Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 oktober 2021, 23:47   #1
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Groeien deze haren nog?

Hoi allemaal!

Weet iemand dit toevallig?

Ik heb 2 weken geleden een HT gehad en op de eerste foto zie je dat rondom de kruin nog erg veel stoppeltjes zitten. Nu twee weken later is alles een beetje gaan groeien, maar blijven de stoppeltje stoppeltjes. Slechts enkele haren groeien op deze plek. De kruin was overigens voorheen ook al wat dunner maar niet kaal.

Gaan deze haartjes nog groeien en zal eventueel Minoxidil hier invloed op gaan hebben? Maak me namelijk nogal zorgen omdat hier geen haartjes getransplanteerd zijn.

Groet,
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 643B6364-641D-41E9-91E2-CAAE9EE74258.jpg‎ (145,2 KB, 65x gelezen)
Bestandstype: jpg 6CA9C93C-CCEB-443A-95B5-1436B814E63C.jpg‎ (153,7 KB, 49x gelezen)
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2021, 13:46   #2
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Ik zou zeker als ik jou was beginnen met EssenGen6-Plus.
Als first customer krijg je 1 sample flesje gratis als je er 3 besteld, je kan vragen of ze dit allemaal in 1x versturen en dat doen ze dan.


Heb je gelijk genoeg voor 4-5 maanden en zal je zeker kunnen zien of jij een "good responder" bent voor minoxidil.
Bij mij werkt het vooralsnog erg goed, zit op 3.5 maand en kon afgelopen maanden al veel progressie zien op het niet getransplanteerde stuk (waar ik vooral topisch aanbreng)


Verder kunnen deze haartjes zeker nog wel groeien, het is niet zo dat ze exact allemaal zelfde groeicyclus hebben.
gduvel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.