Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2005, 10:05   #1
Imke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1
[ttm suggesties en feedback] [Oproep] Ttmers voor interview gezocht

Hoi iedereen,

Ik ben studente journalistiek (aan de Fontys Hogeschool in Tilburg) en bezig met afstuderen. Voor mijn productie wil ik een verhaal schrijven over trichotillomanie omdat daar nog weinig over geschreven is. Het wordt een achtergrondverhaal waarin mensen met ttm vertellen hoe het is om daarmee te leven, een deskundige vertelt over de achtergronden en informatie over ttm.
Ik heb al een interviewkandidaat, maar ik ben er op zoek naar nog een.
Wie van jullie zou zijn verhaal willen vertellen aan mij? Dit kan uiteraard anoniem of onder een gefingeerde naam.

Groet,
Imke van Schaaijk
Student Journalistiek
imkevanschaaijk@hotmail.com
06-52693868
Imke is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2005, 13:33   #2
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi Imke

ik vond het een prettig interview en vond het helemaal niet moeilijk. Komt vooral omdat het telefonisch ging misschien. Ben heel erg benieuwd nu naar je artikel. Jammer dat je via haarweb geen reacties hebt gehad, maar het probleem is moeilijk bespreekbaar voor veel van ons.

groetjes

Karin_inline
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2005, 13:53   #3
dian
HaarWeb lid
 
dian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2002
Locatie: Gelderland
Berichten: 178
Thumbs up

Hoi Karin..

Wat goed dat je hieraan hebt meegewerkt.

Groetjes Dian
dian is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2005, 22:56   #4
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hey karin,