Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA bij kinderen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2004, 23:20   #1
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
help me

hey iedereen,

Ik zit met een klein probleempje, woensdag begint het school weer he dat op zich is geen probleem want ik kijk er wel naar uit, maar dat beteent ook een nieuwe klastitularis en nieuwe klasgenootjes, ik ben van plan om zelf tegen m'n klastitularis te vertellen dat ik AA heb, maar ik zou nie weten hoe, kunnen jullie me wat raad geven aub
....
als je weet hoe ik het haar/hem kan vertelen, wil je het me dan vertellen??, meisjes van m'n leeftijd, hoe pakken jullie dat aan??

groetjes tinne montecchi89@hotmail.com

Laatst gewijzigd door tinny; 28 augustus 2004 om 23:23
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 12:09   #2
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tinny
hey iedereen,

Ik zit met een klein probleempje, woensdag begint het <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> weer he dat op zich is geen probleem want ik kijk er wel naar uit, maar dat beteent ook een nieuwe klastitularis en nieuwe klasgenootjes, ik ben van plan om zelf tegen m'n klastitularis te vertellen dat ik AA heb, maar ik zou nie weten hoe, kunnen jullie me wat raad geven aub
....
als je weet hoe ik het haar/hem kan vertelen, wil je het me dan vertellen??, meisjes van m'n leeftijd, hoe pakken jullie dat aan??
groetjes tinne montecchi89@hotmail.com

Hoii!!,,

Ik zit zelf oowk een beetje met dat probleem,,egt wel een beetje eng...
Ik weet nog niet hoe ik het aan ga pakken. Ik denk dat ik vraag aan het einde van een les ofsow..(als ik les van mijn mentrix{zo noemen wij die klastitularis}) of ik in de pauze even met haar ga praten ofsow..en dan leg ik alles gewoon uit. En ik denk als ik contact heb gemaakt met mijn nieuwe klas,,dat ik gewoon automatisch wel vertel over AA. En tsjah...ik heb er dan niet echt moeite mee dat het dan als een lopend vuurtje door de klas gaat...

Als jij nog un goeie tip hebt,,hoor ik die graag!!

Liefs,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 12:33   #3
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd*
Hoii!!,,

Ik zit zelf oowk een beetje met dat probleem,,egt wel een beetje eng...
Ik weet nog niet hoe ik het aan ga pakken. Ik denk dat ik vraag aan het einde van een les ofsow..(als ik les van mijn mentrix{zo noemen wij die klastitularis}) of ik in de pauze even met haar ga praten ofsow..en dan leg ik alles gewoon uit. En ik denk als ik contact heb gemaakt met mijn nieuwe klas,,dat ik gewoon automatisch wel vertel over AA. En tsjah...ik heb er dan niet echt moeite mee dat het dan als een lopend vuurtje door de klas gaat...

Als jij nog un goeie tip hebt,,hoor ik die graag!!

Liefs,,
hey Lytsa,
eerst en vooral bedankt om hier op te reageren...

Ik heb er ook al over nagedacht en ik dnek dat ik aan het einde van de voormiddag (woensdag = maar een have dag school) gewoon ga vragen of ik haar/hem even alleen kan spreken en dan ga ik denk gewoon uitleggen dat ik alopecia areata totalis heb, en uitleggen wat het is, maar ik ben nog niet zeker of ik het wel tegen de klas ga vertellen...
Maar ik ben bang dat m'n titularis verkeerd gaat reageren ofzo...

Ik zou het helemaal NIET zo leuk vinden dat het als een lopend vuurtje de klas doorgaat

heel veel succes de eerste schooldag

groetekes Tinneke xxx
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 13:21   #4
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tinny
hey Lytsa,
eerst en vooral bedankt om hier op te reageren...

Ik heb er ook al over nagedacht en ik dnek dat ik aan het einde van de voormiddag (woensdag = maar een have dag school) gewoon ga vragen of ik haar/hem even alleen kan spreken en dan ga ik denk gewoon uitleggen dat ik alopecia areata totalis heb, en uitleggen wat het is, maar ik ben nog niet zeker of ik het wel tegen de klas ga vertellen...
Maar ik ben bang dat m'n titularis verkeerd gaat reageren ofzo...

Ik zou het helemaal NIET zo leuk vinden dat het als een lopend vuurtje de klas doorgaat

heel veel succes de eerste schooldag

groetekes Tinneke xxx
Hoii!!

Hoe Bedoel Je Dat Je Titulataris Verkeerd Gaat Reageren?!? Lullig gaat reageren of dat ze het neit snapt ofzow..of dat ze wil dat je het aan de klas gaat zeggen!?!?

Ik denk niet dat ze dat zald oen hoor!!
iK denk dat ze heel begrijpend en vriendelijk gaat reageren! Ik bedoel, je kunt er tog niks aan doen!! !!

Het komt egt allemaal goed,,dat weet ik zeker!

Doeii..
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 19:59   #5
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd*
Hoii!!

Hoe Bedoel Je Dat Je Titulataris Verkeerd Gaat Reageren?!? Lullig gaat reageren of dat ze het neit snapt ofzow..of dat ze wil dat je het aan de klas gaat zeggen!?!?

Ik denk niet dat ze dat zald oen hoor!!
iK denk dat ze heel begrijpend en vriendelijk gaat reageren! Ik bedoel, je kunt er tog niks aan doen!! !!

Het komt egt allemaal goed,,dat weet ik zeker!

Doeii..
ik weet niet wat ik er juist mee bedoel, maar zo allee zo van ja, dat die zo gaat dneken van amai, die komt al direkt den eersten dag met der problemen naar mij en zo
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 22:20   #6
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
Hoi meiden,

Ik ben iets ouder dan jullie en werk in het onderwijs. Ik zou het heel fijn vinden als een leerling direct de eerste dag zou vertellen wat haar probleem is. Dus doen hoor, dan kan hij of zij jou ook beter begrijpen. Een mentrix moet trouwens als jij dat vraagt zwijgen over wat je in vertrouwen vertelt.
Misschien is het wel een tip om aan haar(of hem) te vragen samen met jou met de gymleerkracht te praten om af te spreken wat wel en niet haalbaar is voor jullie, zonder dat de hele klas dat hoeft te weten.

Ik vind dat jullie er super mee om gaan!! heel veel succes deze week
Liefs Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 10:45   #7
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
Hoi meiden,

Ik ben iets ouder dan jullie en werk in het onderwijs. Ik zou het heel fijn vinden als een leerling direct de eerste dag zou vertellen wat haar probleem is. Dus doen hoor, dan kan hij of zij jou ook beter begrijpen. Een mentrix moet trouwens als jij dat vraagt zwijgen over wat je in vertrouwen vertelt.
Misschien is het wel een tip om aan haar(of hem) te vragen samen met jou met de gymleerkracht te praten om af te spreken wat wel en niet haalbaar is voor jullie, zonder dat de hele klas dat hoeft te weten.

Ik vind dat jullie er super mee om gaan!! heel veel succes deze week
Liefs Assie
HOi Assie!!

bedankt voor je reactie..!! Ik vind het zeker un goed idee om samen naar de gymleraar te gaan,,want daar zat ik ook al un btje over in; sommige gymleraren(ik had eerst zo'n popi Jopie gymleraar ) doen soms best wel raar/gemeen/kwetsend zonder dat ze het in de gaten hebben!! Dus ik denk zeker dat ik dat doe en anders heb je nog altijd de vertrouwenspersoon!
Hehe..Ik Ga Iig..met un veiliger gevoel naar school,,al blijft het spannend..!!

Doeii &n Bedankt He!!1

Liefs,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 11:33   #8
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
Hoi meiden,

Ik ben iets ouder dan jullie en werk in het onderwijs. Ik zou het heel fijn vinden als een leerling direct de eerste dag zou vertellen wat haar probleem is. Dus doen hoor, dan kan hij of zij jou ook beter begrijpen. Een mentrix moet trouwens als jij dat vraagt zwijgen over wat je in vertrouwen vertelt.
Misschien is het wel een tip om aan haar(of hem) te vragen samen met jou met de gymleerkracht te praten om af te spreken wat wel en niet haalbaar is voor jullie, zonder dat de hele klas dat hoeft te weten.

Ik vind dat jullie er super mee om gaan!! heel veel succes deze week
Liefs Assie
Hoi Assie,
Na dit tekstje te lezen heb ik ineens een ander gevoel gekregen en ik ga er gewoon voor om het te vertellen...hoe precies weet ik maar het zal eruit komen!

Maar dat van de gymleraar, dat vind ik het ergste om die op de hoogte te brengen... daar zit ik nog wel wat mee...
Vorig jaar was het ergens in't midden van't jaar dat ik m'n pruik was gaan kopen en dan was het net oudercontact, dat was wel handiger, maar nu heb ik besloten om het zelf te gaan vertellen

bedankt voor je reactie, ja mag me altijd toevoegen op msn : montecchi89@hotmail.com

groetjes en sterkte

tinneke
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 16:02   #9
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
Thumbs up

heel veel succes deze week, ik zal aan jullie denken. Regel alles maar zo snel mogelijk, dan ben je er van af en is die rare knoop in je buik ook snel weg.
Laat je even weten hoe het is gegaan?
groetjes Assie.

(trouwens, als je gymleraar er toch ooit een lullige opmerking over maakt, meld dit dan ook bij je mentor!! Want geloof me, dat is niet normaal en mag echt niet.)
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 19:58   #10
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Exclamation

Hoii, je Hoort het meteen!!

Haha..DOeii-Doeii!!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 16:02   #11
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
hojs iedereen,
Ik heb suppergei nieuws, vandaag was het de eerste schooldag en hij was supper!! Ik heb het tegen m'n titularis (mentrix) gezegt en ze ging naar de turnlerares telefonerenn en ze nam het suppergoed op

Ik ben echt blij dat ik het zelf heb verteld

kusjes!! tinneke
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 16:45   #12
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
Thumbs up

SUPERRR,
Jou dag kan niet meer stuk. Dat begint goed.
Nu boeken kaften (toch?) en starten maar.

Groetjes Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2004, 17:04   #13
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
SUPERRR,
Jou dag kan niet meer stuk. Dat begint goed.
Nu boeken kaften (toch?) en starten maar.

Groetjes Assie
hey Assie,
Mijn boeken zijn al lang gekaft hoor, wij hier in belgië moeten onze boeken al in de grote vakantie kopen en dan wanneer dit jaar is afgelopen verkopen ;-)
groetjes Tinne
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2004, 19:25   #14
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

Hoii Assie &nd Tinne,,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt de kans heb gehad/gepakt om het te vertellen aan mijn mentor.
maandag heb ik alleen wel gym,,dus ik denk dat ik het dan toch maar even snel vertel,,maandag...:$..hihi,,k ga het gewoon doen,,want by Tinne is het helemala goed gekomen en dat wil ik ooowk..
Dusss,,,K Zal t maandag gaan vertellen,,hehe..!!

Jullie Horen Van Muh!!

Liefs,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2004, 19:37   #15
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd*
Hoii Assie &nd Tinne,,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt de kans heb gehad/gepakt om het te vertellen aan mijn mentor.
maandag heb ik alleen wel gym,,dus ik denk dat ik het dan toch maar even snel vertel,,maandag...:$..hihi,,k ga het gewoon doen,,want by Tinne is het helemala goed gekomen en dat wil ik ooowk..
Dusss,,,K Zal t maandag gaan vertellen,,hehe..!!

Jullie Horen Van Muh!!

Liefs,,
Hela meissie,

Ik zou echt proberen om het te vertellen aan je mentor of een andere leerkracht waar je je goed bij voelt, ik denk dat het wel belangrijk is dat ze het weten...

Woensdag heb ik weer turnen en ga dan voor of na de les ff proberen met m'n turnlerares te spreken want donderdag heb ik de kans nog niet gekregen om misschien te overleggen wat ik wel en niet mee moet doen...
ik hoop dat dat ook weer goed meevalt...

zet hem op he meissiej!!
succes he meissiej!!

hou ons op de hoogte aub...

veejle groetjes van a friendinneke tinneke (hihi dat rijmt )
tinny is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.