Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2005, 10:05   #1
Imke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1
[ttm suggesties en feedback] [Oproep] Ttmers voor interview gezocht

Hoi iedereen,

Ik ben studente journalistiek (aan de Fontys Hogeschool in Tilburg) en bezig met afstuderen. Voor mijn productie wil ik een verhaal schrijven over trichotillomanie omdat daar nog weinig over geschreven is. Het wordt een achtergrondverhaal waarin mensen met ttm vertellen hoe het is om daarmee te leven, een deskundige vertelt over de achtergronden en informatie over ttm.
Ik heb al een interviewkandidaat, maar ik ben er op zoek naar nog een.
Wie van jullie zou zijn verhaal willen vertellen aan mij? Dit kan uiteraard anoniem of onder een gefingeerde naam.

Groet,
Imke van Schaaijk
Student Journalistiek
imkevanschaaijk@hotmail.com
06-52693868
Imke is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2005, 13:33   #2
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi Imke

ik vond het een prettig interview en vond het helemaal niet moeilijk. Komt vooral omdat het telefonisch ging misschien. Ben heel erg benieuwd nu naar je artikel. Jammer dat je via haarweb geen reacties hebt gehad, maar het probleem is moeilijk bespreekbaar voor veel van ons.

groetjes

Karin_inline
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2005, 13:53   #3
dian
HaarWeb lid
 
dian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2002
Locatie: Gelderland
Berichten: 178
Thumbs up

Hoi Karin..

Wat goed dat je hieraan hebt meegewerkt.

Groetjes Dian
dian is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2005, 22:56   #4
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hey karin,

goed van je zeg,dat je een interview hebt gegeven! geweldig ook dat je er weinig moeite mee had...ik was 2 dagen van slag toen ik elske op mn bank had gehad voor een interview! niet prettig,maar het idee dat er zo meer bekendheid aan gegeven word was het belangrijkste.
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 17:38   #5
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Interview

Ik ben vorige week geinterviewd door Imke van Schaaijk. Het is een afstudeerproductie van haar voor de Fontys Hogeschool voor Journalistiek in Tilburg.
Ik heb weinig moeite gehad met het interview en dat kwam denk ik voornamelijk omdat het telefonisch was. Nu heb ik het uiteindelijke artikel in de mail als word bestand en dat heb ik omgezet naar PDF(kan dat tegenwoordig zelf jippie). Ik wilde het jullie niet onhouden dus bij deze.

Groetjes
Karin
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf trichoDEF.pdf‎ (19,7 KB, 179x gelezen)
Bestandstype: doc trichoDEF.doc‎ (25,5 KB, 91x gelezen)
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 18:14   #6
MTh
HaarWeb lid
 
MTh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 15
mijn 1e reactie na lezen artikel Imke

Hoi Karin, wat keigoed dat je hieraan hebt meegewerkt. Het artikel is erg goed leesbaar en ik vind dat je erg open en eerlijk bent geweest. [Lijkt me wel een b-tje eng...]

Wat voor mezelf ineens als een donderslag insloeg, was het gedeelte over de mogelijke verklaring "vrouwen die dit doen, willen eigenlijk een klein meisje blijven". Daar moet ik nog eens aardig wat denkwerk aan besteden. Dat las ik hier voor het eerst....

Bedankt voor het op het haarweb zetten!
Liefs, MTh
__________________
"Iedereen heeft zijn eigen-aardigheidjes..."
MTh is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2005, 18:24   #7
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Ik was wel een beetje nerveus van te voren maar doordat ik al een jaar er redelijk open over was ook naar de buitenwereld heeft me enorm geholpen denk ik. En het was telefonisch en dat praat een stuk relaxter, een voordeeltje dus dat Tilburg en Groningen een beetje ver uit elkaar liggen

Er staat ook een oproep op haarweb voor televisie opnames, dat is voor jongeren tot 30 jaar. Ik was stiekem blij dat ik "al" 33 ben...want dat is NOG enger hoor.

Blij dat jij er in elk geval blij mee bent, dat was mijn bedoeling!

Karin
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2005, 16:48   #8
sjoukje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 23
Kk krijg maandag aanstaande de redactrice van het tv-programma op bezoek voor een interview (zonder camera's hoor) en dan hoor ik wat verder haar bedoeling is. Ik wil in elk geval wel meewerken aan de voorbereiding van het programma, maar ben er nog niet over uit of ik ook daadwerkelijk in de uitzending durf, hangt natuurlijk ook van haar vragen af en hoe ik daarop reageer....Ik zal jullie op de hoogte houden, okee?
sjoukje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2005, 16:58   #9
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Oei Sjoukje, wat goed van jou zeg!!
Spannend. hou ons inderdaad maar op de hoogte, leuk!

Karin
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[ttm suggesties en feedback] Opmerking subforums... Madelief TTM - Algemeen 1 13 januari 2009 22:44
[ttm suggesties en feedback] TTM folder petra00 TTM - Algemeen 24 22 december 2005 16:34
[ttm suggesties en feedback] Nieuwe rubriek : TTM Suggesties en feedback Webmaster TTM - Algemeen 1 16 augustus 2005 08:19
[ttm suggesties en feedback] Verspreiden kennis over ttm Eeyore TTM - Algemeen 4 2 augustus 2005 22:51
[ttm suggesties en feedback] TTM-informatie: feedback en suggesties karin_inline TTM - Algemeen 18 24 juni 2005 18:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.