Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 april 2006, 16:20   #46
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evaatje
Excuseer dat jij je aangesproken voelt door mij.
Dat was zeker niet de bedoeling hoor!
Volgens mij kan een meisje/vrouw met gezond verstand, zelfrespect en eigenliefde niet "tussen de lakens" worden gepraat.
( zie vb. hierboven )

Dat kan ook niet.


Maar dat is MIJN mening hierover.
Jij mag natuurlijk voor jezelf uitmaken hoe je sex-leven is!
Waarom wel niet?
Daar mag niemand over oordelen.
Zolang er wederzijdse toestemming is tussen beide partners EN je er niemand schade mee berokkent, dan is er totaal niets verkeerd aan om dezelfde avond sex te hebben.
Vroeger, voor ik een vaste relatie had, heb ik ook enkele keren sex gehad met iemand die ik amper kende.
Maar dat was in een tijd waarin ik totaal geen respect & liefde had voor mezelf en ook zeer naïef en beinvloedbaar was.
Ik was hopeloos op zoek naar wat warmte, tederheid en liefde.
Och ja, gebeurd is gebeurd. De tijd kunnen we niet terug draaien.

Maar Evaatje, je kunt er niet vanuit gaan dat dat voor iedereen geldt. Seks heeft altijd een bepaalde waarde als het gebeurt met respect voor de ander en voor jezelf. Dat respect kan er ook uit bestaan dat je met wederzijdse goedkeuring één hartstochtelijke, mooie nacht hebt. Als je seks met iemand hebt om uitsluitend die ander te gebruiken en snel aan je eigen 'gerief' te komen is dat wat anders. Je kunt ook van elkaar genieten en elkaar plezier schenken. Daarbij kun je best respect en liefde voor jezelf hebben.


Maar ik ben verder heel normaal hoor!
TUURLIJK HOU IK VAN SEX!!!

MVG.
Evaatje.
Ik geloof je graag!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 17:01   #47
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
En hoe heet een man die dat doet? Volgens mij is daar geen eens een woord voor.
(ik zeg niet dat jij dat doet, maar ben gewoon benieuwd)
Een kneus?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 17:15   #48
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
En hoe heet een man die dat doet? Volgens mij is daar geen eens een woord voor.
(ik zeg niet dat jij dat doet, maar ben gewoon benieuwd)
dat noemen ze een player
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 17:28   #49
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Maar player klinkt ook veel mooier dan slet. Er wordt wat lacherig over gedaan en klinkt positief terwijl slet negatief klinkt en ook is.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 19:28   #50
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hoi Georgie!

Ik ga er zeker niet vanuit hoor dat dit voor iedereen geldt.
Natuurlijk kan een one-night-stand heel mooi zijn.
Ik zeg gewoon dat dit BIJ MIJ NIET het geval was.

En ja, hoe heet iemand ( man of vrouw ) die vaak one-night-stands heeft EN die tegelijkertijd iemand een slet/hoer vindt als die one-night-stands heeft?
Hmmmmmm.....een parasiet misschien?
Volgens de Van Dale : parasiet = 1.dier, bv. een lintworm of vlo, dat leeft op of in een ander dier, of op of in een mens. 2.plant die leeft van een andere plant. 3.iemand die misbruik maakt van de goedheid van anderen.

Lol, lol,
Evaatje.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 20:32   #51
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Lachen Vuile parasieten!!!

Mja een gastheer van een parasiet kiest er ook niet voor. Een one-night stand gebeurd met instemming van beide dus ook van de gastheer of gastvrouw.

Ik had nog nooit van het woord kneus gehoord maar heb wel een mooi fotoke gevonden op google.
Zoals die man vindt Kneuzen tellen weer mee haha
Nu weer verder doen met m'n technische tekening.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 22:25   #52
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
ik ben gewoon lekker mezelf.
ik heb nog nooit iemand opzettelijk gekwetst en altijd eerlijk geweest met dit soort dingen.

maar ik ga me nu eens richten op een vaste relatie. ben dat gerotzooi spuugzat ondertussen.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2006, 10:55   #53
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
dat noemen ze een player
Ja, maar player klinkt nog wel aardig. Doet denken aan de 'vrolijke vrijgezel', de 'vlotte vent', die er wel pap van lust.

Er is geen 'negatief' woord voor. Heeft mijns inziens alles te maken met de negatieve lading dit gedrag bij vrouwen heeft, en de nog altijd vrij positieve bij mannen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2006, 11:03   #54
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
het is gewoon zo dat iedereen denkt dat alleen mannen doorlopend ubergeil zijn en vrouwen in veel mindere mate.
als mannen veel afwerken dan wordt dat normaal beschouwd, een vrouw is al snel een slet, waarbij dat zowel door mannen als vrouwen wordt gezegd.
Zo is het precies, darkster. Mannen die veel vluchtige seks hebben zijn stoer, als vrouwen hetzelfde doen worden ze al snel gezien als een slet. De bekende dubbele moraal. Heel jammer is dat.

Al die hardnekkige beelden zijn het resultaat van eeuwendurende onderdrukking en "verprostituering" van de vrouw, in gang gezet door het christendom. Heel jammer allemaal, blij dat we daar nu meer en meer vanaf raken.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2006, 00:44   #55
Pantau
Yeah whatever
 
Pantau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 116
Ik vindt het meer een persoonlijkheids kwestie. Mannen en vrouwen die veelvuldig seks hebben zijn zwakke persoonlijkheden. Ze zoeken steeds naar aandacht om zichzelf beter te voelen terwijl de seks er bij hen niet zo zeer toe doet.

Sterke persoonlijkheden houden ook van seks maar weten veel meer wie ze zijn en wat ze willen(ook in bed). Een willekeurig persoon is daarom niet belangrijk dus zullen ze daar ook weinig aandacht aan besteden en hebben zeer selectief seks met iemand. Ze zoeken daarom de seks meer in hun zelf. Ze zijn minder actief in het veld maar deste actiever in bed.

Ik hou meer van selectieve personen die veel seks hebben met zichzelf(in hun hoofd) maar weinig wisselende kontakten er op na houden(zelf verzekerd). Wie zit er te wachten op een uitgelikte honingpot of doorgezaagde boom?

Het valt me wel op dat als de thread gaat over seks dat de posts oneindig lijken te zijn.
__________________
Bijna alles wat je doet is onbelangrijk, maar het is erg belangrijk dat je het doet.
(Gandhi)

Arsenaal:
minoxidil 5%(Xandrox)
Veganist!(anti oxidant, anti dierenleed )


Cosmetisch:
Couvré, Weleda rozemarijn, Urtekram aloe vera.

Haar toestand
Opvallende verbetering van haar dichtheid.
Pantau is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2006, 01:20   #56
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Het is idd waar dat als je je ongrijpbaar en koeltjes opsteld dat je snel vrouwen kunt verleiden.

mijn huisgenoot die net uit een lange relatie komt moet echt de eerste tijd geen relatie. nu heeft hij een scharrel en die ziet hij alleen als hij geil is.

die meid weet dat ze gebruikt word en het is zo lomp dat hij alleen met haar praat als hij zin heeft, anders is die keilomp.

die meid in kwestie heeft het ook net uitgemaakt met haar vriend waar ze een paar jaar mee had. ik ben 100% zeker dat dat is omdat ze gek is op die huisgenoot.

ik heb haar al een paar maal gezegd dat ze zichzelf niet zo moet aanbieden en dat ze keihard gebruikt word. die meid wil dat niet horen.
op dit moment is ze depressief en gaat alles verkeerd. sociaal isolement, kutkamer+kuthuisgenoten, ze word gebruikt en niemand die zich echt om haar bekommerd.

tegen een vriendin van haar zei ik vandaag dat als dit zo doorgaat we niet raar moeten opkijken als die meid zich binnenkort verhangt. word die vriendin weer kwaad op mij omdat ik zoiets zeg.


het is echt ziek hoe mensen tegenwoordig met elkaar omgaan.
als je een vrouwtje wil dan moet je gewoon het spelletje meespelen.
doe je het niet dan wordt je of keihard gekwetst of je blijft eeuwig op zoek naar de ware.

van alle vrouwen die ik ken of heb gekend ken ik slechts 1tje die echt oprecht is, die niet van die spelletjes houdt.

naja, ik ben benieuwd of ik weer mezelf in dat hele gedoe kan storten.
dat boek over lichaamstaal is iig een must to have

" In the game of seduction, There is only one rule: Never fall in love "
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2006, 17:04   #57
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Al die hardnekkige beelden zijn het resultaat van eeuwendurende onderdrukking en "verprostituering" van de vrouw, in gang gezet door het christendom. Heel jammer allemaal, blij dat we daar nu meer en meer vanaf raken.
Het christendom heeft veel slechte dingen gedaan vroeger maar ook goeie dingen. Zoals de kerk vandaag is in Belgie en Nederland (niet de paus) is er echt geen reden om dit af te schaffen.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2006, 18:48   #58
dfasd
HaarWeb lid
 
dfasd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2006
Berichten: 209
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantau
Ik vindt het meer een persoonlijkheids kwestie. Mannen en vrouwen die veelvuldig seks hebben zijn zwakke persoonlijkheden. Ze zoeken steeds naar aandacht om zichzelf beter te voelen terwijl de seks er bij hen niet zo zeer toe doet.

Sterke persoonlijkheden houden ook van seks maar weten veel meer wie ze zijn en wat ze willen(ook in bed). Een willekeurig persoon is daarom niet belangrijk dus zullen ze daar ook weinig aandacht aan besteden en hebben zeer selectief seks met iemand. Ze zoeken daarom de seks meer in hun zelf. Ze zijn minder actief in het veld maar deste actiever in bed.

Ik hou meer van selectieve personen die veel seks hebben met zichzelf(in hun hoofd) maar weinig wisselende kontakten er op na houden(zelf verzekerd). Wie zit er te wachten op een uitgelikte honingpot of doorgezaagde boom?

Het valt me wel op dat als de thread gaat over seks dat de posts oneindig lijken te zijn.

Zit een zeer grote kern van waarheid in !
dfasd is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 01:19   #59
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantau
Ik vindt het meer een persoonlijkheids kwestie. Mannen en vrouwen die veelvuldig seks hebben zijn zwakke persoonlijkheden. Ze zoeken steeds naar aandacht om zichzelf beter te voelen terwijl de seks er bij hen niet zo zeer toe doet.

Sterke persoonlijkheden houden ook van seks maar weten veel meer wie ze zijn en wat ze willen(ook in bed). Een willekeurig persoon is daarom niet belangrijk dus zullen ze daar ook weinig aandacht aan besteden en hebben zeer selectief seks met iemand. Ze zoeken daarom de seks meer in hun zelf. Ze zijn minder actief in het veld maar deste actiever in bed.

Ik hou meer van selectieve personen die veel seks hebben met zichzelf(in hun hoofd) maar weinig wisselende kontakten er op na houden(zelf verzekerd). Wie zit er te wachten op een uitgelikte honingpot of doorgezaagde boom?

Het valt me wel op dat als de thread gaat over seks dat de posts oneindig lijken te zijn.
Nou nou! Dit vind ik nogal wat om te zeggen! Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van. Waar baseer je dit op? Waarom is iemand die veelvuldig seks heeft en met verschillende personen een zwakke persoonlijkheid? Misschien hebben die mensen gewoon de mogelijkheid om veel te seksen en aangezien ze een bepaalde aantrekking hebben van anderen maken ze daar gebruik van. Ik maak me er zelf jammergenoeg niet echt schuldig aan, maar sommige vrienden van mij doen dit wel. Gewoon omdat ze het leuk vinden, jong zijn, lekker willen dollen en die meisjes denken er hetzelfde over. Het zijn zeer intelligente jongens die niet overal even zwaar aan tillen en absoluut geen zwakke persoonlijkheden. Ik zelf daarentegen hecht iets teveel waarde aan welk meisje en wanneer en na hoelang. Til er veel te zwaar aan. Ik zeg vaker nee dan ja tegen een meisje omdat ik niet direct met haar zou willen trouwen. Ik zou misschien in jou straatje vallen onder een sterke persoonlijkheid, maar ik zie dit niet echt zo.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2006, 00:32   #60
Pantau
Yeah whatever
 
Pantau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 116
Misschien is zwakke persoonlijkheid te zwaar uitgedrukt maar het is zeker een zwakte van de persoonlijkheid. Trucjes om het vertrouwen van mensen te winnen en dan misbruik ervan te maken is zwak!
__________________
Bijna alles wat je doet is onbelangrijk, maar het is erg belangrijk dat je het doet.
(Gandhi)

Arsenaal:
minoxidil 5%(Xandrox)
Veganist!(anti oxidant, anti dierenleed )


Cosmetisch:
Couvré, Weleda rozemarijn, Urtekram aloe vera.

Haar toestand
Opvallende verbetering van haar dichtheid.
Pantau is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alopecia androgentica bij de vrouw...? pindakaas Haarproblemen bij vrouwen 13 11 december 2004 20:46
Onderwerp: Gezocht: vrouw met trichotillomanie voor serieus artikel Lydianina Boeken en artikelen 0 1 november 2004 14:15
haaruitval vrouw...wat te doen? Brenda34 Haarproblemen bij vrouwen 1 27 september 2004 13:51
.... en sex met een vrouw? Roy1980 AGA - Algemeen 3 30 mei 2002 20:33
Man/ Vrouw??? roosje TTM - Algemeen 1 19 mei 2002 16:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.