Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 april 2011, 01:36   #1
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
kent iemand deze leveranciers?

hoi
ik kwam deze leveranciers tegen en vroeg me af of iemand ervaring met hun had, ze leken me wel in orde maar ben al vaker tegen de lamp gelopen (ook mede door onwetendheid).

ik hoop dat iemand mij kan helpen , ik zie zie echt door de bomen het bos niet meer hoor.

http://www.lacewigcollection.nl/Nieu...ndianRemy.html
http://www.goedkoopstelacewigs.nl/la...hair-c-21.html
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2011, 02:37   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Lacewigcollection is gebleken een heel slecht adres te zijn, zie o.a. in dit topic:
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...239#post266239

Goedkoopstelacewigs.nl is dezelfde als Lacehair en dat is eveneens dezelfde als Hairlace die ook geen goede recensies heeft gekregen op dit forum, o.a. hier:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=204373
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2011, 11:05   #3
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
bedankt voor je supersnelle reactie,
maar is lacewiggcollection slecht omdat ie reclame maakten of omdat ie slechte producten maakt? ik vind die site wel erg handig waar je zo alles in kan voeren en kan bestellen of zit ik nu helemaal in dromenland???
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2011, 13:03   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door syll Bekijk bericht
bedankt voor je supersnelle reactie,
maar is lacewiggcollection slecht omdat ie reclame maakten of omdat ie slechte producten maakt? ik vind die site wel erg handig waar je zo alles in kan voeren en kan bestellen of zit ik nu helemaal in dromenland???
Op die site is geen adres noch telefoonnummer noch KVK-nummer noch webshop-keurmerk te vinden. Dat zegt genoeg.
Als je geld hebt overgemaakt en je ontvangt daarna helemaal geen pruik, wat dan? De bank gaat je echt niet helpen om je geld terug te krijgen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2011, 23:54   #5
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
ik heb nu synthetische, maar vind ik dus echt 10 keer niks! het kroest al na 1 week gedragen te hebben in de nek , na 2 weken begint ie al vaal te worden , echt een ramp , de 1e keer dat je hem op hebt dan glanst ie tot in china (hebben me al 2 mensen gevraagd of ik een pruik droeg!!!!!!!) nou bedankt en tot ziens! als het zo is dat mensen het zien , kunnen ze nog beter mijn koppie zien denk ik dan maar.

ik wil graag nu een echt haar (virgin chinees) met front lase of full lace dat je de band niet ziet , want dat wat ik nu heb daar kan je nu zo onderin kijken en de band zien zitten omdat ie zo vervaalt en beetje naa buiten gaat staan langs de oren .(zit ik de hele tijd beetje plat te strijken/duwen met mijn handen ) maar vind ook weer gemakkelijk om hem gewoon op en af te kunnen zetten tussendoor , als ik bv op mijn werk ben en is daar best warm , dan doe ik op de plee wel eens ff af en kan ik ff mijn eigen bolletje opfrissen omdat dan bezweet is . dus full lace lijkt me niet verstandig in dat opzicht . pfffffffffffff ik weet het niet meer!!!! ik ben wel een typ met zwart haar dat van verandering houd, en dan weer iets wilder dan weer out off bed look heeft en dan weer iets minder wild of de pony helemaal anders , dus hou wel van variatie in het in model brengen. heb jij mischien advies?????? ik ben echt wanhopig!
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 02:20   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Wat bedoel je met een 'wilder' kapsel? Krullen er in zetten? Dat lukt namelijk niet met Chinees haar, wel met Indiaas haar.
Je schrijft dat de pruik naar buiten gaat staan bij de oren... Zitten er dan op de oorstukjes geen klemmetjes waarmee je de pruik aan je eigen haren vastzet?
Je zou een lace-wig kunnen nemen en dan misschien je eigen haren millimeteren om geen last te hebben van te veel warmte of je zet een ventilator op je werk.
Hier zou je cap nr. M10 of M16 kunnen bestellen, opgeven welke haarkleur, haarlengte, densiteit, etc., en dan de lace-rand naar binnen vouwen, vastnaaien, en zelf klemmetjes naaien op de oorstukken. De rand is dan flinterdun. Het gaat je ongeveer €125 kosten voor remy Indian HH inclusief verzendkosten, afhankelijk van de haarlengte.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 11:26   #7
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
mijn haar heb ik al milimeter en helaas ik zit nooit op een vaste plek waar ik ventilator kan neerzetten , loop van hot naar haar hahahahaha , maar even goed een goeie tip!!!!!

nee krullen niet, meer springerig op het hoofd hier een paar voorbeeldenhttp://www.paulayoung.com/product/vivian+lace+front+wig.do?sortby=ourPicks&length=al l&style=all&color=all http://www.headcovers.com/185/heathe...ry-margu-wigs/ , maar remy houd toch in dat je haar iets aan een behandeling heeft gehad zodat de schubben minder zijn als bij virgin?
en kan ik dan evengoed met indiaas remy haar van hun hele andere modellen erin maken door te fohnen of waxen ?
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 11:31   #8
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
ik kan ook nergens bij hun trouwens de prijzen zien staan , hoe kom jij aan het bedrag van ongeveer 125,-? moet je dan eerst alles invullen in dat document en krijg je dan een prijsopgaaf voor je het verstuurd ? sorry voor de vele vragen maar ik ben echt een leek in deze dingen , en engels (op die site) is al niet mijn sterkste taal .
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 13:19   #9
Giselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2008
Berichten: 138
Heb je al hittebestendige synthetische pruiken geprobeerd? (Het materiaal heet o.a. Futura en Tru2Life) Die glanzen minder. Die modellen kun je ook anders stylen met hitte. Wel pluizen die vezels iets eerder, je kunt dan met een fohn of een handstomer de achterkant glad maken. Ze zijn er ook met lace front of geheel lace.
Giselle is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2011, 19:06   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Virgin betekent "maagdelijk", dus dat er helemaal nooit iets gebeurd is met het haar, behalve wassen en kammen.
Remy betekent dat de schubben nog in tact zijn en allemaal in de juiste richting liggen; het kan echter wel gekleurd of gebleekt zijn; de Indiase donoren hebben bijna allemaal diepdonkerbruin of zwart haar, dus als jij zwart haar wilt, is de kans dat dat haar gekleurd is, nihil, hoogstens een heel klein beetje.
Remy Indiaas haar kun je stylen zoals je wilt, dus waxen, föhnen, etc., maar warm föhnen is niet aan te raden, want daardoor droogt het haar te veel uit.
Je kunt eerst via email een prijsindicatie vragen en als je zo'n kort kapsel wilt als van jouw voorbeelden, zal de prijs nog niet eens €125 zijn.
Kijk hier even naar de pruik van Madelieve die slechts €115 heeft betaald in 2009:
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...403#post212403
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 08:05   #11
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
tjemig zeg, heb ik afgelopen nacht een mailtje gestuurd naar hun met echt alles erin wat ik graag zou willen, en vanmorgen om 05.15 al weer een mailtje terug!!!!! die zijn echt snel!!!! ik denk toch dat ik de gok ga wagen bij mike en mary, voor wat ik wou was ik 105,- kwijt zeiden ze! dat vind ik wel het proberen waard hoor! tje dames ik dank jullie echt voor de info !
ik had gevraagd voor prijs indicatie voor: remy indiaas haar
desteny 130 (medium)
french lase
cap nr 10
kort haar (8 inch) kleurnr 1b
small sice (mijn hoofdomtrek is 52)
moet alleen nog ff vragen naar schipping kosten, en hoelang het duurd eer ik hem heb en betalingswijze, maar ja dat zal toch geen honderd eurie`s zijn.

Hoelang doe je eigenlijk ""ongeveer"" met een idiaas remy pruik als je er niet mee slaapt en gewoon normaal gebruikt?
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2011, 11:12   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
De mogelijkheden van betalen, staan op de site onder Terms and Conditions, zie:
http://www.mikemary.cn/terms.html

Met een pruik van Indiaas haar kun je wel een jaar doen of nog langer. De mijne was na een jaar ook nog mooi; ik heb toen alleen maar een andere gekocht, omdat ik een ander soort cap wilde. Ik heb er echter nooit allerlei troep ingesmeerd zoals wax/gel/haarlak, want dan moet je de pruik ook vaak wassen en daar wordt de pruik meestal niet mooier van.

Voor zo weinig geld kun je je geen buil vallen en als de pruik niet helemaal is zoals je zou willen, is hij toch goed genoeg als reservepruik.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2011, 11:26   #13
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
yeppyyyyy!!!!!!!!!!!! ik heb de gok gewaagt en bestelformulier ingevult en opgestuurd!
hij is besteld! pffffffffff nu al nerveus wat het gaat worden!
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2011, 22:14   #14
vicious
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2011
Berichten: 1
hi lady's

Ik heb ook net een gokje gewaagt en een lace wig bestelt eentje met slag een full lace ik wacht het even af mijn viendinnen zijn super tevreden. hopelijk ik ook. En die lace wigs uit America zijn ook niet alles hoor !! je ben al gauw 500 euro kwijt en dan niet te spreken over de kwaliteit pfff
Ik houd jullie op de hoogte heerlijk zo een forum.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 10 mei 2011 om 21:53 Reden: link verwijderd, reclame
vicious is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2011, 22:53   #15
Heidi
HaarWeb lid
 
Heidi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2003
Locatie: België
Berichten: 64
Smile

Ik was al ff niet meer op het forum geweest, en kga morgen ook mijn hoofd opmeten en eentje bestellen.

kwas onlangs bij mijn kapper geweest en nu moest het maathaarwerk worden en ging rond de 2000 euro kosten...

dan kan ik al heel vlug eens morgen mijn hoofd opmeten, juiste kleur kiezen en dan eentje bestellen bij mike & mary hair, was echt al heel erg lang aant zoeken naar een site rechtstreeks in china of de Filippijnen :-)

jullie maken mijn weekend echt top dank u daarvoor
Heidi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.