Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 september 2005, 01:45   #1
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
11 september: geschenk uit de hemel?

LinksInteressante sceptische 9/11-video's:
* 9/11: Aanslag of geschenk uit de hemel? (2vandaag, 9 september 2005)
* Loose Change (2nd edition)
* Het complot van 11 september (Zembla, 10 september 2006)


Ik ken iedereen aanraden om de uitzending 2vandaag van gisteren even te bekijken via internet.

Het is hier na te zien:

9/11: Aanslag of geschenk uit de hemel?

Een zéér interessante reportage over twee gerenommeerde oud-ministers (von Bülow en Meacher) die ieder onafhankelijk van elkaar de toedracht van de aanslagen van 11 september hebben onderzocht. Zij komen beiden tot de conclusie dat de Amerikaanse regering de aanslagen waarschijnlijk heeft laten gebeuren. Hiermee wilde Bush een strenger buitenlands beleid rechtvaardigen om zo hun positie als machtigste staat ter wereld veilig te stellen.

Doe dit verhaal niet bij voorbaat af als de zoveelste waardeloze complottheorie: bekijk de uitzending (incl. de zeer waardevolle reactie van Willem Post achteraf) en oordeel dan pas.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 september 2006 om 23:56
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 09:23   #2
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
En heb je de uitzending dan al bekeken dat je zo'n snelle conclusie kunt trekken?

Er wordt niet gezegd dat Amerika zelf de hand heeft gehad in de aanslagen, maar dat ze ze hebben LATEN gebeuren. Dat is heel iets anders.

Hetzelfde wordt overigens wel eens gezegd over Pearl Harbour.

Kan je er wat meer over vertellen, Tiuri? Ik vind het altijd wel interessant, maar kan het via mijn pc niet terugkijken.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 09:39   #3
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennisuitdelutt
Als jij werkelijk gelooft in dit soort senarios, dan ben jij degene die gevaarlijk is voor onze samenleving.
Waarom is het zo onwaarschijnlijk? Er gebeuren rare dingen in de wereld, Dennis, en zeker in de politieke kringen van de grootmachten.

(Ik moet de uitzending nog bekijken.)
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 10:15   #4
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Het zou best kunnen. Ik heb ook de documentaire gezien van Michael Moore, Fahrenheit 9/11. En die had ook een paar indrukwekkende theorien, dan wel feiten. Er is veel meer aan de hand dan wij voor mogelijk kunnen houden.

Amerika zou het ook kunnen laten gebeuren om meer olie in hun bezit te kunnen krijgen. Ik denk zelf dat de nr 1 reden hoe dit heeft kunnen gebeuren geld en macht is. Eigenlijk zoals altijd.
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 12:00   #5
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
Amerika zou het ook kunnen laten gebeuren om meer olie in hun bezit te kunnen krijgen. Ik denk zelf dat de nr 1 reden hoe dit heeft kunnen gebeuren geld en macht is. Eigenlijk zoals altijd.
Daar draait het inderdaad al eeuwenlang om... Zal ook wel nooit veranderen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 12:55   #6
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Yo Tiuri!

Ook gezien gisteravond! Geweldige documantaire! Ik wist het, George Bush is Satan.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 01:11   #7
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
En heb je de uitzending dan al bekeken dat je zo'n snelle conclusie kunt trekken?

Er wordt niet gezegd dat Amerika zelf de hand heeft gehad in de aanslagen, maar dat ze ze hebben LATEN gebeuren. Dat is heel iets anders.

Hetzelfde wordt overigens wel eens gezegd over Pearl Harbour.

Kan je er wat meer over vertellen, Tiuri? Ik vind het altijd wel interessant, maar kan het via mijn pc niet terugkijken.
Ik weet niet of bovenstaande post in zijn geheel aan mij is gericht Georgie, maar ik neem aan alleen de laatste zin, de rest is vast voor onze grote vriend dennis

Het is echt erg interessant, jammer dat je het niet kan terugzien. Ze komen met een aantal bijzonder interessante feiten die samen uitwijzen dat Amerika de aanslagen inderdaad zag aankomen, en dat ze bewust niet hebben ingegrepen omdat Bush de aanslagen mooi kon gebruiken om zijn slinkse politieke plannetjes, al jaren voor 9/11 uitgedacht door een machtige conservatieve denktank, uit te voeren.

Het is eigenlijk allemaal zo verschrikkelijk logisch. Politiek is voor zoiemand als Bush een potje schaak, meer niet.

Macht = geld = olie, zo zit het nu eenmaal in elkaar, daar zijn we het toch allemaal wel over eens. Irak is een van de meest olierijke gebieden in de wereld. Hij had de plannen van de oorlog in Irak allang klaarliggen en wachtte op het moment dat hij ze kon gaan uitvoeren.

Hij heeft de twee pionnetjes die de Twin Towers heette met z'n volle verstand opgeofferd om zo tot een groter doel te komen: de status van de VS als superstaat op de lange termijn veilig stellen. De oorlogsplannen konden eindelijk worden uitgevoerd.

Is dat een vergezochte complottheorie? Ik denk het niet. Iedereen heeft wel eens Monopoly gespeeld. Je raakt het Spui kwijt, effe kut, maar later in het spel krijg je er de Coolsingel voor terug. In het geval van Bush: 8.000 doden en twee kantoorgebouwtjes, da's een heel zacht prijsje voor wat hij wil bereiken! Wat maken die paar duizend doden nu uit voor Bush? Werkelijk helemaal niets. Sterker nog, het is een gouden deal: hij heeft de Dorpsstraat voor de Kalverstraat verruild!

Ik vind het eerder heel naïef om te denken dat Bush nu werkelijk geïnteresseerd is in het leven van die paar gesneuvelde Amerikanen en twee van die kantoorpandjes nu hij weer controle heeft over al die olie in Irak.

En ach, straks staat dat WTC er weer, mooier en hoger dan ooit tevoren, en dan zal Bush tevreden een sigaar opsteken op zijn ranch.

Niet vergezocht, wel cynisch. Maar van zo'n schandaal dat zijn weerga niet kent wordt toch iedereen cynisch?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 september 2006 om 23:50
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 10:16   #8
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik kan me wel vinden in die theorie.

Het is een schaakspelletje. Ik denk wel dat de omvang van de ramp op 9/11 veel groter was dan verwacht.

Wat ik altijd zo vreemd vind: als ik Bush op televisie zie, heb ik altijd onmiddellijk de indruk dat het iemand is die niet te vertrouwen is en die een "dubbele agenda" heeft. En velen met mij.
Veel Amerikanen die ik tegenkom dwepen met hem. Vorig jaar een discussie gehad met mensen waarvan ik toch echt dacht dat ze geen Bush-fans zouden zijn. Geschokte gezichten als je vertelt dat jij niet op Bush zou stemmen.

Om nog maar niet te spreken van de kudde Texaanse rednecks die vlak na 9/11 op mijn pad verscheen in Mexico. En dan moet je ook nog maar een dronken vriend bij je hebben die roept: "Don't YOU think Bush is a moron?!?!".
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 10:19   #9
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Laat ik maar zeggen dat er een levendige discussie ontstond...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2005, 15:39   #10
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Ik kan me wel vinden in die theorie.

Het is een schaakspelletje. Ik denk wel dat de omvang van de ramp op 9/11 veel groter was dan verwacht.

Wat ik altijd zo vreemd vind: als ik Bush op televisie zie, heb ik altijd onmiddellijk de indruk dat het iemand is die niet te vertrouwen is en die een "dubbele agenda" heeft. En velen met mij.
Veel Amerikanen die ik tegenkom dwepen met hem. Vorig jaar een discussie gehad met mensen waarvan ik toch echt dacht dat ze geen Bush-fans zouden zijn. Geschokte gezichten als je vertelt dat jij niet op Bush zou stemmen.

Om nog maar niet te spreken van de kudde Texaanse rednecks die vlak na 9/11 op mijn pad verscheen in Mexico. En dan moet je ook nog maar een dronken vriend bij je hebben die roept: "Don't YOU think Bush is a moron?!?!".
Ik moet vrijwel altijd heel hard lachen als ik Bush op tv zie! Hoe serieus het onderwerp ook is. Hij moet absoluut de meest domme president uit de geschiedenis van Amerika zijn. Er zijn genoeg slechte presidenten geweest, maar hij is slecht EN enorm dom. Hoe hij iedere keer een serieuse kop probeert te trekken en met zijn nare accent en rare chimpansee kop zichzelf als een serieus persoon probeert neer te zetten. Het is meestal heel hard lachen en daarna een tijdje huilen.

Ik weet trouwens niet of het zo verstandig is om ruzie te maken met rednecks. De discussie heb je binnen een minuut gewonnen, maar of je daarna blijft leven is een tweede!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 00:24   #11
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Ik wist dit al heel lang. Amerika had reden nodig om oorlog in Afghanistan en Iraq te rechtvaardigen en er komen nog veel meer landen aan. Al weet je nooit of Bin Laden er achter zat en of er echt massavernietigingswapens in iraq zijn.

Ach ja wie is er nou toch altijd de dupe?
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 12 september 2005 om 00:28
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 00:40   #12
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Komt Robert18 nog wel eens hier ?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 02:30   #13
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Binnenkort als er iets gebeurt in Nederland, waar een buitenlander wat mee te maken heeft, dan zie je hem vanzelf hier een thread openen.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 09:56   #14
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik weet niet of bovenstaande post in zijn geheel aan mij is gericht Georgie, maar ik neem aan alleen de laatste zin, de rest is vast voor onze grote vriend dennis
Ja, dat was natuurlijk zo, vergeten te vermelden.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 15:02   #15
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
How's this for conspiracy theories?



http://www.infowars.com/resources.html
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Definitief!! Lotgenotenbijeenkomst 20 september Annelies Haarproblemen bij vrouwen 8 29 september 2003 01:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.