Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA bij kinderen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2005, 01:49   #1
tinake
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2005
Berichten: 1
een bezorgde mama

hallo iedereenik heb een dochtertje van 7jaar en in mei zagen we een kleine kale plek, we gingen naar de huisarts die vertelde ons dat ze aan haar haar trok.dat zou vaker voorkomen bij kinderen van haar leeftijd.ze gaf een flesje mee dat we elke dag op haar kale plekje moesten doen.er kwam donshaar op maar de plek werd groter ze is nu vier keer zogroot als in mei en ze heeft er verschillende bijgekregen .in totaal zijn we drie tot vier maal bij de huisarts geweest en ze bleef volhouden dat dit van het trekken was. na de laatste keer begon ze te twijfelen en stuurde ons naar de huidarts en die vertelde ons dat dit alopecia areata is.nu krijgt ze cortisone zalf. maar veel vertelde ze me niet de plekken worden ondaks de cortizone groter en ze krijgt er meer en meer. kan iemand me wat meer uitleg geven hierover?
tinake is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 14:30   #2
Juffie Judith
Judith Mom
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Locatie: Ik woon in Montfort
Berichten: 109
Ik zou zeggen lees eens wat rond op deze site. Bijna alle mensen op dit forum hebben allopetia areata. Ze hebben allemaal verschillende dingen geprobeert of zijn verschillende dingen aan het proberen om hun haar weer terug te krijgen. Er is echter nog steeds niemand met "de" oplossing. Op dit forum zijn ook meer moeders met kinderen die alopetia hebben. Kijk wat rond. Schrijf bij verschillende treads en je kunt ook een e-mail sturen aan personen waar je graag eens mee wilt praten.

Ik zelf heb al vanaf mijn zevende alopetia areata. Ik heb zalf gebruikt en pilletjes geslikt. Op dit moment heb ik donshaartjes waarvan er al een aantal zijn uitgegroeid tot echt haar. Toch durf ik niet met zekerheid te zeggen waar dit door komt. Ik draag op dit moment een pruik en ik ben hier heel blij mee. Ik heb een weg gevonden waardoor ik kan omgaan met mijn alopetia areata. Als ik andere mensen erover vertel schrikken ze. Ik ben echter aan alopeta areata gewend omdat ik het al zo lang heb. Je leert er mee leven en er zijn vele ergere dingen die je kunt hebben.

Veel succes!
Juffie Judith is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe ttm mama eva2001 TTM bij kinderen 4 1 februari 2018 13:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.