Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 mei 2004, 16:06   #16
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
heb geprobeerd om mijn hele scriptie aan dit bericht te plakken, maar document was te groot (588 kb(?) terwijl het maximum 100 kb(?) is, kan dat???
Nu dan alleen maar de inhoudstafel, dan weten jullie wat er nog komen gaat
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Inhoudstafel.doc‎ (42,0 KB, 61x gelezen)
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2004, 16:56   #17
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Max. bestandsgrootte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fara
heb geprobeerd om mijn hele scriptie aan dit bericht te plakken, maar document was te groot (588 kb(?) terwijl het maximum 100 kb(?) is, kan dat???
Nu dan alleen maar de inhoudstafel, dan weten jullie wat er nog komen gaat
Ja, dat kan..... HaarWeb staat een Word-bestandsgrootte van 100Kb toe en niet meer. Wil je dat ik voor jou de bestandsgrootte ophoog, zodat je je complete bestand kunt publiceren? Je zegt het maar en ik ga aan de gang!

PS: ik zit je inhoudsopgave nu te bekijken op mijn computer en ik moet zeggen dat ik het zeer indrukwekkend vind. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de rest van je scriptie!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2004, 17:25   #18
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up It's done!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
Ja, dat kan..... HaarWeb staat een Word-bestandsgrootte van 100Kb toe en niet meer. Wil je dat ik voor jou de bestandsgrootte ophoog, zodat je je complete bestand kunt publiceren? Je zegt het maar en ik ga aan de gang!
Ff mezelf quoten. Ipv je reactie af te wachten ben ik maar vast aan de gang gegaan (ongeduldig type zoals ik ben ) en heb de maximum bestandsgrootte voor Word-documenten op HaarWeb voor jou opgehoogd van 102400 bytes (100,00 Kb) naar 1048576 bytes (1,00 Mb). Jouw bestand van 588 kB past er nu makkelijk op!

Succes met uploaden, Fara! En het lijkt mij een goed idee om jouw scriptie als 'Sticky:'-thread op te nemen in de TTM-rubriek. Net zoals we dat met het boek van Bolleke hebben gedaan o.a., zodat iedereen het makkelijk kan terugvinden. En.... daarnaast wil ik een thread openen waarin wij jouw scriptie straks kunnen bespreken. Wat vind je ervan?

Groetjes,

PS: Heb jij ook gebruik gemaakt van Daniëla's boek m.b.t. de totstandkoming van jouw scriptie? Daar was ik wel benieuwd naar.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 3 mei 2004 om 17:31
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2004, 19:04   #19
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Hihi, ik voor me vereerd, een hele sticky tread voor mijn scriptie ;-)
Ik zal het wordbestand bij dit bericht zetten en als je wil zal ik een begeleidend tekstje maken voor als ie op de sticky komt, dan weten de mensen ook een beetje wat ze gaan lezen. Een nadeeltje van het -tot-1-document-maken van de scriptie: de paginanummering is ook vervallen (want ik gebruik Romeinse en Arabische cijfers) en ook mijn voetteksten die aanduidden in welk hoofdstuk je je bevind zijn weg, evenals mijn mooie Lessiuslogolayout (huh? ik bedoel een lijntje dat de koptekst van de rest van de tekst scheidt en waarboven het logo van de school staat).
De lay-out is dus ietsjes minder mooi dan in het oorspronkelijke document, maat de tekst is uiteraard hetzelfde gebleven en dat is denk ik het belangrijkste...

Goed, komt'ie:

Grr, lukt niet! Ik krijg deze boodschap:

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer


Lieve webmaster: doe ik weer eens iets verkeerd of moeten er nog meer instellingen veranderd worden?

O, en om op je laatste vraag te antwoorden: in mijn eerste hoofdstuk heb ik twee citaten van Bolleke verwerkt! Uiteraard met haar toestemming. Verder kon ik er niet teveel gebruik van maken i.v.m. de wetenschappelijkheid van de scriptie (eigen ervaringsverslagen zijn niet wetenschappelijk genoeg). Maar ik overweeg om tijdens mijn presentatie de jury kennis te laten maken met de mensen achter de symptomen. Daarbij kan ik zeker dankbaar gebruik maken van Bolleke's boek en misschien ook wel van berichtjes op het forum (maar iedereen: wees gerust: ik zal niemand citeren of aanhalen zonder dat ik daarvoor eerst toestemming heb gevraagd hoor!)

Goed,
We geven niet op, ooit staat mijn scriptie hier op deze site!!!
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2004, 21:36   #20
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Bijlage uploaden/opsturen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fara
Hihi, ik voor me vereerd, een hele sticky tread voor mijn scriptie ;-)
Ik zal het wordbestand bij dit bericht zetten en als je wil zal ik een begeleidend tekstje maken voor als ie op de sticky komt, dan weten de mensen ook een beetje wat ze gaan lezen. Een nadeeltje van het -tot-1-document-maken van de scriptie: de paginanummering is ook vervallen (want ik gebruik Romeinse en Arabische cijfers) en ook mijn voetteksten die aanduidden in welk hoofdstuk je je bevind zijn weg, evenals mijn mooie Lessiuslogolayout (huh? ik bedoel een lijntje dat de koptekst van de rest van de tekst scheidt en waarboven het logo van de school staat).
De lay-out is dus ietsjes minder mooi dan in het oorspronkelijke document, maat de tekst is uiteraard hetzelfde gebleven en dat is denk ik het belangrijkste...
- Kun je de paginanummering niet alsnog terugzetten? Je hebt per slot van rekening ook een mooie inhoudsopgave gemaakt. Gebruik gewoon normale cijfers voor de pagina-aanduiding, dat werkt het makkelijkst.

- Aparte voetteksten voor aparte hoofdstukken zijn mogelijk met sectie-einden in Word. Althans.... volgens de Help-functie in Word. Probeer daar eens mee te stoeien?

- Lukt dat allemaal niet, stuur mij dan -via mail- ook je oorspronkelijke (gescheiden) documenten op, zodat ik eventueel de opmaak in je recente documenten kan aanpassen.


Citaat:
Goed, komt'ie:
Grr, lukt niet! Ik krijg deze boodschap:
Kan de server niet vinden of DNS-fout

Lieve webmaster: doe ik weer eens iets verkeerd of moeten er nog meer instellingen veranderd worden?
Nee, jij doet niets fout (voor zover ik dat kan zien). Ik weet niet welke verbinding jij hebt met internet (kabel/adsl of analoog modem), maar dáár heeft het hoogstwaarschijnlijk mee te maken. Ik heb toen ik voor jou de max. bestandsgrootte-instellingen veranderde ook zelf een test uitgevoerd met een bestand van 800Kb en dit ging prima.

Mocht het vanuit jouw huis niet lukken, stuur mij dan gewoon het Word-document via de mail, dan publiceer ik hem vervolgens op de TTM-rubriek, ok?


Citaat:
O, en om op je laatste vraag te antwoorden: in mijn eerste hoofdstuk heb ik twee citaten van Bolleke verwerkt! Uiteraard met haar toestemming. Verder kon ik er niet teveel gebruik van maken i.v.m. de wetenschappelijkheid van de scriptie (eigen ervaringsverslagen zijn niet wetenschappelijk genoeg). Maar ik overweeg om tijdens mijn presentatie de jury kennis te laten maken met de mensen achter de symptomen. Daarbij kan ik zeker dankbaar gebruik maken van Bolleke's boek en misschien ook wel van berichtjes op het forum (maar iedereen: wees gerust: ik zal niemand citeren of aanhalen zonder dat ik daarvoor eerst toestemming heb gevraagd hoor!)

Goed,
We geven niet op, ooit staat mijn scriptie hier op deze site!!!
Ok, bedankt voor je duidelijke antwoord! Ik word steeds benieuwder naar je scriptie! Dus... probeer het nog eens of stuur je document via de mail naar mij toe.

Succes!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 3 mei 2004 om 21:40
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2004, 15:27   #21
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Ik ga binnenkort eens stoeien met die kopteksten enzo, maar stort me eerst even op de examens. Heb er morgen eentje en maandag ook weer (en de 7 weken daarna...) en moet nog een hoop doen... Maar de scriptie komt eraan hoor!
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2004, 18:14   #22
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fara
Ik ga binnenkort eens stoeien met die kopteksten enzo, maar stort me eerst even op de examens. Heb er morgen eentje en maandag ook weer (en de 7 weken daarna...) en moet nog een hoop doen... Maar de scriptie komt eraan hoor!
We hebben ALLE tijd.... ! Succes met je examens!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2004, 21:28   #23
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Unhappy vraagje aan webmaster ivm scripteplakwerk

Wilde het even via PM doen, maar je box zit vol, dus dan maar even zo...

Hoi Webmaster!

Ik zit hier helemaal chagerijnig te worden van dat stomme copy-paste, opmaak, head-foottext en pagenumbers... Ik krijg de teksten wel in 1 documentje, maat dan lukt het weer niet met de kopteksten of de paginanummers. En omdat de kopteksten (logo van mijn school + de titel van het hoofdstuk) dan wegvallen klopt er geen hout meer van de paginanummering... Van de helpfunctie word ik ook al niet veel wijzer... Mag ik je vragen of het jou misschien wel lukt (als je tijd hebt/kunt vrijmaken)? Sorry dat ik het doorschuif op jou, maar ik zit hier nu echt al dagen aan en het lukt voor geen millimeter en mijn humeur gaat daar niet op vooruit... Ik kan je ook wel de cd opsturen met daarop alle info als je wilt, of gewoon los alle bestandjes doorsturen, wat het makkelijkste is.

Zou je me willen helpen? Nogmaals sorry dat ik het zelf niet kan opknappen...

Groetjes, Sonja
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2004, 21:38   #24
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ik ben niet de webmaster, maar je verhaal is een beetje onduidelijk. Wat wil je precies, en wat gaat er fout? Dit forum kan er denk ik weinig aan doen. Misschien kun je een ander programma voor gebruiken die de layout niet verziekt. Of je moet de layout gewoon naar je wensen aanpassen. Vaak gaat het allemaal niet zo gemakkelijk.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2004, 14:57   #25
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Re:

Hey Fara,

De Webmaster is op vakantie, dus je moet nog effe geduld hebben.

groetjes van Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2004, 14:39   #26
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Tijdgebrek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fara
Wilde het even via PM doen, maar je box zit vol, dus dan maar even zo...

Hoi Webmaster!

Ik zit hier helemaal chagerijnig te worden van dat stomme copy-paste, opmaak, head-foottext en pagenumbers... Ik krijg de teksten wel in 1 documentje, maat dan lukt het weer niet met de kopteksten of de paginanummers. En omdat de kopteksten (logo van mijn school + de titel van het hoofdstuk) dan wegvallen klopt er geen hout meer van de paginanummering... Van de helpfunctie word ik ook al niet veel wijzer... Mag ik je vragen of het jou misschien wel lukt (als je tijd hebt/kunt vrijmaken)? Sorry dat ik het doorschuif op jou, maar ik zit hier nu echt al dagen aan en het lukt voor geen millimeter en mijn humeur gaat daar niet op vooruit... Ik kan je ook wel de cd opsturen met daarop alle info als je wilt, of gewoon los alle bestandjes doorsturen, wat het makkelijkste is.

Zou je me willen helpen? Nogmaals sorry dat ik het zelf niet kan opknappen...

Groetjes, Sonja
Het is dat ik toevallig dit bericht van je tegenkom, Fara. Ik heb hem toegevoegd aan de oorspronkelijke thread. Mijn PMbox zat inderdaad vol en nieuwe threads op de TTM-rubriek zèlf lees ik niet altijd meer. Aangezien je je bericht niet had toegevoegd aan de bestaande thread -waarin ik mijn reactie's heb geschreven- , kreeg ik er géén melding van. Vandaar mijn verlate reactie.

Ik heb helaas geen enkele tijd om je hierbij behulpzaam te zijn, want ik kom om in het werk voor HaarWeb. Je zult dus iemand moeten zien te vinden in je privé-kring, of op HaarWeb die ervaring heeft met Word. Misschien dat Monique je kan helpen bij deze zoektocht? Wij zouden in ieder geval héél graag je uitgebreide scriptie willen publiceren.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 8 augustus 2004 om 14:42
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.