Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 januari 2008, 10:49   #46
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Indien je van tevoren het kostenplaatje kent en je kunt het absoluut niet accepteren dat je kaal wordt, zie ik niet in waarom niet.

bovendien kun je natuurlijk ook nog Fina, minox, duta, etc gaan gebruiken om de volgende HT uit te stellen, of misschien zelfs wel af te stellen.
Precies het is maar hoe ver je er voor wilt gaan!!! Als ik naar mn vader kijk (61 jaar) die heeft een nw 5 maar heeft nog een fantastisch donorgebied. Ik weet zeker als hij een ht zou willen hij er zo 8000 uithaalt met een uitstekend resultaat. Niet dat mijn vader het ook maar iets kan schelen dat hij kalend is maar dat terzijde. Ik heb het geluk dat ik ook over een uitstekende donorsituatie beschik en dat geeft mij wel het vertrouwen om zoals ik reeds heb gedaan mijn haarlijn te laten corrigeren. Ik ben bereid om voor het uiterste te gaan als het moet en idd zal ik waarschijnlijk nog een tweede of zelfs derde keer moeten. Volgens feriduni kan hij er bij mij rond de 10000 uithalen, dat geeft een zeer prettig gevoel en rust voor mezelf dat ik niet voor joker hoef te lopen. Dan spreek ik voor mezelf een kale kop zal me namelijk niet goed staan!

Morehair ik kan me niet voorstellen dat feriduni tot het uiterste is gegaan wat betreft je donorsituatie, ik neem aan dat je dat van te voren afspreekt om het maximale er uit te halen wat er in zit ik meende dat jullie 200 hadden afgesproken en het er uiteindelijk 2700 zijn geworden (wat een service) Ik lees veel de amerikaanse foras en heb de website van hassond and wong 10 tallen keren bekeken en een ht van pak hem beet 5000 is daar naar mijn inziens vrij normaal en absoluut geen uitzondering ofzo. Uiteraard moet iedereen zelf de afweging maken wat zijn plan van aanpak is laten we hopen dat het gezonde verstand overheerst!

Groeten.


Groeten
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2008, 13:03   #47
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Indien je van tevoren het kostenplaatje kent en je kunt het absoluut niet accepteren dat je kaal wordt, zie ik niet in waarom niet.

bovendien kun je natuurlijk ook nog Fina, minox, duta, etc gaan gebruiken om de volgende HT uit te stellen, of misschien zelfs wel af te stellen.
Ik ga er niet van uit dat ik nog eens een ht doe (hooguit opvulling), slik ook fina, maar zal moeten zien waar het schip strandt!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2008, 13:13   #48
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik ga er niet van uit dat ik nog eens een ht doe (hooguit opvulling), slik ook fina, maar zal moeten zien waar het schip strandt!
Maar je hebt nu ook al een heel mooi resultaat. Hoe zou je er tegenover staan indien je een NW als Dick Advocaat zou krijgen? Zou je het dan bijvoorbeeld kunnen accepteren? Of zou je er geen moment over twijfelen om het beste resultaat te behalen dmv een paar HT's?
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2008, 15:29   #49
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
@hair81, Feriduni is zeker wel tot het uiterste gegaan. Je moet niet vergeten dat ik al een litteken had die er mee uitgesneden moest worden. Dus dan is 2700 nog niet zo verkeerd toch?

En geloof me nou, 5000 grafts in 1 Fut is zeker geen regel. Daarvoor moet je al een hele dikke donorgebied hebben,
en een hele goede "laxity". Je moet toch rekenen dat ze dan een strip verwijderen van gemiddeld minimaal 2 cm.

Laatst gewijzigd door Morehair; 12 januari 2008 om 15:38
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2008, 15:56   #50
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
@hair81, Feriduni is zeker wel tot het uiterste gegaan. Je moet niet vergeten dat ik al een litteken had die er mee uitgesneden moest worden. Dus dan is 2700 nog niet zo verkeerd toch?

En geloof me nou, 5000 grafts in 1 Fut is zeker geen regel. Daarvoor moet je al een hele dikke donorgebied hebben,
en een hele goede "laxity". Je moet toch rekenen dat ze dan een strip verwijderen van gemiddeld minimaal 2 cm.
Ok dat wist ik niet dat hij tot het uiterste is gegaan, ik had verwacht dat je nog wel donor over had. laat het duidelijk zijn dat ik je resultaat echt goed vind hoor, en je bent pas 7 maanden onderweg. Ik zeg ook niet dat 5000 normaal is, maar ik vind ook niet dat het abnormaal is!! Er zijn ook genoeg mensen die wel een goede donorsituatie hebben. En het hoeft natuurlijk ook niet in 1 keer gebeuren die 5000 grafts. Mischien hoor ik wel tot de gelukvogels in deze, het kan zijn dat ik het in zijn geheel wat overschat. Maar ik ben al jaren bezig met overal kijken en lezen dus is mijn ervaring toch anders dan de meesten hier op het haarweb.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2008, 16:05   #51
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Tuurlijk heb ik nog wel donor over, maar je kunt niet zomaar alles in 1 keer wegsnijden. Het moet wel verantwoord blijven. Een litteken van 2cm breed zit niemand op te wachten.

Ik heb me ondertussen ook al aardig verdiept in het fenomeen haartransplantatie.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2008, 16:53   #52
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Tuurlijk heb ik nog wel donor over, maar je kunt niet zomaar alles in 1 keer wegsnijden. Het moet wel verantwoord blijven. Een litteken van 2cm breed zit niemand op te wachten.

Ik heb me ondertussen ook al aardig verdiept in het fenomeen haartransplantatie.
Dat ben ik absoluut met je eens. Maar dat zijn ook weer keuzes die je maakt en als Feriduni groen licht geeft durf ik het wel aan!!
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2008, 19:27   #53
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Maar je hebt nu ook al een heel mooi resultaat. Hoe zou je er tegenover staan indien je een NW als Dick Advocaat zou krijgen? Zou je het dan bijvoorbeeld kunnen accepteren? Of zou je er geen moment over twijfelen om het beste resultaat te behalen dmv een paar HT's?
Dat laatste!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2008, 01:42   #54
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Mooi resultaat al Morehair . Zat jij dus aan norwood 5 al ? ,ik dacht dat je zover nog niet gevorderd was. Ik zat (net) aan NW 3 (denk ik) bij men HT .Had nog beetje meer haar dan Limbo voor zijn HT . Mijn kruin was nog niet kaal ,maar wel dun en ze hebben ze meteen mee gedicht. Ik hoop toch dat ik niet zal mogen klagen met mijn 3000 grafts ...alhoewel er nu nog niet veel te zien is. ..en dat geeft je wel weinig moed vind ik . Maar is wel maar van 29 okt = dus 2.5 maand ..veel te vroeg zekers. .
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2008, 05:21   #55
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Mooi resultaat al Morehair . Zat jij dus aan norwood 5 al ? ,ik dacht dat je zover nog niet gevorderd was. Ik zat (net) aan NW 3 (denk ik) bij men HT .Had nog beetje meer haar dan Limbo voor zijn HT . Mijn kruin was nog niet kaal ,maar wel dun en ze hebben ze meteen mee gedicht. Ik hoop toch dat ik niet zal mogen klagen met mijn 3000 grafts ...alhoewel er nu nog niet veel te zien is. ..en dat geeft je wel weinig moed vind ik . Maar is wel maar van 29 okt = dus 2.5 maand ..veel te vroeg zekers. .
Dat is inderdaad te vroeg om echt een resultaat te zien. Vanaf maand 5 zal het echt gaan opvalleen!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2008, 09:47   #56
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Mooi resultaat al Morehair . Zat jij dus aan norwood 5 al ? ,ik dacht dat je zover nog niet gevorderd was. Ik zat (net) aan NW 3 (denk ik) bij men HT .Had nog beetje meer haar dan Limbo voor zijn HT . Mijn kruin was nog niet kaal ,maar wel dun en ze hebben ze meteen mee gedicht. Ik hoop toch dat ik niet zal mogen klagen met mijn 3000 grafts ...alhoewel er nu nog niet veel te zien is. ..en dat geeft je wel weinig moed vind ik . Maar is wel maar van 29 okt = dus 2.5 maand ..veel te vroeg zekers. .
Ik had al een eerdere ht gehad natuurlijk, maar zonder ht's had ik volgens mij toch wel een nw5 gehad. (Met hier en daar wat donshaar.) Dat donshaar groeide al bijna niet meer, dus was ten dode opgeschreven. Ik denk ook dat veel donshaar niet meer terug is gekomen na de shockloss.
Maar dat had ik ook verwacht.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2008, 10:22   #57
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Hey morehair, ik ben benieuwd hoe het er over vier maanden uit zal zien op de haarwebmeeting.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2008, 10:41   #58
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ja, ik ook.
Moet je alleen ff kijken hoe of wat. Er is wel een hoop gestemd, maar het lijkt me sterk dat ze allemaal komen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2008, 10:54   #59
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Ja, ik ook.
Moet je alleen ff kijken hoe of wat. Er is wel een hoop gestemd, maar het lijkt me sterk dat ze allemaal komen.
Dat vrees ik ook!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2008, 11:16   #60
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dat is inderdaad te vroeg om echt een resultaat te zien. Vanaf maand 5 zal het echt gaan opvalleen!
Yahhhhhhhhhhhhhooooooooooo!!!!!
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haaruitval sinds 2 maanden ThinkVision AGA - Algemeen 13 8 oktober 2007 23:16
Regaine gekregen, 2.5 maanden gebruikt nu: damnnnnn nevret Medicijnen/haargroeimiddelen 1 10 september 2006 09:31
Dutasteride 15 maanden kabouterplop Medicijnen/haargroeimiddelen 4 30 augustus 2004 21:48
Haaruitval nog steeds niet gestopt 6 maanden finasteride!! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 13 5 april 2004 10:29
teleurstellend resultaat fina na 14 maanden Alessandro Medicijnen/haargroeimiddelen 8 9 april 2003 22:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.