Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2021, 11:29   #16
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Ik ga vrijdag met vakantie, (alleen handbage) kan je de geopende minox gewoon meenemen zonder problemen? Me de pipetdop er op?

Of is een weekje stoppen ook geen ramp? Zal het wss als ik het op vakantie zou gebruiken ook maar 1x per dag gaan smeren.
Ben nu zo'n 7 weken bezig, nog geen resultaten (had ik ook nog niet verwacht)
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2021, 04:20   #17
Adrie31
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2015
Berichten: 5
Geslacht:
Bedankt voor de informatie! Nog een vraagje: wat is het verschil tussen Regenepure DR en Regenepure NT?
Adrie31 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2021, 11:33   #18
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Met alle respect, zulke vragen kan je toch beantwoorden door even op Google te checken?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2021, 15:19   #19
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Binnenkort beginnen aan m'n 3e flesje minox.
Denk toch dat ik de overstap ga maken naar Essengen 6 plus.
Dit een jaar aankijk en na de zomer 2022 een HT inplan. Hopelijk voor die tijd al wat hergroei/stabilisatie.
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2021, 16:27   #20
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Gister 3 flesjes + 1 gratis besteld van essengen 6 plus.
Heb nu bijna 3 maanden 5% minoxidil er op zitten, mer nog weinig resultaat (had dit ook niet verwacht). Wel veel gelezen en toch de keuze gemaakt om de betere combi essengen 6 plus aan te schaffen.

Nou staat er alleen in de bevestigingmail een levertijd van (minimaal) 8! weken. Mensen die via minoxidilmax besteld hebben en dit kunnen bevestigen? Of was het er al eerder?

Anders wil ik nog een flesje minox van een NL leverancier bestellen om de tussentijd te overbruggen en ik niet een periode niks op mijn hoofd hoef te smeren.
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2021, 17:05   #21
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Bij mij duurde het meestal 2-3 weken.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2021, 18:40   #22
kendel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2021
Locatie: Aalst
Berichten: 42
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paprika123 Bekijk bericht
Gister 3 flesjes + 1 gratis besteld van essengen 6 plus.
Heb nu bijna 3 maanden 5% minoxidil er op zitten, mer nog weinig resultaat (had dit ook niet verwacht). Wel veel gelezen en toch de keuze gemaakt om de betere combi essengen 6 plus aan te schaffen.

Nou staat er alleen in de bevestigingmail een levertijd van (minimaal) 8! weken. Mensen die via minoxidilmax besteld hebben en dit kunnen bevestigen? Of was het er al eerder?

Anders wil ik nog een flesje minox van een NL leverancier bestellen om de tussentijd te overbruggen en ik niet een periode niks op mijn hoofd hoef te smeren.
Je moet ook altijd rekening houden met de mogelijkheid dat je een non-responder bent op Minoxidil. 3 maand is op het randje. Is net de minimumtermijn om gelijk welke haargroeioptie te evalueren...
__________________
Regime:
  • Orale Finasteride 1mg/dag
  • Lotion op maat:
    - Latanoprost 0.005%
    - Finasteride 0.25%
    - Tretinoine 0.02%
    - Caffeïne 2%
  • Revita Shampoo + conditioner

FUE op 11/5/21:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39709
kendel is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2021, 10:20   #23
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kendel Bekijk bericht
Je moet ook altijd rekening houden met de mogelijkheid dat je een non-responder bent op Minoxidil. 3 maand is op het randje. Is net de minimumtermijn om gelijk welke haargroeioptie te evalueren...
Ja klopt is ook zo, daarom blijf ik minoxidil ook nog wel gebruiken maar nu in combi met topische fina. Ben benieuwd wat het over een half jaar teweeg brent. En hopelijk geen sides van de topische fina..
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2021, 16:47   #24
20jarige
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 8
Geslacht:
Tweede shedding minoxdil

Beste lotgenoten,

Ik ben 20 jaar en ben nu 7 maanden bezig met gebruiken van Minoxidil en het slikken van Saw Palmetto. Toen ik begon met minoxidil is mijn haar heel erg gaan uitvallen, een hele heftige shedding dus. Na ongeveer 2,5 maand gebruik van minoxidl merkte ik dat ik enorm veel haargroei kreeg. Na 6 maanden had ik oprecht gewoon een volle bos haar en kreeg ik van iedereen complimenten. Hier was ik echt ontzettend blij mee. Alleen na 6,5 maand gebruik Minoxidil merk ik dat ik opeens weer veel haaruitval krijg. Daarom is mijn vraag weten jullie iets meer van een tweede shedding?

Het probleem ligt misschien dat ik sinds 3 maanden veel meer dan 2 ml minoxidil op een dag doe. Ik doe meestal 2x2 ml minoxidil op een dag. Dit deed ik omdat het op sommige plekken nog minder haar was dus daarom smeerde ik extra minoxidil om te hopen dat op die plekken ook haar zou gaan groeien. Nu heb ik een klein vermoeden omdat ik zoveel minoxidil smeer dat, dat misschien ook zorgt voor haaruitval.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
20jarige is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2022, 04:39   #25
19jarigejongenX
19jarigejongeman
 
Geregistreerd: 29 juni 2021
Berichten: 18
Geslacht:
remind
19jarigejongenX is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2022, 15:28   #26
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Gewoon doorgaan met smeren! 2e shedding en zelfs 3e en 4e heb ik ook ooit meegemaakt, maar met Dutasteride. Dat je meer smeert heeft geen nadelige gevolgen. Als je daarmee meer gebied kan coveren dan is het alleen maar goed, doe ik ook. 10 ml smeren is overdreven maar ook niet erg, wel voor je portemonnee (bijwerkingen even buiten beschouwing gelaten).
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
minoxidil

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.