Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 mei 2012, 22:00   #1
Roos78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2012
Berichten: 26
Ervaring hydrocortison zalf?

Voor mn zoontje heeft de huisarts een zalf voorgeschreven me miconazol en hydrocortison. Miconazol heeft een schimmeldodende werking, voor het geval dat ook zou meespelen. Maar zelf ben ik bang van niet, de huid is niet rood, schilfert niet, is gewoon helemaal kaal. De hydrocortison zou een prikkelende reactie moeten geven waardoor de haargroei wordt gestimuleerd? Iemand ervaring? Hoe lang moet en mag je het gebruiken?
Roos78 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2012, 11:00   #2
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos78 Bekijk bericht
Voor mn zoontje heeft de huisarts een zalf voorgeschreven me miconazol en hydrocortison. Miconazol heeft een schimmeldodende werking, voor het geval dat ook zou meespelen. Maar zelf ben ik bang van niet, de huid is niet rood, schilfert niet, is gewoon helemaal kaal. De hydrocortison zou een prikkelende reactie moeten geven waardoor de haargroei wordt gestimuleerd? Iemand ervaring? Hoe lang moet en mag je het gebruiken?
Ik heb de druppels (dermovate) gebruikt, maar is ongeveer hetzelfde. Ik gebruikte dit toen ik ook bij die andere twee dokters in behandeling geweest ben. Dat zal toen ook wel meegespeeld hebben dat mijn haar terugkwam maar meer kan ik er niet over zeggen. Hoe lang je het mag gebruiken? Dat zijn vragen die je aan je dokter zou moeten stellen.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2012, 23:07   #3
Roos78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2012
Berichten: 26
Ik merk dat zn huid nu na een klein weekje smeren rood is, dus het prikkelt wel. Verder zie ik nog geen verbeteringen. Na hoeveel tijd zag je resultaat bij de dermovate druppels?
Roos78 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2012, 11:42   #4
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
elke behandeling die ik bij de dokter gedaan heb, gaven pas resultaat na een paar weken. na een drietal maanden waren mijn haren volledig terug.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.