Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 maart 2005, 15:19   #1
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Grappig stukje

uit 'Etiquette Ezine MyButler' (zie www.mybutler.nl of hier het laatste nummer: http://vedm.net/edm/lastedition.jsp?l=xbL)


'Beste butler. Help! Ik ben kalend. Wat nu?'

Beste mijnheer Van der Ham. Hoezo, wat nu? Is er iets aan de hand dan? Kaal is cool, kaal is in. Maar u schrijft: kalend. Hm. Wil dat zeggen interessant ogen-de geheimratsecken met daarbij wellicht gedistingeerd grijzend langs de slapen? Vast niet. Zulke mannen stappen zelfverzekerd door de wereld. U klinkt meer als een kalend kruintje. U klinkt zelfs, sorry dat we het zeggen, als iemand die een toupet overweegt, of binnenkort een fortuin gaat uitgeven aan veelbelo-vend maar niet-werkend haargroeimiddel. Niet doen. Kunt u net zo goed met-een een malafide plastisch chirurg uw schaamhaar omhoog laten transplante-ren. Jaja, dat bestaat echt. Lachen! Goed. Twee oplossingen. Beide te hoog voor u gegrepen, maar alla. Eén. U kunt een bril met zorgelijk montuur bij uw kalen-de kruin kopen en proberen een populaire intellectueel te worden. Tot nu toe is slechts Woody Allen dat gelukt. En er zijn veel mensen die niet snappen waarom Woody Allen bij sommige mensen wel populair is. Twee. Morgen bij het scheren (u scheert zich hopelijk? Want kalend met zo'n wapperende baard ter compen-satie, oei, dat is erg), morgen bij het scheren dus niet ophouden richting oren maar doorgaan naar boven. Kaal die kop. Cool, als gezegd. En met kaal bedoe-len we kaal. Niks geen weerzinwekkende modieuze sikjes. Probleem één: je moet wel een goede schedel hebben. Probleem twee: je lijkt op heel veel ande-re kale mannen, zo op het eerste gezicht. Tenzij je dus die goede schedelvorm hebt. Probleem drie: je moet de rest een beetje kunnen aankleden. Goed hip of strak in het pak dus. Probleem vier: hip, dat is voor u niet weggelegd. Probleem vijf: strak in het pak ook niet. Want dat staat zo treurig, op Pim Fortuyn probe-ren te lijken als je reserve-gemeente-archiefbeheerder van vinexwijk Warmetuut bent. Of op Jan Marijnissen, die zelf overigens weer sprekend Lambiek is, al heeft niemand dat door. Kortom, beste mijnheer Van der Ham, het blijft behel-pen. Doe maar niets, en troost u met de gedachte van die Griekse wijsgeer: het leven is een wandeling naar het graf. Elke minuut wat dichterbij.
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2005, 16:54   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Smile

ja wel een grappig stukje, maar de moraal van het verhaal is toch een beetje negatief en zeker niet à la haarmannetje, dus daar ben ik het dan ook niet mee eens.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2005, 17:08   #3
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
ja wel een grappig stukje, maar de moraal van het verhaal is toch een beetje negatief en zeker niet à la haarmannetje, dus daar ben ik het dan ook niet mee eens.
Hahahaha , ik heb het verhaal nog niet gelezen, maar deze reactie maakt mij wel benieuwd... ik ga het nu direct ff lezen .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2005, 17:12   #4
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Oke gelezen, wel grappig, maar in feite niet bepaald motiverend voor de mensen hier.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Een stukje van mijn verhaal..." bolleke TTM - Algemeen 2 17 februari 2005 20:58
wel grappig klaas Overige behandelingen 0 2 november 2004 17:56
Grappig! Madelief TTM - Algemeen 0 22 mei 2002 22:36
een stukje van mijn verhaal... bolleke TTM - Algemeen 18 18 maart 2002 08:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.