Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 maart 2005, 08:25   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
2e officiele waarschuwing.

Kijk eens wat ik net in mijn inbox heb mogen ontvangen

Citaat:
Robert18,

Bij deze ontvang je je 2e officiele waarschuwing naar aanleiding van deze post. Ik hoef je niet uit te leggen waarom, dus doe ik dat ook niet. Hou je in de toekomst a.u.b. gedeist. Na een volgende overtreding van de richtlijnen krijg je een ban. Het is helemaal aan jezelf vanaf nu.

Mailman
Moderator HaarWeb
Mailman, get a life in plaats van virtueel dictatortje spelen. Krijg je hier nou zo'n stijve plassert van? Man, waarom wil je zo graag de baas spelen op dit forum. Bij het minste geringste gooi je een topic al op slot, en als je het effe niet eens bent met iemand's mening dan geef je een 'officiele waarschuwing'. Wat een softie-gedoe man. Echt... sommige mensen hier zijn zo kwetsbaar en zo snel op hun teentjes getrapt.

Mailman, ik vind jou een bar slechte moderator. Neem een voorbeeld aan Tiuri, hij is echt een veel betere moderator.

Wat ik zowiezo ook belachelijk vind is dat je helemaal geen uitleg geeft! Ik heb een richtlijn overtreden. Nou, als je me een 'officiele waarschuwing' geeft, dan mag je me wel vertellen welke richtlijn ik precies heb overtreden.

Anyway, dit topic zal spoedig wel weer op slot gegooid worden want kritiek op dit forum wordt niet toegestaan. Zowiezo snap ik niet waarom er naar mij gedreigd wordt met een 'ban'.

Laatst gewijzigd door Henk; 24 april 2010 om 11:27 Reden: privacy
Robert18 is offline  
Oud 11 maart 2005, 10:36   #2
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
je geeft gewoon je mening weer en dat is toch zeker niet verboden!

ik vind persoonlijk dat je wel ver gaat met de uitspraak "vrouwen die hun haren uit hun hoofd trekken als er iemand een scheet laat" beetje lullig he Robbert.

graag je mening...
high is offline  
Oud 12 maart 2005, 14:01   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Discussie gesloten.

Met bovenstaande posting heeft Robert18 voor de zoveelste maal onze richtlijnen overschreden:

Citaat:

• Omgangsvormen

Het is voor ons van groot belang dat onze leden zich thuisvoelen op HaarWeb. Graag willen wij je vragen hier rekening mee te houden in de wijze waarop je met elkaar communiceert op onze forums. Ga op een vriendelijke en respectvolle manier met elkaar om.

Postings en opmerkingen waarin -bewust- aangezet wordt tot conflicten c.q. verstoring van onze discussie's stellen wij niet op prijs. Er zal ingegrepen worden als wij constateren dat individuele leden of groepen hiertoe aanzet geven.

Als je het gevoel hebt onjuist te worden benaderd door een mede-lid, probeer dit dan eerst onderling op te lossen. Lukt dit niet of wil je dit niet, dan kun je ten aller tijden de Moderator(s) van de betreffende rubriek inschakelen, d.m.v. de optie: 'Report Bad Post' , linksonderaan het betreffende bericht.

Onthoudt dat de beheerders van HaarWeb (Moderators en Webmaster) óók lid zijn... m.a.w: communiceer ook met hen op dezelfde wijze. HaarWeb is er vóór en dóór lotgenoten en wij verlangen van een ieder van ons een respectvolle benadering naar elkaar toe.
De 'discussie' is bij deze gesloten.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 12 maart 2005 om 14:04
Webmaster is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarschuwing ! Theo Zantman (Thezan) Haarwerken heeft faillisement aangevraagd. Webmaster Haarwerken 29 22 december 2010 01:28
Waarschuwing! NEP emails 'afkomstig' van HaarWeb. Webmaster Mededelingen 1 24 maart 2004 15:41
Waarschuwing...! pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 7 14 januari 2004 10:18
Vragen voor Boersma? (2 april) ugh AGA - Algemeen 20 17 april 2002 00:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.