hebben waar gemaakt.
Verhaal van Gregori geldt exact ook voor mij (Van Pablo trouwens ook)
Daar heb ik ook zeker geen problemen mee, echter er wordt zoveel reclame op dit forum gemaakt dat je er snel achterdochtig van wordt.

In de regelmaat als iemand een succesvolle behandeling heeft ondergaan is hij niet bijzonder actief meer op dit forum, geloof me ik ben sinds 2004 geregistreerd dus heb er vele voorbij zien komen. Als iemand dan continue de loftrompet opsteekt bij iedereen die in in dit topic reageert en bij elke post de letters BCN laat vallen gaan er bij mij een paar alarmbellen af.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2017, 22:48   #1532
Serge1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Berichten: 73
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Als iemand dan continue de loftrompet opsteekt bij iedereen die in in dit topic reageert en bij elke post de letters BCN laat vallen gaan er bij mij een paar alarmbellen af.
Waar rook is ... is er vuur.

Morientes, je hebt meer dan gelijk dat je alarmbellen overgaan.

Je kan blij zijn, maar deze 3 gebruikers hebben maar 1 doel voor ogen en dat is BCN promoten. Het is naar mijn mening ook duidelijk dat dit georkestreerd is.

En natuurlijk zullen ze blijven volharden dat ze gewone klanten zijn en hun leven terug hebben dankzij de kunsten van BCN. Dat maakt hun onkwetsbaar.

Maar goed, het is dan aan andere gebruikers zoals Morientes om een tegengewicht te geven aan deze verdoken reclame praktijken.
Serge1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 05:30   #1533
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serge1974 Bekijk bericht
Waar rook is ... is er vuur.

Morientes, je hebt meer dan gelijk dat je alarmbellen overgaan.

Je kan blij zijn, maar deze 3 gebruikers hebben maar 1 doel voor ogen en dat is BCN promoten. Het is naar mijn mening ook duidelijk dat dit georkestreerd is.

En natuurlijk zullen ze blijven volharden dat ze gewone klanten zijn en hun leven terug hebben dankzij de kunsten van BCN. Dat maakt hun onkwetsbaar.

Maar goed, het is dan aan andere gebruikers zoals Morientes om een tegengewicht te geven aan deze verdoken reclame praktijken.
Dit is kletskoek. Ik ben niets en niemand anders dan een zeer tevreden klant van BCN. Er zit hier niets anders of meer achter.

Dat ik mijn ervaring deel met anderen betreft MHP, en dat ik zelf dan ben behandeld door BCN en omdat het resultaat uitmuntend is dan deel ik dit enthousiast graag met anderen die hun kaalheid een probleem vinden en/of zich onzeker voelen betreft hun kaalheid.

En MHP kan voor hen eventueel een goede oplossing zijn. Ik heb verder geen reden om MHP en BCN positief te promoten. Ik heb geen deel in het bedrijf en/of ben op welke manier dan ook betrokken met het bedrijf BCN. Behalve dat ik een zeer tevreden klant van BCN ben, en ik kom graag daar terug.

That's all!

Laatst gewijzigd door Gregori; 5 juli 2017 om 05:32
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 08:36   #1534
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Daar heb ik ook zeker geen problemen mee, echter er wordt zoveel reclame op dit forum gemaakt dat je er snel achterdochtig van wordt.

In de regelmaat als iemand een succesvolle behandeling heeft ondergaan is hij niet bijzonder actief meer op dit forum, geloof me ik ben sinds 2004 geregistreerd dus heb er vele voorbij zien komen. Als iemand dan continue de loftrompet opsteekt bij iedereen die in in dit topic reageert en bij elke post de letters BCN laat vallen gaan er bij mij een paar alarmbellen af.
Je zal vast wel gelijk hebben, maar heb weinig negatiefs gelezen over BCN. Ik heb liever dat de mensen naar BCN gaan dan naar Tattoo Bob, waar ik mijn mislukte MHP heb laten doen.
Het is fijn dat er wel genoeg mensen zijn die hier eerlijk zijn ervaringen delen en foto's plaatsen.
Zo kan je voor jezelf bepalen waar je wel naartoe kunt gaan en waar niet...
Tuurlijk is het vervelend als mensen op een overdreven manier hier reclame aan het maken zijn...
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 13:58   #1535
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Daar heb ik ook zeker geen problemen mee, echter er wordt zoveel reclame op dit forum gemaakt dat je er snel achterdochtig van wordt.

In de regelmaat als iemand een succesvolle behandeling heeft ondergaan is hij niet bijzonder actief meer op dit forum, geloof me ik ben sinds 2004 geregistreerd dus heb er vele voorbij zien komen. Als iemand dan continue de loftrompet opsteekt bij iedereen die in in dit topic reageert en bij elke post de letters BCN laat vallen gaan er bij mij een paar alarmbellen af.
Daar kan ik in komen. Ik ben zelf tijden niet altijd actief geweest. Maar als er iets negatiefs of twijfelachtigs geschreven wordt over MHP probeer ik zoveel mogelijk in te springen omdat ik vind dat BCN het perfect hebben gedaan, en ik hopelijk daardoor mensen overtuig ook voor BCN te kiezen. Meer is het allemaal niet.
Ik ben gewoon enthousiast en probeer mensen te overtuigen voor BCN te kiezen zodat ze niet teleurgesteld gaan worden

Laatst gewijzigd door Pamo1972; 5 juli 2017 om 14:07
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 14:00   #1536
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serge1974 Bekijk bericht
Waar rook is ... is er vuur.

Morientes, je hebt meer dan gelijk dat je alarmbellen overgaan.

Je kan blij zijn, maar deze 3 gebruikers hebben maar 1 doel voor ogen en dat is BCN promoten. Het is naar mijn mening ook duidelijk dat dit georkestreerd is.

En natuurlijk zullen ze blijven volharden dat ze gewone klanten zijn en hun leven terug hebben dankzij de kunsten van BCN. Dat maakt hun onkwetsbaar.

Maar goed, het is dan aan andere gebruikers zoals Morientes om een tegengewicht te geven aan deze verdoken reclame praktijken.
Jammer dat je zo denkt maar je hebt het helemaal mis.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 14:01   #1537
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregori Bekijk bericht
Dit is kletskoek. Ik ben niets en niemand anders dan een zeer tevreden klant van BCN. Er zit hier niets anders of meer achter.

Dat ik mijn ervaring deel met anderen betreft MHP, en dat ik zelf dan ben behandeld door BCN en omdat het resultaat uitmuntend is dan deel ik dit enthousiast graag met anderen die hun kaalheid een probleem vinden en/of zich onzeker voelen betreft hun kaalheid.

En MHP kan voor hen eventueel een goede oplossing zijn. Ik heb verder geen reden om MHP en BCN positief te promoten. Ik heb geen deel in het bedrijf en/of ben op welke manier dan ook betrokken met het bedrijf BCN. Behalve dat ik een zeer tevreden klant van BCN ben, en ik kom graag daar terug.

That's all!
Exact!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 14:31   #1538
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Goed, we laten de mensen op het forum zelf maar een oordeel vellen over de betrouwbaarheid van de reacties, ik heb mijn zegje gedaan.

Ik hoop dat nieuwe bezoekers zich wel bewust zijn dat dit geen onafhankelijk platform is en dat men altijd goed op moet passen.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 15:01   #1539
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Goed, we laten de mensen op het forum zelf maar een oordeel vellen over de betrouwbaarheid van de reacties, ik heb mijn zegje gedaan.

Ik hoop dat nieuwe bezoekers zich wel bewust zijn dat dit geen onafhankelijk platform is en dat men altijd goed op moet passen.
Dit is zeker een onafhankelijk platform. We bedoelen het alleen maar goed voor de mensen die aan een MHP denken en niet weten waar ze naar toe moeten gaan.

Alleen maar goede bedoelingen that's it.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2017, 22:39   #1540
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Daar heb ik ook zeker geen problemen mee, echter er wordt zoveel reclame op dit forum gemaakt dat je er snel achterdochtig van wordt.

In de regelmaat als iemand een succesvolle behandeling heeft ondergaan is hij niet bijzonder actief meer op dit forum, geloof me ik ben sinds 2004 geregistreerd dus heb er vele voorbij zien komen. Als iemand dan continue de loftrompet opsteekt bij iedereen die in in dit topic reageert en bij elke post de letters BCN laat vallen gaan er bij mij een paar alarmbellen af.
Dat klopt wel wat je zegt Morientes. Als mensen eenmaal 'klaar' zijn verdwijnen ze vaak van het forum.
Ik heb daar niet voor gekozen en blijf het forum volgen. Nogmaals ik ben net zoals Gregori en Pamo een erg tevreden klant. Mogen we dat dan niet uiten? Is dat reclame? Ja wat mij betreft wel maar dat is volgens mij toch elke reactie over iets of iemand die positief is.
Is dat niet de bedoeling van dit forum?
En ja natuurlijk hoef je niets klakkeloos aan te nemen. Doe ik ook niet. Maar als je het niet vertrouwt dan doe je het toch gewoon niet. Je kunt ook zelf eens met eigen ogen gaan kijken. Is allemaal mogelijk hoor. Maar ook dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen want dat zal ook wel weer reclame zijn.
Nou forget it, ik werk bij heel iets anders hoor dan in deze business. Wel ken ik in de loop van de tijd dat ik al met de haarproblemen bezig ben en dat is al meer dan 30 jaar !!! deze bedrijfstak onderhand wel wat. Daarom ben ik ook zo tevreden dat ik dat sinds een jaar of 5 achter me heb kunnen laten. Ja en dan moet ik de naam BCN toch noemen want ik kan alleen maar zeggen waren er maar meer bedrijven met deze vakkennis en instelling. En als je dat positieve over hen niet gelooft dan moet je dat vooral doen. Ieder zijn eigen keuze tenslotte. Ik weet zelf wel beter.

En Serge, jij bent ook niet de meest positieve op dit forum. Waarschijnlijk heb je zelf op dit terrein nog niet veel positiefs ondervonden. Als je alleen maar blijft roepen dat die 3 die altijd zo positief zijn niet te vertrouwen zijn vraag ik me echt af of je dat nu zelf voldoening geeft of dat je daar persoonlijk iets aan hebt. Onderzoek het dan zelf eens dan piep je wel anders!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2017, 11:18   #1541
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Dat klopt wel wat je zegt Morientes. Als mensen eenmaal 'klaar' zijn verdwijnen ze vaak van het forum.
Ik heb daar niet voor gekozen en blijf het forum volgen. Nogmaals ik ben net zoals Gregori en Pamo een erg tevreden klant. Mogen we dat dan niet uiten? Is dat reclame? Ja wat mij betreft wel maar dat is volgens mij toch elke reactie over iets of iemand die positief is.
Is dat niet de bedoeling van dit forum?
En ja natuurlijk hoef je niets klakkeloos aan te nemen. Doe ik ook niet. Maar als je het niet vertrouwt dan doe je het toch gewoon niet. Je kunt ook zelf eens met eigen ogen gaan kijken. Is allemaal mogelijk hoor. Maar ook dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen want dat zal ook wel weer reclame zijn.
Nou forget it, ik werk bij heel iets anders hoor dan in deze business. Wel ken ik in de loop van de tijd dat ik al met de haarproblemen bezig ben en dat is al meer dan 30 jaar !!! deze bedrijfstak onderhand wel wat. Daarom ben ik ook zo tevreden dat ik dat sinds een jaar of 5 achter me heb kunnen laten. Ja en dan moet ik de naam BCN toch noemen want ik kan alleen maar zeggen waren er maar meer bedrijven met deze vakkennis en instelling. En als je dat positieve over hen niet gelooft dan moet je dat vooral doen. Ieder zijn eigen keuze tenslotte. Ik weet zelf wel beter.

En Serge, jij bent ook niet de meest positieve op dit forum. Waarschijnlijk heb je zelf op dit terrein nog niet veel positiefs ondervonden. Als je alleen maar blijft roepen dat die 3 die altijd zo positief zijn niet te vertrouwen zijn vraag ik me echt af of je dat nu zelf voldoening geeft of dat je daar persoonlijk iets aan hebt. Onderzoek het dan zelf eens dan piep je wel anders!
Ik trek ook nergens de kwaliteiten van BCN in twijfel, echter stoor me wel aan de manier van reageren in deze thread. Dat je positief bent mag je uiten, maar je kan ook doorslaan.Mensen zelf de keuze laten en minder een kant opduwen zou gewenst zijn

Wesley heeft een tijd geleden precies dezelfde kritiek geuit op de manier van posten, en dit stoort meerdere mensen. Het is aan de moderators om hier de scheidslijn te bepalen.
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...postcount=1386

Daarbij heb ik een open dag bezocht bij BCN, echter MHP is voor mij niet de oplossing omdat ik niet aan een shaven look wil vastzitten. Dat het voor velen een prachtige oplossing is voor hun haarprobleem geloof ik graag.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2017, 20:59   #1542
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Ik trek ook nergens de kwaliteiten van BCN in twijfel, echter stoor me wel aan de manier van reageren in deze thread. Dat je positief bent mag je uiten, maar je kan ook doorslaan.Mensen zelf de keuze laten en minder een kant opduwen zou gewenst zijn

Wesley heeft een tijd geleden precies dezelfde kritiek geuit op de manier van posten, en dit stoort meerdere mensen. Het is aan de moderators om hier de scheidslijn te bepalen.
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...postcount=1386

Daarbij heb ik een open dag bezocht bij BCN, echter MHP is voor mij niet de oplossing omdat ik niet aan een shaven look wil vastzitten. Dat het voor velen een prachtige oplossing is voor hun haarprobleem geloof ik graag.
Hallo Morientes,
Je hebt natuurlijk gelijk dat ik en een aantal anderen erg positief zijn over BCN. Dat is gewoon de ervaring die we inmiddels wel hebben opgebouwd met hen. Het is zeker niet mijn bedoeling om mensen die richting in te duwen. Absoluut niet. Ieder moet echt zijn eigen keuze maken. Ik lees dat je naar een open dag bent geweest en de shaven look niks vond voor jezelf. Prima toch, gelukkig dat we niet allemaal hetzelfde willen want dat zou het toch allemaal veel saaier maken. Ik hoop voor je dat je iets vindt waar je jezelf wel gelukkig mee voelt. Dat is ook het enige dat ik probeer over te brengen.

Dus, Ja ik ben positief over BCN en daar heb ik mijn reden ook voor maar nee ik
probeer helemaal niemand die richting in te duwen maar vertel uitsluitend mijn ervaringen. Er zullen wellicht nog wel meer bedrijven zijn die dergelijke behandelingen uitvoeren maar daar beb ik geen ervaring mee en zal ik ook niet krijgen omdat ik nu eenmaal erg tevreden ben en dus geen behoefte heb om naar een ander te gaan.

Maar ik lees inderdaad ook dat Wesley hiermee ook al een tijdje bezig is en wat hij heeft laten zien, ziet er natuurlijk prima uit. Ik wens hem ook veel succes met dit werk voor de toekomst.
Ik wil over andere bedrijven op dit gebied verder geen oordeel vellen simpelweg omdat ik het dan zelf wil constateren en niet maar van deze of gene klakkeloos iets overnemen.

Laatst gewijzigd door pablo7542; 6 juli 2017 om 21:05
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2017, 23:20   #1543
turelure
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Berichten: 91
Litteken

Collega haarwebbers,

Ik heb al enkele malen info gevraagd over mhp ik een fut litteken.

Mijn verhaal is dat ik zopas bij bcn een behandeling hiervoor heb gehad, nadat ik mijn eigen overtuigd had om alles af te scheren. Het litteken is zo goed niet meer zichtbaar... oef, een zucht van verluchting, hier heb ik jaren mee gewrongen gezeten... bedankt haarweb voor de tips en BCN (Isabelle) voor het geduld met mij en het goede werk. Top !! Ik kan een minder leuk hoofdstuk afsluiten.. dus als iemand met datzelfde fut litteken zit, bcn heeft de oplossing. Niet goedkoop maar wel kwaliteit. ����
turelure is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2017, 05:36   #1544
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turelure Bekijk bericht
Collega haarwebbers,

Ik heb al enkele malen info gevraagd over mhp ik een fut litteken.

Mijn verhaal is dat ik zopas bij bcn een behandeling hiervoor heb gehad, nadat ik mijn eigen overtuigd had om alles af te scheren. Het litteken is zo goed niet meer zichtbaar... oef, een zucht van verluchting, hier heb ik jaren mee gewrongen gezeten... bedankt haarweb voor de tips en BCN (Isabelle) voor het geduld met mij en het goede werk. Top !! Ik kan een minder leuk hoofdstuk afsluiten.. dus als iemand met datzelfde fut litteken zit, bcn heeft de oplossing. Niet goedkoop maar wel kwaliteit. ����
Hoi turelure,

Ja MHP is inderdaad ideaal voor diegenen die een gemillimeterd en/of een shaven look wil behouden. Het is fijn om te horen dat de MHP behandeling die je bij BCN hebt ondergaan goed is verlopen en dat je er tevreden mee bent.

gr.Gregori

Laatst gewijzigd door Gregori; 8 juli 2017 om 05:43
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2017, 12:15   #1545
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia Bekijk bericht
Had van de week een jonge die voor een haarwerk kwam, hij had ook MHP.

Ik kan er niks anders van maken dat het blauwig is en niet meer op haarfollikels lijken.

Ik zou er niet aan beginnen, maar dat is mijn mening.

Ik ga geen namen noemen vanwaar dit werk komt maar ze behoren als ik het hier lees bij de beste.
Tja, dan komt er bij mij slechts 1 naam naar boven.

B C N
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.