Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 25 februari 2009, 11:59   #1561
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dit hele topic wordt al ernstig overheerst door mannen en dat zijn dan ook nog gemillimeterde mannen die gemillimeterde vrouwen afschuwelijk durven te vinden.
hehe Geloof dat iemand haar realiteitszin heeft verloren. Bij sommige dingen in het leven kan je mannen en vrouwen niet vergelijken, Hanna. Hoe graag je ook zou willen. Je bent toch niet van het padje ? Je hebt wel vaker een verongelijkt gevoel wat betreft vrouwen die tekort worden gedaan. Daar kan ik vaak mee inkomen, maar hier overschrijd je dus duidelijk de grens. Straks moeten mannen en vrouwen nog gemengd gaan voetballen/basketballen/rugbyen. Korfbal lijkt me voorlopig voldoende.

Als je aan mij vraagt wat vind je van een vent met paardestaart, dan zeg ik ook, wat een miet. Vrouwen met paardestaart, sexy hoor. Weer gelukkig nu ? Als men het onzin vind dat er met twee maten gemeten wordt, nou ga dan lekker je gang en doe gek. Ik mag dat ook wel graag zien. MAAR loop niet te maauwen als er wat van gezegd/geroepen wordt. Nogmaals vrouwen en mannen moet je niet met alles willen vergelijken, ook al lopen hier gemillimiteerde mannen rond die iets te zaniken hebben over een gemillimiteerde vrouw. Andersom kan ik me ook genoeg dingen bedenken waar vrouwen over kunnen zaniken die mannen doen, terwijl ze zelf hetzelfde doen/hebben. That's life.

Daarnaast vraag ik me af, wie gemillimiteerde vrouwen afschuwelijk vinden ? Dat 't geen schoonheidsideaal voor een vrouw is, wil niet zeggen dat iemand er onmiddelijk lelijk uitziet. Wat mij betreft mogen Demi, Britney en Sinead iedere avond op de deurbel drukken. Daarna zou ik ze wel willen adviseren hun bolleke weer lang te laten groeien. Misschien zeggen ze hetzelfde over mij. No Problemo

Laatst gewijzigd door norwood2; 25 februari 2009 om 12:14
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 12:16   #1562
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Thumbs up

gemilimeterd haar is mooi. En dat mensen je dan verafschuwen of dat je een gevangene lijkt kant en klare onzin. Sinds ik mijn haar gemilimeterd heb krijg ik veel meer aandacht van vrouwen ze vergelijken me met justin timberlake en nog meer bekendheden. Ze vinden het sexy en kunnen er met hun handen niet van af blijven. De rede dat het bij vrouwen niet mooi staat is dat het niet vrouwlijk oogt. kort is bij de man sexy lang bij de vrouw! punt uit hihhi

p.s o ja mijn mening
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 13:20   #1563
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Exclamation Allemaal mietjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Als je aan mij vraagt wat vind je van een vent met paardestaart, dan zeg ik ook, wat een miet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nozem Bekijk bericht
De rede dat het bij vrouwen niet mooi staat is dat het niet vrouwlijk oogt.
Jullie hebben denkbeelden als vastgeroeste hoogbejaarde boeren.

Dus, volgens jullie staat lang haar bij een man vrouwelijk en onderstaande foto's zijn van mietjes.



Een gemillimeterde kop voelt net zo sexy aan als schuurpapier.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 13:41   #1564
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Hanna het is nou eenmaal een feit dat veel vrouwen gemillimeterde mannen aantrekkelijk vinden en dat er weinig mannen te vinden zijn die gemillimeterde vrouwen aantrekkelijk vinden.

Wat is nu het probleem?

Vind je dat mannen er zo makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 13:48   #1565
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Straks ga je nog zeggen dat een man trots moet zijn op zijn grote borsten als hij wat overgewicht heeft, want dat wordt namelijk ook bij het ideaalbeeld van een vrouw gezien.

Wat mij betreft ga je in deze kwestie wat tever Hanna, ik respecteer je mening op dit forum, je inbreng en inzet, je antwoorden op vragen en eerlijkheid, maar dit gaat mij wat tever als ik eerlijk mag zijn.
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 13:55   #1566
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.267
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dit hele topic wordt al ernstig overheerst door mannen en dat zijn dan ook nog gemillimeterde mannen die gemillimeterde vrouwen afschuwelijk durven te vinden.
Accepteren dat anderen een andere mening kunnen hebben is niet echt je sterkste punt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Tuurlijk zou je daar wèl wat aan kunnen doen, namelijk: eerlijk zijn.
Als een gemillimeterde vrouwenkop al lelijk wordt gevonden, is een bonkige gemillimeterde kop van een kerel nog veel lelijker. Als het voor een man stoer, fris en dapper wordt gevonden, moet dat voor een vrouw ook gelden.
Allebei wel of allebei niet.
Dat lijkt mij toch echt niet zo ingewikkeld.
In eerste plaats heb ik nooit gezegd dat ik een gemillimeterde vrouwenkop lelijk vind. Dat hoeft niet altijd.
Daarbij wat bij een vrouw goed staat dat hoeft bij een man toch niet goed te staan? En andersom toch ook niet?
Ik vind laarzen bij vrouwen sexy, maar bij mannen niet echt.
Dat is maar een voorbeeld.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 13:56   #1567
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.267
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Vind je dat mannen er zo makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?
Dat gevoel heb ik wel een beetje.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 13:58   #1568
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht

Bij de verkiezingen van Mister World zie ik trouwens ook geen gemillimeterde koppen.
Ow nee, mister USA van afgelopen jaar had een flinke bos met haar:



Sorry Hanna, in deze situatie is het voor een man helaas anders dan voor een vrouw...
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 14:19   #1569
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
De winnaar van Mr. World had volgens mij nooit een gemillimeterde kop.

Maar jullie geven geen van allen antwoord op de vraag: Zijn die langharige mannen op de bovengeplaatste foto's allemaal mietjes???
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 14:23   #1570
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Nope.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 14:26   #1571
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
De winnaar van Mr. World had volgens mij nooit een gemillimeterde kop.

Maar jullie geven geen van allen antwoord op de vraag: Zijn die langharige mannen op de bovengeplaatste foto's allemaal mietjes???
Naja ik denk niet dat ik hier antwoord op hoef te geven, want ik heb nooit gezegd dat ik mannen met lange haren mietjes vind.

Denk omdat 1 iemand dat heeft gezegd dat we daar niet allemaal op hoeven te reageren. Echter snap ik wel normood2 bedoelt.

Ik vind bv Hugo Borst een hele smerige man, met een korte look zou die een heel stuk frisser eruit zien dan met die lange, sluike haren. Ik vraag me soms wel eens af hoeveel vogels daarin nestelen.

Verder kan het zo zijn dat Mr World nooit een gemillimeterd hoofd had, dat komt misschien ook omdat het aantal procenten gemillimeterde mensen gewoon heel laag is. Ik denk echt niet dat ze mensen afwijzen omdat ze toevallig gemillimeterd zijn, anders hadden ze ook nooit winnaar geworden van hun land.

Laatst gewijzigd door Pelle; 25 februari 2009 om 14:31
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 15:49   #1572
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jullie hebben denkbeelden als vastgeroeste hoogbejaarde boeren.

Dus, volgens jullie staat lang haar bij een man vrouwelijk en onderstaande foto's zijn van mietjes.



Een gemillimeterde kop voelt net zo sexy aan als schuurpapier.
Ik weet niet, maar volgens mij zit er een verschil tussen lang haar en een paardenstaart...

Daarnaast krijgen zowel Hugo Borst als Matthijs van Nieuwkerk regelmatig commentaar over hun onverzorgd uiterlijk.

Als we hoogbejaarde boeren zouden zijn, dan hingen we hier niet rond. Misschien zijn we ook wel mieten, die zich druk maken om hun haar.

Aan de andere kant, ik hoef niet zonodig een hele bos haar te hebben, inhammen mag, maar daar moet het bij blijven.

Laatst gewijzigd door norwood2; 25 februari 2009 om 15:54
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 16:39   #1573
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Daarnaast krijgen zowel Hugo Borst als Matthijs van Nieuwkerk regelmatig commentaar over hun onverzorgd uiterlijk..
Mensen die dat onverzorgd vinden, vinden alle kerels in Lord of the Ring, Braveheart e.d. plus het hele hippie-tijdperk waarschijnlijk ook allemaal zum Kotzen.
Nou, kom maar hier met die jongens, dan zal ik ze wel even wassen....



.

Laatst gewijzigd door Hanna; 26 februari 2009 om 13:34
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 17:41   #1574
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Maar Hanna je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag, of vragen:

Wat is nu het probleem?

Vind je dat mannen er makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2009, 18:09   #1575
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Maar Hanna je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag, of vragen:
Wat is nu het probleem?
Vind je dat mannen er makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?
Inderdaad, in het algemeen wel. Vrouwen in NL strijden al 100 jaar voor gelijke rechten, maar we zijn er nog nauwelijks een moer mee opgeschoten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.