Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 september 2005, 15:43   #16
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
http://www.StupidVideos.com/?VideoID=976

je kan veel zeggen over bush maar hij is wel retegrappig
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 09:55   #17
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Belangrijk: 11/9/2001 Aanslagen op USA, terrorisme of....

Jarenlang slechte economische situatie, regeringswaanzin, oorlogen in het Midden-Oosten, haat tegen Moslims, slechte rendementen op spaarplannen, beleggingen, beleggingshypotheken, waanzinnige benzineprijzen, dure euro.

Misschien een ver van je bed show, of... toch niet?

Eindelijk krijgen we antwoorden.
Antwoorden over het moment dat de wereld op zijn kop zette:
11/9/2001 - aanslag op de USA.

Maar hoe zit het nu werkelijk.

Kijk naar deze hele goede documentaire, vorige maand geplaats. Deze duurt lang: 1 uur en 21 minuten maar zal je minuut tot minuut boeien. Je kijkt gegarandeerd anders tegen de wereldproblematiek aan.
NEDERLANDS ONDERTITELD!

http://video.google.com/videoplay?do...46943852727250

Dit gaat ook jou aan.
Ook graag doorgeven aan je naasten.

Na deze docu nog een link over onlangs gepubliceerde clips over "het projectiel" dat het Pentagon insloeg, zie ook de commentaren.

http://www.youtube.com/watch?v=L75Gga92WO8

For a better world!

Gletscher.

Laatst gewijzigd door gletscher; 20 mei 2006 om 11:35
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 10:57   #18
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Erg interessant Gletscher. Ik heb nog geen tijd gehad om de volledige documentaire te zien. Maar dat zal ik zeker doen. Het is vooral interessant dat het niet te zien is of er wel een vliegtuig crasht op het Pentagon en de overheid de video's niet wil prijsgeven.

Toch is het dan weer merkwaardig dat Bin Laden indirect (al dan niet direct) de aanslagen heeft opgeëist mocht de theorie in deze documentaire kloppen.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 11:22   #19
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mailman
Toch is het dan weer merkwaardig dat Bin Laden indirect (al dan niet direct) de aanslagen heeft opgeëist mocht de theorie in deze documentaire kloppen.
Hallo mailman, ik vind het ook een interessante documentaire. Ik kan natuurlijk niet beweren dat alles klopt, maar het gaat je in ieder geval aan het denken zetten en dat is de bedoeling hiervan.

In de docu zie je het filmpje waar Bin Laden zogenaamd de aanslag opeist, maar je ziet ook duidelijk dat "hij" er anders uitziet in vergelijking met de ander filmpjes van hem, en dat hij een gouden ring draagt wat schijnbaar niet wordt gedaan i.v.m. zijn geloof. Dus de film kan best "fake" zijn. En mocht hij echt de aanslag opeisen, zou hij daar dan zo'n wazig filmpje voor gebruiken?
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 11:31   #20
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Hallo mailman, ik vind het ook een interessante documentaire. Ik kan natuurlijk niet beweren dat alles klopt, maar het gaat je in ieder geval aan het denken zetten en dat is de bedoeling hiervan.

In de docu zie je het filmpje waar Bin Laden zogenaamd de aanslag opeist, maar je ziet ook duidelijk dat "hij" er anders uitziet in vergelijking met de ander filmpjes van hem, en dat hij een gouden ring draagt wat schijnbaar niet wordt gedaan i.v.m. zijn geloof. Dus de film kan best "fake" zijn. En mocht hij echt de aanslag opeisen, zou hij daar dan zo'n wazig filmpje voor gebruiken?
Indrukwekkende eerste posting Gletscher! Ik heb nog maar een kwartiertje van de documentaire bekeken, maar ik vind het nu al heel interessant.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 12:01   #21
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Indrukwekkend, gletscher!! Ik heb 't gedeeltelijk gezien en heb 't ook doorgestuurd naar kennissen en vrienden.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 12:02   #22
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Hallo mailman, ik vind het ook een interessante documentaire. Ik kan natuurlijk niet beweren dat alles klopt, maar het gaat je in ieder geval aan het denken zetten en dat is de bedoeling hiervan.

In de docu zie je het filmpje waar Bin Laden zogenaamd de aanslag opeist, maar je ziet ook duidelijk dat "hij" er anders uitziet in vergelijking met de ander filmpjes van hem, en dat hij een gouden ring draagt wat schijnbaar niet wordt gedaan i.v.m. zijn geloof. Dus de film kan best "fake" zijn. En mocht hij echt de aanslag opeisen, zou hij daar dan zo'n wazig filmpje voor gebruiken?
Precies, Binladen is zeer religieus en daar hoort het dragen van goud niet bij.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 12:13   #23
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hoi Gletcher!

ALLE informatie wordt voor de "gewone" mens in een doofpot gehouden.
Dankzij het internet komt er steeds meer en meer aan het licht.
Op het praatforum NIBURU vind je heel veel "achtergehouden" informatie.
Ook over de aanslagen van 11/9/2001.
http://members.home.nl/neelrob/
ROB is de naam.

Rob citeert :
-Het gat in het Pentagon is te klein voor een boeing 757.
-De hele boeing 757 is spoorloos verdampt (wat in de geschiedenis van vliegtuigongelukken nimmer is gebeurd)
-De paar onderdeeltjes die gevonden zouden zijn kunnen onmogelijk van een 757 zijn.
-De instorttijd van de WTC 1 en 2 torens gelijk is aan het vrije val snelheid (wat niet kan bij een "pancake collapse")
-WTC 7 - waar geen vliegtuig in is gevlogen - instort op een wijze die doet denken aan een "controlled demolition"
-De gemiddelde bezetting van de 4 vliegtuigen slechts 20% is terwijl dit normaal 70-80% is.
-Er een object onder een vliegtuig hangt wat een WCT toren invliegt wat niet bij een boeing hoort.

.......... en nog zovele zaken die niet kunnen.......

Het is inderdaad hoog tijd om te "ontwaken".

MVG.
Evaatje
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 12:24   #24
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik heb de video nog niet gezien (ga ik nog wel doen), maar ik heb het niet zo op dat soort complottheorieën. En een site als Niburu, Eva, vind ik niet bepaald geloofwaardig.

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 20 mei 2006 om 12:30
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 12:35   #25
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Jammer dat ik ehm ni kan afkijken vandaag, maar het uurste half uur al bekeken. Super interessante docu. Thnx voor de post
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 13:36   #26
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Samengevoegd met bestaande thread over dit onderwerp. Ik zal het later eens bekijken, maar ik kan me nu alvast aansluiten bij deze post van haarmannetje:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik heb de video nog niet gezien (ga ik nog wel doen), maar ik heb het niet zo op dat soort complottheorieën. En een site als Niburu, Eva, vind ik niet bepaald geloofwaardig.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 15:46   #27
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Toch maar even kijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik heb de video nog niet gezien (ga ik nog wel doen), maar ik heb het niet zo op dat soort complottheorieën. En een site als Niburu, Eva, vind ik niet bepaald geloofwaardig.
Ik heb de video als tip gekregen, zonder te weten waar het initiëel over gaat. Indien men mij op voorhand zou zeggen dat dit over een complottheorie zou gaan, had ik hem niet eens bekeken.
Maar ik ben zeer zeker onder de indruk van de manier waarop de feiten belicht worden, en met mij vele anderen.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 18:54   #28
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
zal de docu eens kijken als ik weer op mijn kamer ben.

maar als 11 september in scene is gezet dan moeten er hier heel veel mensen aan mee hebben gewerkt.

lijkt me heel sterk dat er dan niemand na zo'n aanslag zijn bek los trekt. en al die mensen preventief ruimen lijkt me ook niet gemakkelijk te doen zonder argwaan op te wekken.

daarnaast is het wel steeds amerika die de hete kastanjes uit het vuur mag halen. europa/VN kijkt toe en onderneemt niks en heeft enkel commentaar op amerika.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 19:49   #29
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
daarnaast is het wel steeds amerika die de hete kastanjes uit het vuur mag halen. europa/VN kijkt toe en onderneemt niks en heeft enkel commentaar op amerika.
Deels mee eens ander deel niet: Sommige oorlogen zijn niet nodig en in conflictsituaties zijn de Amerikanen niet veel waard.
Dan moet Europa ten hulp komen omdat Amerikanen alleen maar geleerd zijn te vechten en niet veel anders.

En zonder veel Amerikaans luchtsteun zijn we niet veel.

Ik vind dat Europa meer geld mag geven aan defentie(en Amerika wat minder).
Om als het nodig is toch een drukkingsmiddel te hebben (nu alleen is het maar economisch) en om te doen ermee wat nodig is. En geen loze bedreigingen maken.
Ik ben echt wel voor een Europees defentiebeleid. Maar geen slecht beleid zoals dubbel matriaal,teveel(niet inzetbaar) volk, ouder matriaal aankopen, Bedrijven uit je eigen land voornemen op aankopen.
Niet hypocriet doen zoals met Irak en Iran. En durven zeggen waarop het staat.

De Vn zeker aanpassen,want in de VN veiligheidsraad mag er toch een paar grote landen(India)bijkomen en mag Frankrijk en Engeland niet meer permanent aanwezig zijn.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2006, 20:08   #30
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Komt Robert18 nog wel eens hier ?
nee die zal nou wel heel stil zijn
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Definitief!! Lotgenotenbijeenkomst 20 september Annelies Haarproblemen bij vrouwen 8 29 september 2003 01:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.