Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA bij kinderen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2004, 17:18   #16
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
Hoi Meiden,
Ik ben heel benieuwd hoe het nu op school gaat. Heeft Liejvurd het inmiddels ook kunnen vertellen? Lukt het met gym en hebben de klasgenoten het in de gaten?
Laat het eens weten als je wilt.
Groetjes Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2004, 16:44   #17
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Hoii Assie,,
heb t nog nii egt aan mijn mentor verteld,,maar al wel aan twee meisjes uit mijn klas. Ze waren echt heel verbaasd. We hadden het over mijn ex-vriendje die ik onlangs was tegengekomen &nd die had helemaal niet ff gevraagd hoe het met mij ging ofsow, vond ik op zich wel lullig,vooral omdat hij er alles van af wist ensow en toen hadden mijn vriendin en ik het erover en de twee meiden die achter ons zaten vroegen toen:"wat is er zow lullig aan je ex-vriendje" En naja,,wilde het wel heeel graag vertelden,,maar durfde het nii egt en toen nam mijn vriendin un btje de eerste stap("haar haar"zei zuh) en toen kwam het hele verhaal eruit.
En ze konden echt neit geloven dat ik een pruik ophad,,1 meisje zat echt helemaal te stotteren zo van:"dus je hebt,,je hebt,,jij hebt een pruik op, dat is niet echt?"
hehe,,deed me wel heel goed!!!
En zelfs mij oma zag t verschil niet. Ze zei tegen mijn moeder, wat maken jullie je nou druk om haar haar, ze heeft nog een hele bos, maar dat was dus gewoon de pruik! Haha,,hihi..that makes my day good..

Vrijdag ga k weer naar Boersma,,laat ik mijn nieuwe haartjes aan hem zien..

Doeii-Doeii!!!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2004, 15:17   #18
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
hoi liejvurd,
Wat goed dat die meiden en je oma het niet in de gaten hadden. Dan zie je er dus heel 'natuurlijk' uit. Begrijp ik het goed dat er weer wat haar aan het groeien is? Dat zou heel fijn zijn.
Ga je het nog wel aan je mentor vertellen?
Ik hoop dat die twee meisjes goed met de info over jou omgaan. Je hebt nu natuurlijk kans dat jou hele klas nu snel op de hoogte is. Zou je dit prettiger vinden? of liever niet?

Succes, groetjes Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2004, 17:02   #19
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
hoi liejvurd,
Wat goed dat die meiden en je oma het niet in de gaten hadden. Dan zie je er dus heel 'natuurlijk' uit. Begrijp ik het goed dat er weer wat haar aan het groeien is? Dat zou heel fijn zijn.
Ga je het nog wel aan je mentor vertellen?
Ik hoop dat die twee meisjes goed met de info over jou omgaan. Je hebt nu natuurlijk kans dat jou hele klas nu snel op de hoogte is. Zou je dit prettiger vinden? of liever niet?

Succes, groetjes Assie
Hoii Assie,,

Ik ga het binnenkort wel aan mijn mentor vertellen in een persoonlijk gesprek,,maar ik zou het op zich niet erg vinden als mijn kals ervan af zou weten,,k denk eerder dat k opgelucht zou zijn. Nu ik heb ik nog dat gevoel dat k goed op moet passen dat niemand iets ziet ensow,,maar als ieder1 het weet,,maak ik me daar nii echt druk meer om. En daarby denk k altijd maar dat k er niks aan kan doen dat k kaal ben. Als ze al lullig zouden doen,,wat k haast nii kan begrijpen,,dan weet k dat er altijd mensen zijn die het voor je opnemen. k heb er zelfs aan gedacht om er een presentatie over te houdenof een spreekbeurt..,,maar dat duurt nog n tijdje dus nu vertel k het gewoon n btje aan iedereen in mijn klas..
Als die twee meiden het door zouden "lullen" zou k er trouwens ook geen problemen mee hebben hoor,,k bedoel zo zijn meiden en dan hoef k het telkens nii zow uit te leggen..!!

Doeii-!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2004, 17:20   #20
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Talking

hojs assie en alle anderen,
op school gaat alles prima!! de turnlerares is op de hoogte gebracht en ik moet de dingen waar ik me niet goed bijvoel niet meedoen, ik moet er natuurlyk niet van profiteren, maar dat spreekt vanzelf he!
m'n klas wist het al want ik zit in dezelfde klas van vorig jaar...
en m'n titulaaris heb ik ook op de hoogte gebracht...

ik voel me echt supper!! ik heb goeie en veel vriendinnen en ik heb alles om gelukkig mee te zijn !!

groetjes!!
liefs...

Tinneke!! xxx
__________________
dikke smakkerds Tinneke

Don't lose hope!!
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2004, 22:36   #21
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
Thumbs up

Hoi dames,
Wat een goed bericht van jullie. Fantastisch zoals jullie er mee om gaan! (Kan ik nog wat van leren )
Ga zo door en maak er een superjaar van!
Succes, lieve groetjes Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2004, 15:21   #22
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
Hoi dames,
Wat een goed bericht van jullie. Fantastisch zoals jullie er mee om gaan! (Kan ik nog wat van leren )
Ga zo door en maak er een superjaar van!
Succes, lieve groetjes Assie
heb jij er veel problemen mee ?? want je zegt zo, daarkan ik nog wat van leren...
__________________
dikke smakkerds Tinneke

Don't lose hope!!
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2004, 15:52   #23
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
Hoi Tinny,
Ik heb er inderdaad nog wel problemen mee. Zoals je weet werk ik op een school en daar weten alleen maar enkele collega's dat ik helemaal kaal ben. Ik durf er dus niet echt voor uit te komen. Ook in mijn prive leven is lang niet iedereen op de hoogte. Hierdoor maak ik het voor mezelf moeilijker. Als ik thuis lekker zonder pruik loop ben ik steeds bang dat er iemand binnenkomt en mij zo ziet. Ook als mijn kinderen vrienden thuis hebben of loge's moet ik erg uitkijken of ze mij niet zonder zien. Ik maak het voor mezelf dus moeilijk en eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik heb het nog niet zo heel lang en hoop dus dat ik nog eens zo ver kom dat ik er veel makkelijker mee om ga. Vandaar dus dat ik erg blij ben als ik lees dat jullie het zo goed oppakken. Mijn dochter (is van jullie leeftijd) zegt dat ze het ook gelijk in haar klas zou vertellen als het haar zou overkomen.
Zo zie je maar weer, ik kan nog veel van jullie leren
groetjes Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2004, 16:12   #24
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
Hoi Tinny,
Ik heb er inderdaad nog wel problemen mee. Zoals je weet werk ik op een school en daar weten alleen maar enkele collega's dat ik helemaal kaal ben. Ik durf er dus niet echt voor uit te komen. Ook in mijn prive leven is lang niet iedereen op de hoogte. Hierdoor maak ik het voor mezelf moeilijker. Als ik thuis lekker zonder pruik loop ben ik steeds bang dat er iemand binnenkomt en mij zo ziet. Ook als mijn kinderen vrienden thuis hebben of loge's moet ik erg uitkijken of ze mij niet zonder zien. Ik maak het voor mezelf dus moeilijk en eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik heb het nog niet zo heel lang en hoop dus dat ik nog eens zo ver kom dat ik er veel makkelijker mee om ga. Vandaar dus dat ik erg blij ben als ik lees dat jullie het zo goed oppakken. Mijn dochter (is van jullie leeftijd) zegt dat ze het ook gelijk in haar klas zou vertellen als het haar zou overkomen.
Zo zie je maar weer, ik kan nog veel van jullie leren
groetjes Assie
hojs assie,
ik heb er af en toe wel moeilijkheden mee, wij wonen namelijk in een appartament, en de deur is enkel snachts op slot en als ik zonder pruik rondloop heb ik ook wel schrik dat er iemand binne zou komen...
niet al m'n vriendinnen zijn ervan op de hoogte...kvind het best wel moeilijk om zo'n gesprek te beginnen, "van ja, ik ben helemaal kaal ..." snap je?
en de kids in je klas?? (je bent toch leerkracht he) hebben die ooit al eens een opmerking gemaakt?? waarschijnlijk niet he...dus je mag er zeker van zijn, dat je er niets van ziet dat je een pruik draagt
Hoe oud is je dochter?? hoeveel kids heb jij??
__________________
dikke smakkerds Tinneke

Don't lose hope!!
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2004, 15:58   #25
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
Hoi Tinny,
Ik heb er inderdaad nog wel problemen mee. Zoals je weet werk ik op een <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> en daar weten alleen maar enkele collega's dat ik helemaal kaal ben. Ik durf er dus niet echt voor uit te komen. Ook in mijn prive leven is lang niet iedereen op de hoogte. Hierdoor maak ik het voor mezelf moeilijker. Als ik thuis lekker zonder pruik loop ben ik steeds bang dat er iemand binnenkomt en mij zo ziet. Ook als mijn kinderen vrienden thuis hebben of loge's moet ik erg uitkijken of ze mij niet zonder zien. Ik maak het voor mezelf dus moeilijk en eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik heb het nog niet zo heel lang en hoop dus dat ik nog eens zo ver kom dat ik er veel makkelijker mee om ga. Vandaar dus dat ik erg blij ben als ik lees dat jullie het zo goed oppakken. Mijn dochter (is van jullie leeftijd) zegt dat ze het ook gelijk in haar klas zou vertellen als het haar zou overkomen.
Zo zie je maar weer, ik kan nog veel van jullie leren
groetjes Assie

Hoii Assie,,

Bedankt voor juh lieve reactie..,,
Ik snap ook wel dat het heel erg moeilijk is om het te vertellen, maar ik denk dat iedereen er begrip voor op kan brengen. En eerlijk gezegd vind ik het unfair als ik mezelf ook nog druk moet maken over mensen die misschien raar over mij gaan denken omdat ik een pruik op heb. ik heb het al moeilijk genoeg denk ik zelf. Mijn vader probeert mij ook te stimuleren om er met iedereen over te praten ensow,, maar mijn moeder is bang dat mensen raar gaan praten ensow...haha,,k heb er op zich niet zoveel moeite mee,,zeker niet met onbekende mensen,,maar goed iedereeen is anders..&nd dat is oowk goed zo, maar ik zou juh tog aanraden om het tegen meer mensen te zeggen!! dan voel je je egt veel beter! mijn hele klas weet het inmiddels &nd voel really happy!!
& kinderen die bij jou kinderen spelen die vragen alleen maar denk k..dusss..tis niet egt zow dat ze bang zijn(dat is tenminste mijn ervaring, met vriendjes en vriendinnetjes van mijn zusje en broertjes)

Doeii &nd veel suc6!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2005, 16:06   #26
Tinn
HaarWeb lid
 
Tinn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 18
Hey,
hier ben ik weer, op deze post is het ondertussen weeral een jaartje geleden.

Ik heb dit jaar een heel leuk jaar gehad ... bij LO (lichamelijke opvoeding) moest ik niet alles meedoen, als ik problemen had kon ik bij m'n titularis (mentrix) terecht ... dus dit jaar was qua leerkrachten echt top! de lessen waren wel wat moeilijker, ben er dan toch door geraakt...en tijdens de laatste examens is mijn haar weer op vier plaatsjes beginnen te groeien...

Maar nu, donderdag begint 't neiuwe schooljaar, dus dat betekent weer een nieuwe titularis (mentrix), ik ben van plan om het het zelfde als vorig jaar aan te pakken, de leerkracht weer ff apart roepen, en het dan allemaal vertellen...

Maar Lytsa, ga jij het hetzelfde als vorig jaar aanpakken?

en Assie, hoe gaat het inmiddels met jou?

liefs..

Tinne
Tinn is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2005, 08:39   #27
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
Hoi Tinn,

Het gaat goed met mij hoor. Alleen nog steeds erg kaal
Nog steeds weet lang niet iedereen dat ik kaal ben (denk ik) hoewel de mensen die echt mijn vrienden zijn het nu allemaal wel weten. Als er nu iemand komt logeren kan ik dus gewoon met mijn buff op lopen. Op school is het niet bekend en dat vind ik heel prettig. Ik merk dat ik mij daar veel beter bij voel... ik voel me minder bekeken
Fijn om te horen dat je een goed jaar achter de rug hebt..en dat je het dit jaar weer zo wil gaan aan pakken.
Heel veeel succes!

gr. Assie
__________________
als je haar maar goed zit
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2005, 11:58   #28
Tinn
HaarWeb lid
 
Tinn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Assie
Hoi Tinn,

Het gaat goed met mij hoor. Alleen nog steeds erg kaal
Nog steeds weet lang niet iedereen dat ik kaal ben (denk ik) hoewel de mensen die echt mijn vrienden zijn het nu allemaal wel weten. Als er nu iemand komt logeren kan ik dus gewoon met mijn buff op lopen. Op school is het niet bekend en dat vind ik heel prettig. Ik merk dat ik mij daar veel beter bij voel... ik voel me minder bekeken
Fijn om te horen dat je een goed jaar achter de rug hebt..en dat je het dit jaar weer zo wil gaan aan pakken.
Heel veeel succes!

gr. Assie
Hoi Assie,

Wat je daar zegt, dat je je minder bekeken voelt, dat snap ik, bij mij weet ook niet iedereen het ... en ook, de ganse dag, als ik thuis ben, ligt m'n pruik in de buurt, er moest maar is iemand binnenkomen, dat 'k ze meteen op kan zetten ...
Ik snap je dat niet iedereen het in het school moet weten, de kans dat jou pruik in de klas afvalt is héél klein hé...en ik snap dat je je daar beter bij voelt!

Maar ik hoop dat we dit jaar welongeveer dezelfde klas gaan hebben, want 't zo weer aan heel de klas vertellen vind ik moeilijk, maar ze hebben wel 't recht om 't te weten vind ik want als ze nu ooit met turnen is zou afvallen ofzo, ik weet niet hoe ik zou reageren hoor!

*kuss*

Tinne
-xxx-

Laatst gewijzigd door Tinn; 29 augustus 2005 om 12:01
Tinn is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2005, 15:22   #29
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Halloo,

grappig he; dit gesprek was precies een jaar geleden. Klinkt allemaal erg stoer; toch wel open geweest over onze ziekte. En het liep allemaal goed hea? Ik heb iig geen problemen gehad, ook niet bij gym. Merkte soms niet eens dat ik een pruik op. Mensen doen heel normaal, wanneer jijzelf ook open en normaal bent over je ziekte, zo is mijn ervaring. Ben dus van plan om weer met mn mentor te praten en evt met een gymleraar(als k n nieuwe heb). Verder houd ik dezelfde klas, dus dat is geen probleem.

Tinneke en Assie, veel succes dit komende jaar!!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.