Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2022, 16:08   #16
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Nee das niet per se waar. Meeste resultaten zijn niet per se fout of heel slecht enkel worden deze hier gepresenteerd of uitvergroot. Ergens wel begrijpelijk en goed hoor. Maar de meerderheid van de behandelingen zijn prima. Echt grove fouten worden hier minder in NL/ BE geproduceerd. Zijn ze altijd perfect? Nee zeker niet, eindresultaten verschillen nogal maar wie is altijd perfect?!
Ik lees/zie anders nochtans regelmatig dat mensen voor een klein gebied een 2de behandeling nodig hebben.
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2022, 06:27   #17
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Ik lees/zie anders nochtans regelmatig dat mensen voor een klein gebied een 2de behandeling nodig hebben.
ik durf wel te beweren dat de top 25 klinieken in istanbul niet onderdoen voor de zogenaamde topklinieken in Nederland en een Visus ,Veldhoven ,Nielsen of Beauclinic al helemaal niet.

Blijf kritisch en ga in Turkije of waar dan ook geen HT laten doen voor 1000,00 maar dat lijkt me heel logisch.

Laatst gewijzigd door wajo; 24 juli 2022 om 06:29
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2022, 22:39   #18
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
ik durf wel te beweren dat de top 25 klinieken in istanbul niet onderdoen voor de zogenaamde topklinieken in Nederland en een Visus ,Veldhoven ,Nielsen of Beauclinic al helemaal niet.
Ik sluit me daar volledig bij aan. Het zijn de NL'se klinieken en artsen die maar wat graag doen geloven dat het resultaat in NL beter is, vooral om te kunnen verantwoorden dat hun identieke behandeling het dubbele kost.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 02:43   #19
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
Ik sluit me daar volledig bij aan. Het zijn de NL'se klinieken en artsen die maar wat graag doen geloven dat het resultaat in NL beter is, vooral om te kunnen verantwoorden dat hun identieke behandeling het dubbele kost.
Het zegt eigenlijk al alles dat een Pekiner de helft vraagt van Fuegenix maar die laatste in de handjes mag knijpen als hij een gelijkwaardig resultaat neerzet. Nee, enige struikelblok in Turkijke is de taal (en de hairmills).

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 25 juli 2022 om 02:50
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 09:22   #20
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Het zegt eigenlijk al alles dat een Pekiner de helft vraagt van Fuegenix maar die laatste in de handjes mag knijpen als hij een gelijkwaardig resultaat neerzet. Nee, enige struikelblok in Turkijke is de taal (en de hairmills).
Dus de topicstarter kan beter wel naar Turkije gaan?
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 11:20   #21
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Dus de topicstarter kan beter wel naar Turkije gaan?
als taal ondergeschikt is aan resultaat wel ja
Als je iets goeds wil moet je er soms iets voor opgeven.

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 25 juli 2022 om 11:47
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 12:37   #22
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Het zegt eigenlijk al alles dat een Pekiner de helft vraagt van Fuegenix maar die laatste in de handjes mag knijpen als hij een gelijkwaardig resultaat neerzet. Nee, enige struikelblok in Turkijke is de taal (en de hairmills).
Het prijsverschil met Turkije zit 'm gewoon in het salarisverschil. Dr. Ahmad van FUEgenix zou in Ankara misschien ook een toparts zijn, net als hij in NL is, maar dan tegen een veel lager tarief. Als Pekiner zijn praktijk naar NL verhuist, zal hij zijn tarieven ook moeten opschroeven. Easy as that. Vestigingsland en kunde hebben m.i. geen verband met elkaar. Als prijs een belangrijk aspect voor je is, loont het enorm om in Turkije behandeld te worden.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 12:43   #23
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
Het prijsverschil met Turkije zit 'm gewoon in het salarisverschil. Dr. Ahmad van FUEgenix zou in Ankara misschien ook een toparts zijn, net als hij in NL is, maar dan tegen een veel lager tarief. Als Pekiner zijn praktijk naar NL verhuist, zal hij zijn tarieven ook moeten opschroeven. Easy as that. Vestigingsland en kunde hebben m.i. geen verband met elkaar. Als prijs een belangrijk aspect voor je is, loont het enorm om in Turkije behandeld te worden.
Dr. Ahmad begrijpt zijn vak al veel beter dan het merendeel, laat daar geen misverstanden over bestaan, maar welke beweegreden zou je dan nog hebben om niet naar Turkije te gaan, buiten de door mijn genoemde. Niemand tikt voor zijn lol meer geld af dan nodig.

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 25 juli 2022 om 12:48
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 18:51   #24
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
ik durf wel te beweren dat de top 25 klinieken in istanbul niet onderdoen voor de zogenaamde topklinieken in Nederland en een Visus ,Veldhoven ,Nielsen of Beauclinic al helemaal niet.

Blijf kritisch en ga in Turkije of waar dan ook geen HT laten doen voor 1000,00 maar dat lijkt me heel logisch.

De top klinieken in Turkije zijn zeker ook goed hoor maar wel een stukje duurder dan die hairmills daar.


Hmm Visus; Nielsen; Beauclinic zijn niet de top klinieken in NL. Wel commercieel meer aanwezig.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 18:55   #25
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Het zegt eigenlijk al alles dat een Pekiner de helft vraagt van Fuegenix maar die laatste in de handjes mag knijpen als hij een gelijkwaardig resultaat neerzet. Nee, enige struikelblok in Turkijke is de taal (en de hairmills).



Pekiner is prima arts en opgeleid door andere bekende Turkse arts die het o.a. weer leerde van een zeer bekende Amerikaanse arts.


Momenteel is de website en instagram van hem uit de lucht, klopt dit?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2022, 19:18   #26
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Dr. Ahmad begrijpt zijn vak al veel beter dan het merendeel, laat daar geen misverstanden over bestaan, maar welke beweegreden zou je dan nog hebben om niet naar Turkije te gaan, buiten de door mijn genoemde. Niemand tikt voor zijn lol meer geld af dan nodig.
Nou kan wel wat opnoemen ,misschien vliegangst, tegenop zien om ver ervoor te reizen naar een voor jou vreemd land te gaan. je weet tenslotte niet wat je te wachten staat. als ik eerlijk ben doe ik toch liever zo'n ingreep in mijn eigen land of dichter bij huis. of ik moet van Turkse afkomst zijn en daar familie hebben wonen dan ligt dat anders. dit is persoonlijk.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2022, 00:05   #27
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Beste leden,

Bedankt voor jullie feedback, wordt gewaardeerd!
Ik heb een offerte ontvangen van Hairworld Istanbul. Deze kwam voor 3700 grafts op 6500 euro waar ook nog wordt aanbevolen om minimaal 3 CTS behandelingen te nemen van 300 euro per stuk. Dit is dus niet goedkoper dan bijvoorbeeld Veldhoven die 7600 vroegen. Ook heb ik een offerte van Akacia in Stockholm ontvangen van 6000 euro inclusief 1 PRP behandeling. Deze wilde meer korting geven wanneer ik mee zou doen aan een video. Het gaat trouwens om ongeveer 3500 grafts met wellicht een tweede behandeling in de toekomst.
De topklinieken in Turkije zijn Hairworld Istanbul en Esteworld?
In Nederland Transhair en Veldhoven? Klopt dit een beetje? Vind de communicatie met Veldhoven wel erg prettig waar de Turkse wat “opdringeriger” lijken. Dit is meer een mening, misschien zit ik ernaast. Ook heb ik gehoord dat de CTS en PRP behandelingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben? Wat ik ook vaker heb gehoord is dat soms de Turkse klinieken inderdaad teveel grafts oogsten?

Bedankt weer!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2022, 09:51   #28
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Beste leden,

Bedankt voor jullie feedback, wordt gewaardeerd!
Ik heb een offerte ontvangen van Hairworld Istanbul. Deze kwam voor 3700 grafts op 6500 euro waar ook nog wordt aanbevolen om minimaal 3 CTS behandelingen te nemen van 300 euro per stuk. Dit is dus niet goedkoper dan bijvoorbeeld Veldhoven die 7600 vroegen. Ook heb ik een offerte van Akacia in Stockholm ontvangen van 6000 euro inclusief 1 PRP behandeling. Deze wilde meer korting geven wanneer ik mee zou doen aan een video. Het gaat trouwens om ongeveer 3500 grafts met wellicht een tweede behandeling in de toekomst.
De topklinieken in Turkije zijn Hairworld Istanbul en Esteworld?
In Nederland Transhair en Veldhoven? Klopt dit een beetje? Vind de communicatie met Veldhoven wel erg prettig waar de Turkse wat “opdringeriger” lijken. Dit is meer een mening, misschien zit ik ernaast. Ook heb ik gehoord dat de CTS en PRP behandelingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben? Wat ik ook vaker heb gehoord is dat soms de Turkse klinieken inderdaad teveel grafts oogsten?

Bedankt weer!
met top bedoel je, Nederlands sprekend?

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 30 augustus 2022 om 09:54
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2022, 10:21   #29
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
met top bedoel je, Nederlands sprekend?

Ja geen idee eigenlijk Haha. Denk meer de bekendste? Maar vroeg mij meer af welke gewoon het beste staan aangeschreven?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2022, 00:41   #30
Baretta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Eerlijk advies? Maak eens een afspraak met Deborah Smaal. Dan weet je waar je aan toe bent.
Baretta is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.