Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 oktober 2006, 01:08   #46
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ja ik ben vreemd. Ik ben op zijn minst wel eerlijk hier. Ik probeer het in evenwicht te houden. Ik zeg niet dat ik alles fout doe. Ik doe ook heel veel goede dingen voor islam.

Ik kan alleen niet perfecte moslim zijn. Weet je wat het is? Het kan dan anders niet als ik dit niet doe. Ik wil na mijn 30ste 4 maanden per jaar in het buitenland zitten. Dat is mijn droom. Nogmaals ik weet dat ik fout zit. Net zoals dat ik het aangaf dat ik fout zat over hiv gebeuren.

Je mag me voor alles uitmaken. Maar ik zal nooit iemand beoordelen op internet.
Eerder verweet je Darkster dat hij niet luisterde als iemand een post naar hem schreef. Jij doet het nu zelf! Nogmaals: Jij wilt over een aantal jaar 4 maanden per jaar op vakantie naar het buitenland en je vindt het niet erg om er op een laffe criminele manier te komen door een ander persoon hier voor te laten betalen. Je kunt idd fouten maken die je niet door hebt. Dat is te vergeven. Maar nu zie je het zelf! Je weet dat je een slechte moslim bent en nog steeds ga je er mee door!? Dit leven is niet eeuwig hoor! Wat heeft het voor nut om nu zogenaamd relaxed te leven en andere mensen ervoor te laten lijden en dan nog wil je jezelf doen geloven dat je een goede moslim bent die later wel in de hemel zal komen. Haha!

Je WEET het en daar draait het om. Wees een goed moslim en verlicht de lasten van dat meisje. Je schrokt haar vrije tijd op omdat zij nu 150 euro per maand extra moet werken om het JOU relaxed te maken. Haal die 150 euro er af of erken dat je een slechte moslim bent.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 01:17   #47
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Zo om het één en ander te controleren heb ik Biljartbal even gevraagd of dit alles nog binnen de islamitische tradities valt.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 09:35   #48
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Sjonge lekker type ben jij SImbah. Ik zou toch nooit lekker kunnen slapen wetende dat ik een meisje uit zou persen zodat ik gratis kan wonen. Ik zou de link tussen dit gedrag en de Islam niet meteen willen leggen, maar het valt me wel op dat gelovigen net zulke zakkenvullers zijn als atheďsten. Blijkbaar helpt het afschrikwekkende beeld van een hel niet zo goed...

Ook bizar om te zien hoe je het goedpraat: "ik help armen", "er zijn ook blanken die het doen"

__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 11 oktober 2006 om 09:40
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 10:35   #49
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ja ik ben vreemd. Ik ben op zijn minst wel eerlijk hier. Ik probeer het in evenwicht te houden. Ik zeg niet dat ik alles fout doe. Ik doe ook heel veel goede dingen voor islam.

Ik kan alleen niet perfecte moslim zijn. Weet je wat het is? Het kan dan anders niet als ik dit niet doe. Ik wil na mijn 30ste 4 maanden per jaar in het buitenland zitten. Dat is mijn droom. Nogmaals ik weet dat ik fout zit. Net zoals dat ik het aangaf dat ik fout zat over hiv gebeuren.

Je mag me voor alles uitmaken. Maar ik zal nooit iemand beoordelen op internet.
Inderdaad. Het gaat om evenwicht. Iedereen maakt fouten en doet verkeerde dingen, maar zorg dat je ook goede dingen doet.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 10:36   #50
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Sjonge lekker type ben jij SImbah. Ik zou toch nooit lekker kunnen slapen wetende dat ik een meisje uit zou persen zodat ik gratis kan wonen. Ik zou de link tussen dit gedrag en de Islam niet meteen willen leggen, maar het valt me wel op dat gelovigen net zulke zakkenvullers zijn als atheďsten. Blijkbaar helpt het afschrikwekkende beeld van een hel niet zo goed...

Ook bizar om te zien hoe je het goedpraat: "ik help armen", "er zijn ook blanken die het doen"

Lekker aan het generaliseren?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 11:17   #51
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Lekker aan het generaliseren?
zelfs jij als gelovige praat het goed door te zeggen dat het gaat om evenwicht.

jij bent ook zo'n gypocriete gelovige die schijnheilig in de kerk zit maar eenmaal buiten de kerk gewoon een egoistische ingestelde -piep- is.

als je jezelf een gelovige noemt dan behoor je mijn inziens goed te leven, beter dan een atheist, meer geven aan goede doelen, armen beter helpen, eerlijk zijn, respectvol, je vakantie naar een arm land gaan en daar mensen onderwijzen of helpen huizen te bouwen.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 11:28   #52
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Kijk, als je huis nou 500 incl. zou kosten en jij 275 ipv 250 zou vragen...oké, je laat tenslotte wel iemand in jou huis...maar om er zo vies aan te verdienen is gewoon slecht...Maar het is nog niet te laat, je kŕn nog steeds de huur omlaag doen...en weet je? Dan ga je met het geld dat je nu gespaard hebt, lekker in Afrika wonen...in Ethiopie...Wedden dat je dan genoeg geld voor de rest van je leven hebt? Zie je ook meteen hoe anderen het zonder geld moeten doen, mensen die ook worden uitgebuit
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 11:56   #53
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Eerder verweet je Darkster dat hij niet luisterde als iemand een post naar hem schreef. Jij doet het nu zelf
Hij staat bij mij op ignore list.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Sjonge lekker type ben jij SImbah. Ik zou toch nooit lekker kunnen slapen wetende dat ik een meisje uit zou persen zodat ik gratis kan wonen.
Uiteindelijk heeft zij mij gesmeekt om het kamer te willen. Zij ging akkoord ik heb haar niet gesmeekt. En daar gaat het om. IK HEB NIEMAND GEDWONGEN.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Inderdaad. Het gaat om evenwicht. Iedereen maakt fouten en doet verkeerde dingen, maar zorg dat je ook goede dingen doet.
Inderdaar als ik 100 goede dingen doe, en 20 slechte in mijn leven. Dan betekent niet dat ik in hel kom of dat ik een slechte gelovige ben. Maar dat weet een atheďst niet. Dus daarom heb ik het telkens over evenwicht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Dan ga je met het geld dat je nu gespaard hebt, lekker in Afrika wonen...in Ethiopie...Wedden dat je dan genoeg geld voor de rest van je leven hebt? Zie je ook meteen hoe anderen het zonder geld moeten doen, mensen die ook worden uitgebuit
MAar als ik door ga met dit tot 30ste en nog een zuinig ben met mij overige geld. KAn ik mijn droom wel waarmaken. DAt wat ik ook eerder aangaf. 4 maanden per jaar KAshmier. Ik hou erg veel van Nederland, maar moet er niet aan denken om 3 per weken per jaar op vakantie te gaan. Wil heel graag afwisseling. Moet er niet aan denken om heel mijn leven lang 12 maanden per jaar in nederland te blijven.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door simbah; 11 oktober 2006 om 12:00
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 12:01   #54
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ja ik ben later aanspreekbaar. Ik hou het wel in evenwicht. Het is niet zo dat je door 1 fout op paar fouten in hel belandt.
Tja, het vervelend is natuurlijk dat je niet weet hoeveel fouten je 'mag' maken voordat het deurtje op slot gaat, natuurlijk.

Een fout die onbewust wordt gemaakt, daar zal het nog wel mee loslopen. Die wordt vast niet erg aangerekend. Maar als je keer op keer bewust fouten maakt (je weet wat je doet, immers je weet dat het immoreel is, je weet dat je de wet overtreedt etc. etc.) dan is dat veel erger.
Het is erg dat je mensen bedriegt, maar uiteindelijk is de schade die je bij jezelf aanricht veel groter. Het zal zich uiteindelijk allemaal tegen je keren, dat is een universele spirituele wet.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 12:03   #55
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
dat die meid je smeekte komt omdat er anders geen kamer is in amsterdam.
jij maakt van een nood een melkkoe.

jij maakt bewust fouten.

je kunt iemand dood rijden omdat je een fietser niet van links zag aankomen en je kunt een fietser van links bewust kapot rijden onder het motto "ik had voorrang"

jij bent echt een misselijk figuur, ik hoop dat het nooit goed komt met je bekkenfractuur en daarvoor bidt ik bij deze tot allah!
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 12:13   #56
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Onbewust fouten maken zonder dat je het weet-------------> Dan zou elke gelovige naar paradijs gaan. Want hij weet er niets van af.

Het gaat om bewust fouten maken ik je leven. Maak je fout dan moet je 2 goede dingen voor doen om het evenwicht te hersellen. En Trouwens ik zie dit niet als een fout. Ik zet heel simpel neer 15m2 kamer in Adam westerpark voor een leuke vrouwelijke studente voor 400 euro. Als iemand dat wilt mooi, wilt iemand dat niet dan krijgt zij dat ook niet. Ik dwing niemand.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 12:23   #57
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
luister, je doet een HBO opleiding toch?
Dan ga je vast wel genoeg verdienen, om 4 maanden vakantie te houden (wat ik overigens vies lui vind) en om dat meisje 100 euro minder te laten betalen in de maand.

Ga gewoon naar haar toe, en zeg, vanaf nu kost je kamer 300 euro. Moet je zien hoe blij ze is. En jij zal ook zonder die 100 euro extra het wel redden...

Trouwens, wat een gigantisch lakse instelling dat je zoveel vakantie wilt hebben. Vakantie is leuk, maar mensen helpen is beter.
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 12:25   #58
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Tja, het vervelend is natuurlijk dat je niet weet hoeveel fouten je 'mag' maken voordat het deurtje op slot gaat, natuurlijk.

Een fout die onbewust wordt gemaakt, daar zal het nog wel mee loslopen. Die wordt vast niet erg aangerekend. Maar als je keer op keer bewust fouten maakt (je weet wat je doet, immers je weet dat het immoreel is, je weet dat je de wet overtreedt etc. etc.) dan is dat veel erger.
Het is erg dat je mensen bedriegt, maar uiteindelijk is de schade die je bij jezelf aanricht veel groter. Het zal zich uiteindelijk allemaal tegen je keren, dat is een universele spirituele wet.
Goed verwoord. Ik vind ook als je een fout maakt en je probeert deze niet te verbeteren, kan er geen evenwicht bestaan.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 12:33   #59
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
luister, je doet een HBO opleiding toch?
Dan ga je vast wel genoeg verdienen, om 4 maanden vakantie te houden (wat ik overigens vies lui vind)
Another al doe ik HBO, maar ik weet dat het later moeilijk wordt om 5 weken betaald en 11 weken onbetaald op vakantie te gaan. Ik zou dan wel kunnen maar dan moet ik ook hier erg veel bezuinigen(dat is bijna onmogelijk). Wist je dat je makkelijk 10 % rendement kan halen van je belegginsfonds ? Tot mijn 30ste ben ik dan wel safe en kan ik dat zonder problemen.

Als al mijn vrienden hier doodvriezen in maand nov tot feb dan zit ik lekker in kashmier . En ik voel een soort van warmte als ik in mijn land van herkomst ben, tussen mijn famillie en al. Doe ik dit niet alles dan kan kashmier niet. Er moet een tussen weg zijn. En daar staat dan weer tegenover dat je dingen doen die soms niet mogen in je leven.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2006, 12:39   #60
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
ach kom op...HBO...daarmee verdien je genoeg geld hoor...ten 2e mss kun je in kashmier ook een baan zoeken?
Of eerst een aantal jaren gaan werken, en dan pas (met het gespaarde geld) op vakantie gaan?

Toch vind ik het een slechte instelling om zoveel vrij te willen. Je leert op HBO toch voor een baan die je leuk vind? Dan wil je je er toch ook voor geven?

Ik heb geneeskunde gekozen, omdat ik graag mensen wil helpen (en heeel eerlijk gezegd, om wat meer over genetica te weten te komen, voor de alopecia androgenetica. Daar zou ik graag een ontdekking over willen doen)
Maar het zou me niks uitmaken als ik maar 2 weekjes vakantie in een jaar heb.
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! Webmaster Mededelingen 50 7 januari 2014 18:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.