Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 april 2008, 20:22   #46
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Ik ben momenteel bezig met een literatuurstudie naar Adenosine en kan er binnenkort alles over vertellen, maar nu nog even niet. Meer volgt.
Interessant. Ik ben erg benieuwd wat je bevindingen zullen zijn.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2016, 20:35   #47
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Weet iemand hier toevallig meer over? Ik heb sides van minox dus ben op zoek naar een alternatief. Op hairlosscure2020 is het een van de aangeraden producten:
http://www.hairlosscure2020.com/reco...loss-products/
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2016, 22:21   #48
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Wat zijn je sides dan
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2016, 22:29   #49
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Slapeloosheid. Een paar dagen nadat ik minox nam sliep ik slecht. Werd 10x per nacht wakker en kwam later ook slecht in slaap. Wilde eigenlijk niet stoppen met minox maar vrijdag toch maar in de ochtend voor het laatst minox genomen. Vannacht voor het eerst goed en zonder problemen geslapen na 3 weken. Kan toeval zijn maar ik doe nog even 3 dagen geen minox.

Indien ik goed blijf slapen wil ik weer beginnen om te kijken of het echt de oorzaak is, maar wil mijzelf toch alvast oriënteren.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2016, 00:30   #50
totalo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2015
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
Slapeloosheid. Een paar dagen nadat ik minox nam sliep ik slecht. Werd 10x per nacht wakker en kwam later ook slecht in slaap. Wilde eigenlijk niet stoppen met minox maar vrijdag toch maar in de ochtend voor het laatst minox genomen. Vannacht voor het eerst goed en zonder problemen geslapen na 3 weken. Kan toeval zijn maar ik doe nog even 3 dagen geen minox.

Indien ik goed blijf slapen wil ik weer beginnen om te kijken of het echt de oorzaak is, maar wil mijzelf toch alvast oriënteren.
Die bijwerking heb ik eigenlijk nog niet vaak gehoord. Ben je wel begonnen met een lage dosis (0,5ml) en maar 1x per dag aanbrengen? Meteen beginnen met 2x 1ml per dag wordt namelijk afgeraden.

Of kan het zijn dat je er teveel aan denkt en het gewoon tussen je oren zit? Toen ik net begon met finasteride dacht ik ook de hele tijd aan de bijwerkingen, en als ik me maar lang genoeg concentreerde op mijn zak dan voelde ik ergens wel een kleine steek. Vaak ga je je te veel richten op de bijwerkingen en krijg je een soort hypochonder-effect.
totalo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.